Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Stratēģijas ietekme uz rezultātu

Otrajā Digital Networking pasākumā satiksim divus pieredzējušus savas jomas profesionāļus – Zigurdu Zaķi un Artūru Medni.

Mūs sagaida spēcīgi viedokļi, aizraujoši stāsti un interesantas diskusijas par un ap digitālo mārketingu. Šoreiz iedziļināsimies stratēģijas jautājumos. Vai, izmantojot digitālos kanālus, mēs saredzam mežu aiz kokiem?

Saņemiet vērtīgas idejas, iegūstiet jaunas zināšanas, kas palīdzēs Jums uzlabot uzņēmuma pašreizējo digitālā mārketinga stratēģiju. Iedvesmojieties! Pārņemiet Latvijā vadošo ekspertu pieredzi.

Ar nepacietību gaidām šo vienreizējo pasākumu, lai dzirdētu abu ekspertu viedokļus, kas reizēm mēdz būt pilnīgi pretēji, bet līdz ar to sniedz vērtīgu un daudzpusīgu ieskatu tik aktuālā un vēl tik neizzinātā tēmā kā digitālā mārketinga stratēģija.

Pasākuma laikā varēs ne tikai klausīties, bet arī piedalīties diskusijā ar Zigurdu un Artūru – uzdot jautājumus, paust savu viedokli.

Satieciet domubiedrus. Izrunājiet aktualitātes. Vai arī vienkārši labi un lietderīgi pavadiet laiku.

Tiekamies!

Digital Networking tēmu apraksts

Artūrs Mednis

Artūrs Mednis: Ko dod stratēģiskā pieeja komunikācijai sociālajos tiklos?

Daudzi ir mēģinājuši, bet sanāk tikai nelielai daļai. Mēs jau zinām, ka Facebook ir tieši tas komunikāciju kanāls, kur atrodas daudzu uzņēmumu mērķauditorija (apmēram 800 000 lietotāju Latvijā). Bet kāpēc, mēģinot veidot komunikāciju Facebook, mēs nevaram panākt gaidīto efektu? Kāpēc nejūtam vēlamo atdevi? Iemesli varētu būt daudzi un dažādi, bet viens no pirmajiem jautājumiem: vai ir padomāts par stratēģiju?

Kā jau visi sportisti saka, vārtsargs ir puse no komandas. Mūsu gadījumā veiksmīgie uzņēmēji saka, ka stratēģija ir puse no panākumiem. Tad kāpēc to ignorēt? Tieši par šo jautājumu Artūrs ir sagatavojis savu aizraujošo stāstu. Jūs gaida daudzas vērtīgas un iedvesmojošas idejas un vairāki piemēri. Pievērsiet uzmanību Artūra ieteikumiem un no jauna izvērtējiet savu Facebook komunikāciju. Uzdodiet Artūram aktuālus jautājumus un uzreiz saņemiet atbildes. Šis Networking pasākums ir īstā iespēja, kas var palīdzēt jums sasniegt jaunu līmeni Facebook komunikācijā.

Daži jautājumi, par kuriem runās Artūrs
1. Kas jāņem vērā, plānojot komunikāciju un stratēģiju?
2. Kā noteikt publikāciju skaitu jeb komunikācijas biežumu? Vai reizi dienā ir daudz vai maz?
3. Kā pareizi veidot komunikāciju savā Facebook lapā, lai panāktu rezultātu? Kādu rezultātu sagaidīt?

Artūrs sagatavojis materiālu ekskluzīvi LDEB Networking pasākumam (pēc pasākuma prezentācija netiks izsūtīta).

Zigurds Zaķis: Digitālā komunikācija kā stratēģisks, nevis taktisks instruments

Digitālie un interaktīvie risinājumi ir ienākuši mārketinga un biznesa vidē uz palikšanu. Tomēr šobrīd itin bieži gan uzņēmēji, gan aģentūras digitālajā vidē saredz glābšanas riņķi it visām savām problēmām – ja rezultātu nav izdevies panākt ar offline komunikāciju, tad noteikti paveiksies ar online.

Pasaulē, kurā eksponenciāli pieaug iespēju skaits, palielinās izmaiņu ātrums, valda informācijas pārpilnība, turpinās mediju un kanālu fragmentācija, mainās ietekmes un lēmumu pieņemšanas mehānismi, paliekošu rezultātu ir gandrīz neiespējami panākt īstermiņā.

Uzsākot komunikācijas plānošanu ar digitālā plāna izveidi, mēģinot pielietot “jaunākos un svaigākos” digitālās komunikācijas instrumentus vai aktuālos trikus, fokusējoties uz taktiskiem risinājumiem un klikšķu/konversiju analīzi, ir viegli sasniegt atsevišķas “ātrās uzvaras”. Tomēr, ejot šo ceļu, mēs ierobežojam digitālās iespējas un padarām komunikāciju par taktisku, nevis stratēģisku instrumentu.

Prezentācijas centrā būs jautājumi, kāpēc un kā ikviena uzņēmuma biznesa un mārketinga plānošanas centrā jāliek mērķtiecīgs un sistemātisks darbs pie uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanas jeb, citiem vārdiem sakot, – stratēģija, un kā investīcija komunikācijā kļūst par stratēģisku, nevis taktisku instrumentu.

Ekspertu BIO

Artūrs Mednis

ARTŪRS MEDNIS, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē.

Artūrs pasniedz zīmolu komunikāciju RISEBĀ, Digitālā Mārketinga Akadēmijā, u.c.. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš 2016.gada jūnija vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black. Ikdienā viņa darbība vērsta uz satura mārketingu un digitālo PR, kā arī digitālās komunikācijas stratēģiju izstrādi.

Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.. 2017. gadā New Black bija otra apbalvotākā aģentūra starp “Baltic Communication Awards 2017” finālistiem, iegūstot pirmo vietu digitālās komunikācijas kategorijā, uzvarot Event PR kategorijā, saņemto īpašo “Future Trendsetter” balvu, u.c..

Zigurds Zaķis, (www.ZigurdsZakis.lv)

Komunikācijas stratēģiskais plānotājs (Account Planner, Brand Strategist). Viens no pieredzējušākajiem reklāmas, zīmolvedības un mārketinga profesionāļiem, kas šajā jomā strādā jau kopš 1992. gada, bet stratēģa arodu kopj kopš 1997. gada.

Bijis aģentūru Domino BBDO (2001-2010) un Balta Communications (1994-2001) līdzdibinātājs. No 2010. līdz 2011. gadam bijis Maskavas aģentūras Instinct (BBDO grupa) stratēģiskās plānošanas un digitālās attīstības direktors. No 2006. gada ir stratēģijas, komunikācijas, zīmolvedības un dizaina studijas Dzeltenā Zemūdene dibinātājs.

Daudzu mārketinga komunikācijas un stratēģijas lekciju un publisku prezentāciju autors, regulārs vieslektors par komunikāciju stratēģisko plānošanu, zīmolvedību un mārketingu digitālajā laikmetā augstskolās un uzņēmumos. No 2014. gadā mācību centrā DigitalGuru vada plašāku apmācību kursu par komunikāciju stratēģisko plānošanu un integrētajām kampaņām digitālajā laikmetā.

Programma

07.04.2017.

13.00 – 14.00 reģistrācija

14.00 – 15.00 Zigurds Zaķis

15.00 – 15.30 Networking pauze (kafija, cepumi, diskusijas utt.)

15.30 – 16.30 Artūrs Mednis

16.30 – 17.00 Diskusijas

Nāciet paši. Aiciniet draugus.

Semināra maksa

Piesakoties pirms 03.04. – 50.00 EUR + PVN
Piesakoties pēc 03.04. – 75.00 EUR + PVN

LDEB biedriem 20.00 EUR + PVN (kā arī priekšroka vietu rezervācijai)

Pasākuma vieta: Pullman Riga Old Town Hotel, Jēkaba iela 24

Rezervējiet vietu tagad!

Norises vieta:   Pullman Riga Old Town Hotel, Jēkaba iela 24 14:00 -17:00
Maksa:  

50 € + PVN Piesakoties pirms 03.04.

75 € + PVN Piesakoties pēc 03.04.

20 € + PVN LDEB biedriem

 

Rezervējiet vietu tagad!

Norises vieta: Pullman Riga Old Town Hotel, Jēkaba iela 24 07.04.2017 14:00 -17:00
Maksa:
50 € + PVN
75 € + PVN
20 € + PVN