“Export your eCommerce” – dalījāmies pieredzē vienā no lielākām PPC konferencēm Eiropā

Digitālais mārketings AdWorldExperience Volvenkins Export

Šī gada oktobrī notika viena no interesantākajām un lielākajām PPC konferencēm Eiropā “AdWorldExperience”, kur arī mums bija gods dalīties pieredzē. 26 eksperti no Amerikas un Eiropas divu dienu laikā dalījās ar savu pieredzi par Google reklāmas un Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanu. Konference norisinājās lieliskā Itālijas pilsētā – Boloņā. Daudz praktisko veiksmes stāstu, pieredzējuši un jautri dalībnieki, foršs after-party, saulains laiks un ļoti skaista senas pilsētas vēsturiskā daļa. Tas viss padarīja mūsu braucienu ļoti vērtīgu un emocionāli bagātu.

AdworldExperience iMarketings Pizza Time

Konferencē uzstājāmies  ar tēmu “Export you eCommerce. How to grow in new countries”. Prezentācijas laikā Sergejs Volvenkins iepazīstināja auditoriju ar 3 soļiem, kas palīdz plānveidīgi un sistemātiski attīstīt e-komercijas uzņēmumu jaunos eksporta tirgos.

Prezentācijā lielu uzmanību veltījām sagatavošanās posmam, kas ir 50% no uzvaras. Parādījām instrumentus un pieejas, kas palīdz veikt analīzi un sagatavoties uzņēmuma virzīšanai eksporta tirgos. Runājot par pirmo jeb sagatavošanās posmu, iepazīstinājām dalībniekus ar iMarketings.lv Checklist, ko izmantojam šajā posmā. Tas mums palīdz turēt roku uz pulss un nepalaist garām ko svarīgu.

AdWorldExperience Volvenkins Export Obstacles

Ņemot vērā, ka Google Shopping reklāmas kampaņas eksporta tirgos (ne visos) var nodrošināt 60-80% no trafika un konversijām mājaslapā, veltījām lielāku uzmanību arī šim jautājumam. Darbs ar Google Shopping reklāmas kampaņām ļauj atklāt lielāku Google potenciālu un palīdzēt vēl straujāk augt e-komercijas uzņēmumam. Prezentācijas laikā iepazīstinājām auditoriju ar dažām advancētām Shopping kampaņu optimizācijas tehnikām.

Google Shopping kampaņas ir īpašs reklāmas kampaņu tips, kas kopā ar reklāmas ziņojumu ļauj parādīt arī produkta bildi. Parasti šī reklāma parādās virs teksta meklēšanas rezultātiem un ir ļoti pamanāma, tādejādi “nozog” no parastām Search reklāmām lielāko trafika daļu. Tajās valstīs, kur Shopping kampaņas ir pieejamas, to izmantošana ir must have. Pretējā gadījumā uzņēmēji zaudē iespēju saņemt lielāku trafika daļu no Google reklāmas. Tāpēc ir kritiski svarīgi pareizi optimizēt šo kampaņu tipu.

Google Shopping kampanas Google reklāma 2021

Ja arī Jūs vēlaties augt un sasniegt jaunas virsotnes eksporta tirgos, rezervējiet bezmaksas konsultāciju ar ekspertu welcome@imarketings.lv