[iM seminārs] Alūksnes uzņēmēji uzzināja par Google un Facebook reklāmas iespējām

iMarketings seminārs Alūksnē | Google reklāma, Facebook reklāma

iMarketings.lv eksperti turpina dalīties savā bagātajā pieredzē un izglītot topošos un arī esošos mārketinga speciālistus par digitālo mārketingu. Šoreiz 6 stundu garais seminārs notika skaistā pilsētā – Alūksnē. Pasākumu organizēja Alūksnes novada pašvaldība un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes nodaļa.

Uzņēmēji semināra laikā uzzināja par visbiežāk pieļautajām kļūdām, realizējot interneta mārketinga kampaņas, noskaidroja Google un Facebook reklāmas sniegtas iespējas. iMarketings.lv ekspertiem izdevās izstāstīt ne tikai teorētisko daļu, bet arī parādīt praktisko pusi darbā ar konkrētiem digitālā mārketinga instrumentiem. Kaut gan semināra dalībnieki izrādīja vēlmi praktiskajai daļai veltīt vēl vairāk laika, lai uzlabotu savas prasmes. Šādas praktiskās nodarbības mēs, iespējams, noorganizēsim nākamajā gadā.

Liels paldies Alūksnes pašvaldībai par dāvanām 🙂

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā. Google mūs atzinis par labāko Google aģentūru Latvijā 2015. gadā. Mēs pārvaldām reklāmas kampaņas gan lieliem Baltijas klientiem, gan vidējiem un maziem uzņēmumiem. Līdz ar to mūsu rīcībā ir stratēģijas jebkura kalibra uzņēmumiem. Esam apmācījuši vairāk nekā 500 topošo un esošo digitālā mārketinga ekspertu.

iMarketings seminārs Alūksnē | interenta mārketings

Ieskats Alūksnes semināra programmā

  1. Kā pareizi uzsākt komunikāciju internetā un sasniegt mērķus (KPI) (ap 2 st.)
  • Populārāko digitālā mārketinga kanālu apskats. Īpatnības. Iespējas.
  • Kā mēs varam būt efektīvi digitālajā vidē? Kas ietekmē reklāmas efektivitāti? Praktiskie piemēri.
  • Izplatītākas kļūdas, realizējot reklāmas kampaņas internetā
  • 5 idejas, kas ļauj Jums uzsākt efektīvu komunikāciju jau rīt (darbības plāns)
  1. Google reklāmas iespējas (ap 2 st.)
  • Google reklāmas veidi/iespējas
  • Kā pareizi veikt atslēgvārdu analīzi un plānot reklāmas budžetu
  • Google AdWords struktūras veidošana
  • Reklāmas ziņojumu veidošanas specifika
  • Galvenie rādītāji, kas ļauj noteikt, vai kampaņa strādā efektīvi
  • TOP 5 visbiežāk pieļautās kļūdas
  1. Facebook reklāmas iespējas (ap 2 st.)
  • Facebook reklāmas veidi/iespējas
  • Kā pareizi meklēt un atlasīt mērķauditoriju
  • Facebook reklāmas konta struktūras un iespēju apskats
  • Reklāmas ziņojumu veidošanas specifika
  • Galvenie rādītāji, kas ļauj noteikt, vai kampaņa strādā efektīvi
  • TOP 5 visbiežāk pieļautās kļūdas