[Case study] Google Ads reklāmas kampaņu restrukturizācija paaugstināja pieteikumu apjomu par 175%, nepalielinot budžetu

Situācijas apraksts

iMarketings.lv klients ir viens no vadošajiem patēriņa kredītu izsniegšanas uzņēmumiem Baltijā, kas piedāvā savus pakalpojumus arī internetā.

Pārņemot klienta Google reklāmas kampaņas no citas aģentūras, saskārāmies ar situāciju, ka Google Ads struktūra ir nepilnīgi izstrādāta, jo netika fokusēta uz klienta biznesa rezultāta sasniegšanu. Bija nepieciešama būtiska pilnveidošana.

Lai klientam nodrošinātu labāku biznesa rezultātu, pārskatījām stratēģiju, kas ietekmēja arī kampaņu restrukturizāciju.

Tā kā Google reklāmas kontā bija pieejami vēsturiski dati, varējām salīdzināt kampaņas rezultātus pirms un pēc. Ar šiem datiem vēlamies iepazīstināt arī jūs.

Risinājums

Tika veikts Google Ads konta audits un padziļināta analīze un uz tā bāzes izstrādāta jauna Google reklāmas stratēģija, kas:

  • ņēma vērā top prioritātes pakalpojumus (vadoties pēc Margin);
  • izmantoja mašīnmācīšanās tehnoloģijas;
  • ņēma vērā vēlamo CPA (vidējo pieteikumu saņemšanas cenu);
  • balstījās uz “siltākas” auditorijas uzrunāšanu (lietotāji, kas aktīvāk interesējas par produktu un ar lielāku varbūtību to nopirks).

Dažas darbības, ko veicām stratēģijas realizācijas gaitā:

  • pakalpojumu kategoriju rezultātu analīze un TOP kategoriju atlase;
  • pakalpojumu grupēšana atbilstoši jauniem mērķiem un stratēģijai;
  • cenu noteikšanas (bidding) stratēģijas maiņa no Manual CPC un Target Impression share uz Maximize conversion ar katras kampaņas optimizāciju ar atbilstošo pieteikumu formas aizpildīšanu;
  • auditoriju analīze un TOP vērtīgākās auditorijas atlase;
  • trafika palielināšana ar Phrase match atslēgvārdu pievienošanu;
  • atslēgvārdu pievienošana gan latviešu, gan krievu valodā.

Kopumā jaunā konta struktūra vairāk atbilda klienta orientācijai uz biznesa rezultātu, ņemot vērā Google meklētāja specifiku un mūsdienu tehnoloģiskās iespējas.

Rezultāts

Pusotra mēneša laikā pieteikumu apjoms no atslēgvārdiem krievu valodā palielinājās par 277%, uzlabojot Conversion rate par 161% (reklāmas efektivitāte).

Pieteikumu apjoms no atslēgvārdiem latviešu valodā palielinājās par 73%, uzlabojot Conversion Rate par 20%.

Salīdzinot PoP (Period over Period), vidēji Google Ads konta līmenī kampaņu pieteikumu apjoms pieauga par 175% un Conversion Rate pieauga par 91%. Turklāt reklāmas budžets šajā pieriodā netika palielināts.

Google-ads-case-study

Google-ads-case-study

Secinājumi

Veiktās izmaiņas ne tikai palielināja pieteikumu apjomu, bet arī citus svarīgus rādītājus:

  • vidējā cena par vienu klikšķi samazināta par 19%;
  • trafika apjoms palielināts par 25%;
  • būtiski uzlabota trafika kvalitāte: Bounce rate samazināts par 12%, Pages/Session uzlabots par 24%, Avg. session duration palielināts par 19%;
  • cena par vienu saņemto pieteikumu samazināta gandrīz divas reizes (no 20.76 euro līdz 10.63 euro par vienu pieteikumu).