Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

[E-Grāmata] IEPIRKŠANĀS PARADUMI INTERNETĀ

Saņemot e-grāmatu, abonēsiet arī bezmaksas digitālā mārketinga jaunumus no iMarketings.lv un Latvijas Digitālo ekspertu biedrības, ko izsūtīsim Jums dažas reizes ceturksnī uz norādīto e-pastu.

Pētījuma mērķis: Noteikt, kas ir svarīgi Latvijas iedzīvotājiem, iepērkoties internetā. Palīdzēt Latvijas uzņēmējiem uzlabot interneta mārketinga izmantošanas pieredzi, pareizi saliekot akcentus sava interneta mārketinga stratēģijā.

Būs vērtīgi iepazīties: digitālā mārketinga ekspertiem, interneta veikalu vadītājiem/pārstāvjiem, uzņēmējiem, mārketinga vadītājiem, mārketinga ekspertiem, nozares profesionāļiem, studentiem

iMarketings.lv sadarbībā ar Latvijas Universitāti un Tirdzniecības un rūpniecības kameras atbalstu veikusi pētījumu “Iepirkšanās paradumi internetā”. Aptauja veikta šā gada janvārī un februārī, tajā piedalījās kopumā 2513 respondenti, kas pēdējo sešu mēnešu laikā vismaz vienu reizi ir veikuši pirkumus internetā.

Par iMarketings.lv

iMarketings.lv ir viena no straujāk augošām performance digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Jau kopš 2013. gada digitālais mārketings ir mūsu darbs, hobijs un ikdienas dzīve. Mēs palīdzam virzīt mūsu klientu produktus vairāk, nekā 40 pasaules valstīs un mūsu klientu kopējais online apgrozījums pārsniedz 100 mln EUR/gadā. Mēs cenšamies būt labākie it visā, ko mēs darām. Tāpēc daudz strādājam pie tā, lai paaugstinātu mūsu ekspertu kompetences līmenī. Tā, esam veltījuši vairāk nekā 100 000 stundu Google, Facebook, YouTube video un Display reklāmas, SEO aktivitāšu pārvaldīšanai, kā arī reklāmas analīzei. Ikdienā strādājam ar reklāmas budžetiem sākot no 300 eur/mēn līdz 40 000 eur/mēn. Kā viens no mūsu kompetences apliecinājumiem ir vairākkārtīgi Google apbalvojumi par teicamiem sasniegumiem. 2017. gada esam kļuvuši par vienīgo Google aģentūru Baltijā, kas tika iekļauta īssarakstā (shortlist) globālā Google sacensībā.

Aģentūras vadošie darbinieki regulāri veic zinātniskus pētījumus par digitālo mārketingu sadarbībā ar Latvijas Universitāti. Apjomīgie pētījumi ļauj mums paplašināt redzesloku un “zināt vēl vairāk”. Zinātniskā pieeja būtiski palīdz panākt rezultātus, plānojot un realizējot reklāmas kampaņas digitālajā vidē.