Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google AdWords veiksmes stāsts: ieņēmumu pieaugums par 181%

Neskatoties uz to, ka lepojamies gandrīz ar katra mūsu klienta digitālo kampaņu rezultātiem, jau labu laiku neesam publicējuši mūsu klientu veiksmes stāstus. Tāpēc nolēmām, ka ir īstais brīdis padalīties ar mūsu klienta Google reklāmas un SEO aktivitāšu rezultātiem.

Klients: viens no vadošajiem bērnu preču tirgotājiem Baltijā.

Situācija: uzņēmums plānoja palielināt ieņēmumus no pārdošanas internetā. Pirmos sešus mēnešus par Google AdWords un SEO aktivitātēm bija atbildīga cita digitāla mārketinga aģentūra. Klients nebija apmierināts ar rezultātu, jo reālie ieņēmumi no pārdošanas internetā bija krietni zemāki par sagaidāmajiem. Arī komunikācija ar aģentūru bija problemātiska. . Klients nezināja, ko aģentūra dara, par ko tiek maksāta nauda, kāds ir kampaņu ROI. Tika nodrošinātas tikai virspusējas atskaites, nebija tikšanos, nebija skaidrojumu, kas un kāpēc tiek darīts.

Pēc sešiem neveiksmīgas sadarbības mēnešiem iMarketings.lv eksperti pārņēma darbus.

Sadarbības sākums

Solis 1: iMarketings.lv eksperti noskaidroja mērķus (KPI), ko klientam ir svarīgi sasniegt. Vienojāmies par konkrētiem ieņēmumu apjomiem no digitālas komunikācijas un ROI.

Solis 2: Iepazināmies ar biznesa specifiku (veiksmes faktori, sezonalitāte utt.).

Solis 3: Izpētījām produkta specifiku un mērķauditoriju (kas viņi ir, kā izvēlas un pērk utt.).

Solis 4: Veicām padziļinātu iepriekšējo AdWords kampaņu un SEO aktivitāšu analīzi.

Solis 5: Sākām plānot mūsu aktivitātes Google meklētājā. Galvenais orientieris bija zināms — klienta izvirzītie mērķi (KPI). Pateicoties tam, ka zinājām, ko vēlas sasniegt klients, varējām kārtīgi saplānot nepieciešamo aktivitāšu apjomu Google meklētājā.

Solis 6: Izveidojām analīzes sistēmu, lai varētu veikt padziļinātu kampaņu analīzi – mājaslapas tagošana, Google Analytics pielāgošana, galveno rādītāju importēšana no AdWords un Analytics uz mūsu Dashboard, kur mēs veicam galveno biznesa rādītāju kalkulāciju un monitoringu.

Solis 7: Septiņu dienu laikā izveidojām, ar klientu saskaņojām  un palaidām pirmās Google AdWords kampaņas. Šajā posmā esam uzstādījuši arī vairākus automātiskos risinājumus, kas palīdz ekspertam pārvaldīt kampaņas: pamanīt būtiskas izmaiņas un redzēt tendences.

Pēc Google AdWords kampaņu palaišanas

Pirmie divi mēneši parasti nav paši efektīvākie rezultāta sasniegšanas (KPI) ziņā, jo kampaņas vēl nav optimizētas. Pirmais mēnesis mums bija monitoringa un analīzes mēnesis. Mēs sekojām līdzi 74 svarīgiem rādītājiem (Konversijas, ROI, CPA, Klikšķi, CTR), lai pārliecinātos, ka kampaņas darbojas kārtīgi un saņem impresijas, klikšķus un konversijas.  

Pēc 3-4 nedēļām mēs sākāmveikt kampaņu padziļināto analīzi un optimizāciju. Izslēdzām reklāmas budžetu (kampaņas, atslēgvārdus), kas strādā neefektīvi, un palielinājām budžetu kampaņām, kas uzrādīja labākus rezultātus. Situācija Google AdWords kampaņās mainās ļoti strauji. Tāpēc iMarketings.lv eksperti veic reklāmas aktivitāšu monitoringu, analīzi un optimizāciju katru dienu. Pretējā gadījumā nevar cerēt uz teicamiem panākumiem.

Rezultāti pēc 2 mēnešiem

Pateicoties pārdomātai stratēģijai, esam palielinājuši klienta ieņēmumus gandrīz trīs reizes (par 180%) un pirkumu skaitu par 200%. Mēs esam vēl ceļa sākumā un mums ir sagatavots detalizēts plāns, kā panākt vēl labākus rezultātus.

iMarketings.lv Case study - Google AdWords rezultāts pēc diviem sadarbības mēnešiem

Labprāt palīdzēsim, ja vēlaties paaugstināt Jūsu Google aktivitāšu efektivitāti. (welcome@imarketings.lv)

Tev varētu interesēt arī: