Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google pārtrauc rādīt reklāmu labajā malā arī Latvijā

Kā mēs jau rakstījām iepriekš mūsu blogā, Google testējis jaunu risinājumu – labajā malā reklāma nerādās un virs meklēšanas rezultātiem rādās līdz četrām reklāmām (trīs vietā). Šo piektdien oficiāli ir paziņots, ka Google pārtrauc rādīt reklāmas labajā malā. Pēdējo gadu laikā tās ir iespaidīgākas Google AdWords izmaiņas. Tagad reklāma rādīsies tikai virs un zem meklēšanas rezultātiem. Virs meklēšanas rezultātiem var rādīties līdz četriem reklāmas ziņojumiem.

Google reklāma (AdWords). TOP4 reklāmas pozīcijas.

iMarketings AdWords komanda sekos līdzi izmaiņu ietekmei uz rezultātu. Pilnīgi iespējams, ka vairākās nozarēs kopš šī brīža augs cenas par klikšķi. Reti kurš tagad gribēs, lai viņa reklāma atrodas zem meklēšanas rezultātiem kritiski zemu CTR rādītāju dēļ (klikšķu biežums). Ja vērtē pēc analoģijas ar Yandex reklāmu (tur nav labās malas reklāmas, tikai virs un zem meklēšanas rezultātiem), tad reklāmām zem meklēšanas rezultātiem CTR rādītājs bieži ir ievērojami zem 1% un vairāk līdzīgs CTR līmenim Display tīklā (piemēram, 0.22%). Jā, cenas par klikšķi reklāmas ziņojumiem zem meklēšanas rezultātiem ir pievilcīgas, bet trafika apjomi būs niecīgi. Līdz ar to daudzi sāks vēl asāku cīņu par TOP pozīcijām. Cenas var sākt augt. Spēles noteikumi var pamainīties un visdrīzāk arī pamainīsies. Ņemot vērā, ka pie pārējiem nemainīgiem nosacījumiem Conversion Rate rādītājam nav pamatojuma augt, tad, augot cenai par klikšķi, pazemināsies reklāmas efektivitāte (pieaugs viena klienta piesaistīšanas izmaksas utt.). Tas nozīmē, ja uzņēmēji vēl joprojām vēlēsies būt efektīvi un uzvarēt konkurences cīņā, tad būs jāmaina pieeja. Vairs nepietiks ar klikšķu ģenerēšanu. Tie paliks dārgāki un strādāt pa vecam vairs nebūs izdevīgi. Būs vairāk jādomā nevis par to, kā saņemt klikšķi, bet par to, kā saņemt konversiju (vērtīgu darbību – pirkums, pieteikums utt.).

Tiklīdz mēs savāksim un izanalizēsim nepieciešamo datu apjomu par šo jaunumu (pirms un pēc), noteikti publicēsim mūsu pieredzi blogā. Ja vēlaties nepalaist garām šo svarīgu ziņu, pierakstieties uz jaunumiem.

Ja vēlaties noskaidrot, kā var paaugstināt Jūsu Google reklāmas un/vai SEO efektivitāti, piesakiet bezmaksas konsultāciju jau tagad, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv.

P.S. Vēl pirmdien daudzos meklēšanas rezultātos redzējām veco reklāmas ziņojumu izkārtojumu (ar reklāmām labajā malā). Iespējams, izmaiņas tiks ieviestas pakāpeniski.

Tev varētu interesēt arī: