Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Latvian Ecommerce Award 2018

22.martā VEF Kultūras pilī tika rīkota pirmā apbalvošanas ceremonija Latvian Ecommerce Award 2018. Kuras laikā tika nosaukti un apbalvoti pēc pircēju vērtējuma Latvijā visnovērtātākie interneta veikali.

Latvijā labākie interneta veikali 2018

Latvian Ecommerce Award 2018 apbalvošanas ceremonija bija gala rezultāts un noslēguma pasākums, vairāku mēnešu darbam. iMarketings.lv kopā ar Latvijas Universitāti pērnā gada decembrī veica pētījumu, kurā interneta veikali tika vērtēti pēc kopumā 23 kritērijiem. Pētījumā piedalījās vairāk nekā 3 tūkst. respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā.

Apbalvošanas ceremonijā tika godināti Latvijā labākie interneta veikali astoņās kategorijās: apģērbi un apavi, elektrotehnika, auto rezerves daļas, skaistumkopšana, smaržas, pārtika un saimniecības preces, preces bērniem, biļešu tirdzniecība.

Visaugstāko pircēju novērtējumu un balvas saņēma:

apģērbi un apavi – Membershop.lv,
elektrotehnika – RD Electronics (rdveikals.lv),
auto rezerves daļas – Trodo.lv,
skaistumkopšana – Douglas.lv,
smaržas – 220.lv,
pārtika un saimniecības preces – Barbora.lv,
preces bērniem – Babystore.lv,
biļešu tirdzniecība – Bilesuserviss.lv.

Sergejs Volvenkins

Šāda interneta veikalu apbalvošanas ceremonija Latvijā notika pirmo reizi. Viens no mūsu mērķiem balvas izveidei bija vēlme plašai sabiedrībai darīt zināmus interneta veikalus, kuriem iedzīvotāji uzticas visvairāk, kā arī veicināt interneta tirdzniecības nozares attīstību un kopumā stimulēt Latvijas interneta veikalus uzlabot iepirkšanas pieredzi. Starp TOP5 veikaliem gandrīz katrā kategorijā bija ļoti sīva konkurence. Tas norāda uz to, ka interneta veikaliem ir nemitīgi jāattīstās, lai noturētu līdera statusu. Regulāri ir jāpilnveido iepirkšanas pieredze, ieviešot jaunus un mūsdienīgus risinājumus mājaslapā.”, Sergejs Volvenkins (PhD), iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs.

Kopumā tika aptaujāti 3290 respondenti. Visi respondenti aktīvi izmanto internetu un vismaz vienu reizi veikuši pirkumu Latvijas interneta veikalos pēdējo 6 mēnešu laikā. Tā 55.53% respondentu veikuši pirkumu Latvijas interneta veikalos pēdējo 30 dienu laikā. Vēl 13.34% pirms diviem mēnešiem”, tā prof. Biruta Sloka, pētnicības komandas vadītāja, Latvijas Univesitāte.

prof. Biruta Sloka

Mēdijiem:
Rasa Saliņa
PR speciālists
Tālr.: 29145314
E-pasts: rasa.salina@imarketings.lv

Atbalstītājiem:
Evija Gorbunova
projekta vadītāja
E-pasts: evija.gorbunova@lde.lv

2020.gada ceremonijai atbalstītāju skaits būs ierobežots. Par sadarbības iespējām lūgums sazināties laicīgi.

Ko mediji raksta par Latvian Ecommerce Award 2018
https://www.db.lv/zinas/nosaukti-latvija-labakie-interneta-veikali-astonas-kategorijas-485520
https://www.tvnet.lv/6553107/noskaidroti-latvijas-labako-interneta-veikalu-balvas-ieguveji
http://focus.bb.lv/news/nosaukti-latvijas-labakie-interneta-veikali-dazadas-kategorijas?25218
http://www.la.lv/pirmo-reizi-apbalvoti-latvijas-labakie-interneta-veikali
https://mrus.db.lv/novosti/nazvany-luchshie-v-latvii-internet-magazinynbsp-481943
http://reitingi.lv/lv/news/zinatne/127982-nosaukti-latvija-labakie-interneta-veikali-astonas-kategorijas.html
https://kursors.lv/2019/03/26/nosaukti-latvija-labakie-interneta-veikali-astonas-kategorijas/
http://www.reitingi.lv/ru/news/novados/106381.html

Visi balvu ieguvēji, kas ir 8 interneta veikali, varēs izmantot īpaši izveidotu atpazīšanas logo, kuru izvietot savā mājas lapā, kā atpazīšanas zīmi, kas ļaus viņu pircējiem būt pārliecinātiem par izvēli.

Par iMarketings.lv

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Mūsu klientu kopējais apgrozījums no tirdzniecības internetā bijis ap 92 milj. EUR (2017. gads. iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas 20+ pasaules valstīs. Regulāri veicam zinātniskus pētījumus par digitālo mārketingu sadarbībā ar Latvijas Universitāti. Google vairākkārt ir apbalvojis mūs par teicamiem sasniegumiem. Viens no iMarketings.lv veiksmīgas izaugsmes pamatiem ir neatlaidīga orientēšanās uz rezultāta sasniegšanu un klienta nospraustajiem mērķiem (KPI).