Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Baneru reklāma

Baneru reklāma - iMarketings.lv

Veidojiet spēcīgas un rezultatīvas baneru reklāmas kampaņas kopā ar iMarketings ekspertiem. Mēs vienmēr orientējamies uz klientam svarīgu rezultātu, nevis uz klikšķu ģenerēšanu. Padziļināti analizējam atdevi, lai nākamajās kampaņās sasniegtu arvien labākus rezultātus.

Klienti runā…

iMarketings google reklāma, seo

Prieks sadarboties ar iMarkeitngs ekspertiem: veic padziļinātu analīzi, lai sasniegtu labākus rezultātus, sniedz ierosinājumus, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti, vienmēr ir sasniedzami un strādā operatīvi

Aiga Dāne-Niedra
Reklāmas nodaļas vadītāja

Baneru reklāma. Kas tas ir?

Baneru reklāma Google Display tīklā ir lieliska iespēja atlasīt tieši Jums nepieciešamo auditoriju, ko vēlaties uzrunāt. Google piedāvā plašas baneru izvietošanas iespējas – Latvijā to iespējams realizēt vairāk nekā 300 lapās, sākot ar TOP apmeklētākajiem portāliem līdz pat nišas blogiem. Mājas lapu skaits, kur var izvietot banerus, regulāri pieaug. Kopumā Jūs varat atlasīt auditoriju pēc četriem veidiem:

Kategorijas
Jūs varat izvietot baneru reklāmu tajās mājas lapu kategorijās, kuras varētu apmeklēt Jūsu potenciālais klients. Piemēram, izvietot banerus tikai mājas lapās, kas ir saistītas ar tūrismu.

Atslēgvārdi
Jūs varat izvietot baneru reklāmu tajās mājas lapās, kas satur Jūs interesējošus atslēgvārdus. Piemēram, tie var būt atslēgvārdi ‘ceļojumi’, ‘atpūta’ utt.

Intereses
Jūs varat rādīt reklāmu tiem cilvēkiem, kas interesējas par noteiktu produktu. Piemēram, rādīt reklāmu cilvēkiem, kas interesējas par sportu.

Mājas lapas
Jūs varat atlasīt konkrētas mājas lapas, kur vēlaties izvietot savus reklāmas banerus.

Google AdWords (Google reklāma)
Google Analytics
Google sertificēts treneris

Pakalpojuma nodrošināšana

Esam ilggadēji savas jomas profesionāļi, kas realizējuši daudzas baneru kampaņas. Šī iemesla dēļ zinām, ka rezultāts ir atkarīgs ne tikai no izstrādātās stratēģijas, bet arī no niansēm, kas ir saistītas ar kampaņas realizāciju. Tikai piestrādājot pie svarīgām detaļām, ir iespējams sasniegt vēlamos mērķus. Lai panāktu rezultātu, ievērojam šādus posmus un veicam konkrētas darbības:

Mērķu/uzdevumu noteikšana
Lai reklāmas kampaņas beigās noteiktu, vai esam sasnieguši vēlamo rezultātu, sākumā definējam mērķus. Šo izejas informāciju nodrošina klients, vai arī mērķi/uzdevumi tiek izstrādāti kopā ar iMarketings ekspertiem.

Mērķauditorijas analīze
Noskaidrojam mērķauditorijas raksturlielumus. Saprotot, kas ir klients un kādas ir viņa vajadzības/problēmas, ir iespējams izvēlēties piemērotākos komunikāciju kanālus.

Optimālā reklāmas budžeta prognoze
Jau vairāku gadu garumā nodrošinām digitālo komunikāciju un katru reklāmas kampaņu rūpīgi analizējam. Tāpēc zinām, cik liels budžets ir nepieciešams katrā atsevišķā gadījumā, lai sasniegtu izvirzītos mērķus/uzdevumus.

Baneru kampaņas stratēģijas izstrāde
Šajā gadījumā nosakām, ko, kam, kad, kur un cik bieži mēs komunicējam. Stratēģijas izstrādes procesā nosakām arī KPI, ar kuru palīdzību vērtējam reklāmas kampaņas darbības efektivitāti.

Komunikācijas materiālu izveidošana
Izstrādājam banerus: galvenais ziņojums + teksti + vizuālais izpildījums. Banerus klients var arī piegādāt pats.

Reklāmas kampaņas realizācija/analīze/optimizācija
Atkarībā no reklāmas kampaņas realizācijas laika analīzi sākam veikt jau kampaņas īstenošanas procesā vai pēc kampaņas beigām. Analīzi vienmēr īstenojam padziļināti, orientējoties uz rādītājiem, kas ir atbildīgi par galarezultātu (stratēģijā definētie KPI), nevis uz rādītājiem, kas ir atbildīgi par starprezultātu (CTR, Impression utt.). Analīzes uzdevums ir atrast budžeta daļu, kas strādā neefektīvi, un pārvirzīt to uz daļu, kas strādā efektīvi, tādējādi paaugstinot atdevi no reklāmas kampaņas.

Atskaites/pilnveidošanas ieteikumi
Klātienē veicam reklāmas kampaņas rezultātu prezentāciju. Parādām, cik tā bijusi efektīva, un sniedzam ieteikumus par to, ko ir nepieciešams pilnveidot, lai turpmāk sasniegtu vēl labākus rezultātus.