Ja mājaslapas apmeklējums ir liels, bet domājat, ka no tā vajadzētu nopelnīt vairāk, tad šis ir pakalpojums, kas Jums nepieciešams!
Piesakiet bezmaksas konsultāciju
Konversijas optimizācijas (CRO) mērķis ir palielināt to apmeklētāju skaitu, kuri mājaslapā pabeidz pirkumu. Izmanto mūsu zināšanas un pieredzi, lai gūtu maksimālu peļņu un sasniegtu maksimāli iespējamo ienākumu apjomu no esošajiem mājaslapas apmeklētājiem.
iMarketings.lv konversijas optimizācijas (CRO) process
iMarketings.lv CRO process apvieno ātras uzvaras un ilgtermiņa izaugsmi. Tā nav tikai ieteikumu sagatavošana. Tā ir pilna sertificētu CRO speciālistu veikta konversijas optimizācijas procesa vadība, kas ietver datu un pircēju analīzi, testu hipotēžu sagatavošanu un prioritizēšanu, alternatīvo versiju sagatavošanu, A/B testēšanu un uzlabojumu atdeves mērīšanu. Procesa laikā uzturam saikni ar klientu, nodrošinot pastāvīgas stratēģiskās konsultācijas par CRO jautājumiem.
1. Nepārtraukta datu izpēte
Procesa sākumā mēs iegūstam informāciju par uzņēmumu, tā mērķiem un klientiem. Tālāk mēs veicam padziļinātu vietnes kvantitatīvo un kvalitatīvo datu analīzes procesu, lai iegūtu iespējami pilnīgu ainu par vietnes apmeklētājiem un to uzvedību. Nepieciešamības gadījumā veicam arī klientu aptaujas. Viens no šī posma mērķiem ir identificēt ātri realizējamās lietas, lai iespējami ātri tiktu pie pirmajiem pozitīvajiem rezultātiem. Izpētes process turpinās arī pēc katra A/B testa.
2. Individuāla testu plāna sastādīšana
Veiksmīgas konversijas optimizācijas procesa mērķis ir testu plāna izveidošana. Mēs veicam pilnu vietnes izpētē iegūto datu heiristisko analīzi, ietverot UX analīzi, validējot to saskaņā ar jaunākajiem UX pētījumiem, kā arī AIDA, ResearchXL un LIFT metodoloģijām un arī konkurentu lapām. Salīdzinām analīzi arī ar pasaules labākajām e-komercijas lapām, balstoties uz Baymard Institute pētījumiem. Rezultātā tiks definēts saraksts ar izaugsmes iespējām, kas tiek pārvērsts testu hipotēzēs. Tām tiek noteikta prioritāte, pamatojoties uz izmaiņu potenciālu, svarīgumu un īstenošanas vienkāršību.
3. Alternatīvo skatu izveide
iMarketings.lv UX/CRO komanda, pamatojoties uz testu plānu, izstrādā alternatīvos skatu risinājumus tālākai pārbaudei. Tiek izveidotas potenciāli efektīvas dizaina un satura versijas, ņemot vērā klienta zīmola vadlīnijas un satura paraugus.
4. A/B testu veikšana
Procesa laikā veicam iespējami daudz A/B testus saskaņā ar pašreizējo mājaslapas apmeklējumu. Mērķis ir iespējami ātri palielināt uzņēmuma ienākumus. Veicam testu uzraudzību, kvalitātes vadību, pēctestu datu analīzi, testu dokumentēšanu un arī izveidojam atskaites.
Konversijas optimizācijas (CRO) programma Jums noderēs, ja:
- Vietnes ikmēneša apmeklējums ir vismaz 30 000 unikālu apmeklētāju mēnesī
- Uzņēmuma gada apgrozījums no tiešsaistes tirdzniecības pārsniedz 1 miljonu eiro, vai tam ir liels potenciāls šādu apgrozījumu sasniegt
- Jūs vēlaties izmantot A/B testus un zinātnisku pieeju sava tiešsaistes biznesa attīstīšanai
- Jums ir vēlme attīstīt savu biznesu
*Ja programmas laikā konstatēsim, ka nevaram veikt uzlabojumus, kas palīdzētu palielināt konversiju skaitu mājaslapā, savu naudu pilnā apjomā Jūs saņemsiet atpakaļ.