Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Mājas lapas pielāgošana pārdošanai (CRO)

Reklāmas izmaksas aug. Vairāku komunikācijas kanālu efektivitāte samazinās. Šajos apstākļos katra nākamā klienta iegūšana var izmaksāt un arī izmaksā dārgāk. Viena no iespējām, kā palielināt pārdošanas apjomus, nepalielinot reklāmas izmaksas, ir pielāgot mājas lapu pārdošanai.

Vai vēlaties uzlabot pārdošanas rezultātu, nepaaugstinot reklāmas budžetu?

Pielāgojiet mājas lapu pārdošanai. Sāciet ar eksperta bezmaksas vizītes pieteikšanu*.
*Atcerieties! Mājas lapas pielāgošana pārdošanai ir ilgstošs process (pirmie rezultāti ir pēc 3-4 mēnešiem). Tāpēc iesakām neatlikt šo soli un sākt jau tūlīt.

Esam profesionāļu komanda, kas regulāri veic lietotāju uzvedības analīzi mājas lapās. Mūsu komandā ir:

  • tehniskie speciālisti, kas nodrošina atbilstošu analīzes rīku pielāgošanu,
  • analītiķi, kas veic datu analīzi un interpretāciju,
  • digitālā mārketinga speciālisti, kas strādā pie mājas lapas pielāgošanas, balstoties uz analīzes rezultātiem (sadaļu dizainu var izstrādāt pats klients, balstoties uz mūsu norādījumiem, vai uzticēt dizaina izstrādi iMarketings.lv pārbaudītiem partneriem).

Conversion Rage Optimization. Mājas lapas pielāgošana pārdošanai

Mājas lapas pielāgošana pārdošanai ir process, kas saistīts ar padziļinātu datu analīzi. Tāpēc papildus Google Analytics rīkam izmantojam virkni citu rīku, kas ļauj atklāt vājas vietas mājas lapā:

  • heat map rīki;
  • video atskaišu rīki (video ieraksti par to, ko lietotāji dara mājas lapā);
  • formu analīzes rīki (lai veiktu pieteikuma u.c. formu izmantošanas analīzi un meklētu tajās vājas vietas);
  • scroll rīki (lai analizētu, vai lietotāji skrollē un ja jā, tad cik dziļi);
  • A/B test rīki (lai salīdzinātu dažādu dizaina alternatīvu darbības efektivitāti).

Tālāk ir viens no atskaites piemēriem, kurā redzam, kurās vietās mājas lapā visbiežāk tiek klikšķinātas. Šī atskaite kopā ar Google Analytics un Yandex Metrika (video atskaites) ļauj ar lielu precizitāti atklāt vājas vietas mājas lapā, proti, tās vietas, kas neļauj konkrētai sadaļai efektīvi pildīt savas funkcijas.

heat map. siltuma karte

Mājas lapas pielāgošana pārdošanai ir process, kas izstiepts laikā un kas sastāv no vairākiem svarīgiem posmiem:

  • Mērķu noskaidrošana. Esošā rezultāta piefiksēšana;
  • Darbības plāna izstrāde;
  • Tehniskā pielāgošana;
  • Informācijas savākšana un analīze;
  • Pilnveidoto dizaina risinājumu izstrāde;
  • A/B testi (informācijas savākšana un analīze).

Piesakiet eksperta bezmaksas vizīti jau šodien.