Reklāmas analīze

Pārvēršam sausos ciparus aizraujošos stāstos, kas ļauj Jums pieņemt precīzākus un pārdomātākus mārketinga lēmumus. iMarketings.lv Google Analytics komanda strādā ar jebkuras sarežģītības uzdevumiem. Mēs labprāt realizēsim gan īslaicīgu (noteikt, vai kampaņas ir efektīvas, noteikt kanāla lomu utt.), gan arī ilglaicīgu projektu (analīzes sistēmas izveidošana ar turpmāku regulāru datu analīzi).

Ja:

Tad esam šeit, lai palīdzētu ar padziļinātu reklāmas kampaņu analīzi:

Vai kādreiz esat uzdevis sev kaut vienu no šiem jautājumiem?



Meklēt atbildes uz šiem un citiem Analytics jautājumiem ir mūsu ikdienas dzīve, un to mums patīk darīt vislabāk. Pārvēršam sausos ciparus aizraujošos stāstos, kas ļauj Jums pieņemt precīzākus un pārdomātākus mārketinga lēmumus.

Mūsu Analytics komanda strādā ar jebkuras sarežģītības uzdevumiem. Mēs labprāt realizēsim gan īslaicīgu (noteikt kampaņu efektivitāti, kanālu lomu utt.), gan arī ilglaicīgu projektu (analīzes sistēmas izveidošana ar turpmāku regulāru datu analīzi).

Piesakiet Google Analytics eksperta vizīti jau šodien!

Piesakiet bezmaksas konsultāciju

Lai Jums būtu labāks priekšstats, kur mēs varētu palīdzēt ar Analytics, tālāk minēsim dažas praktiskas analīzes iespējas:

Noskaidrot komunikācijas kanālu efektivitāti

No vienas puses šī ir pietiekami vienkārša analīze, bet no otras puses, ja zinām, ka daži kanāli pilda vairāk asistējošu lomu pārdošanā, produktiem varētu būt atšķirīga rentabilitāte, mājaslapa varētu ne līdz galam efektīvi pildīt savu pārdošanas funkciju, tad noskaidrot īsto kanālu efektivitāti bieži vien nav tik elementārs uzdevums.

Veikt mājaslapas darbības efektivitātes analīzi

Mājaslapai ir kritiska nozīme pārdošanas procesā. Pētot apmeklētāju uzvedību mājaslapā, var noskaidrot, kuras sadaļas vai kuri elementi strādā neefektīvi. Pilnveidojot tos, var palielināt mājaslapas darbības efektivitāti (Conversion Rate). Šeit strādājam ar vairākiem rīkiem (Google Analytics, Yandex Metrika, ClickTale, Crazzy Egg, utt.) un pētām gan lietotāju pārvietošanu pa stratēģiskajām sadaļām, gan elementu darbības efektivitāti.

Pētīt apmeklētāju dažādu segmentu darbības efektivitāti

Ne katrs klikšķis ir svarīgs un arī ne katrs apmeklētājs ir svarīgs. Mēs dalām visus apmeklētājus vairākos segmentos, lai noteiktu, kuras apmeklētāju grupas nes vislielāko peļņu vai ir visizdevīgākās. Šo informāciju var un vajag izmantot, plānojot kanālus, reklāmas ziņojumus, saturu mājaslapā. Pateicoties šai informācijai, var samazināt viena klienta piesaistīšanas izmaksas.

Noskaidrot kanālu lomu pārdošanas procesā

Klients var uzklikšķināt uz Jūsu banera delfi.lv portālā vai pāriet uz lapu no e-pasta izsūtīšanas, neko neiegādāties, bet atcerēties piedāvājumu. Un pēc nedēļas, kad, piemēram, tiek saņemta alga, ienākt lapā caur organiskajiem meklēšanas rezultātiem un veikt pirkumu (vai citu vērtīgu darbību). Lai pareizi sadalītu reklāmas budžetu, Jums jāzina visi kanāli, kas piedalās pirkšanas procesā (ne tikai pēdējo, ko redzat klasiskās Analytics atskaitēs). Katram klientam individuāli veidojam kanālu atribūciju.

Noteikt pircēja mūža vērtību (Customer Lifetime Value)

Vai Jūsu klienti veic atkārtotus pirkumus? Klients var nopirkt, apmeklējot lapu, piemēram, no Google reklāmas un pēc tam vēl 5 reizes veikt atkārtotus pirkumus, ienākot tieši mājaslapā. Ja nerēķināt pircēja mūža vērtību, tad Jūs redzēsiet tikai vienu pirkumu, piemēram, no Google reklāmas. Bet patiesībā zināmi nopelni Google reklāmai ir arī pie pārējiem pieciem pirkumiem. Acīmredzami, Jums būtu svarīgi to zināt. Tad Jūs varētu noteikt īsto summu, ko esat gatavi ieguldīt viena klienta piesaistīšanā. Šī informācija ļaus paskatīties uz kanālu efektivitāti no cita skatu punkta un veikt korekcijas mediju plānā.

Sasaistīt online kanālu darbību ar offline pirkumiem

Vai Jūsu klienti sākumā apmeklē mājaslapu un pēc tam var doties uz veikalu, lai nopirktu produktu? Lai pareizi noteiktu kanālu efektivitāti, Jums būtu svarīgi sasaistīt online apmeklējumus (kanāli, ziņojumi utt.) ar pirkumiem veikalā. Šis process ir tehniski sarežģīts, bet ar mūsu palīdzību tas ir paveicams. Uzņēmumiem, kas tiek pie offline conversion datiem, atklājas patiesā aina par online kanālu darbības efektivitāti offline pirkumu griezumā.

Tās bija tikai dažas jaukas lietas, ko mēs varam saņemt, profesionāli strādājot ar Google Analytics un citiem analītiskiem rīkiem. Dati mūsu rokās atdzimst, un mēs tos pārvēršam par aizraujošu stāstu, uz kura pamata Jūs pieņemat lēmumus, kas palīdzēs Jūsu biznesam augt.

Reklāmas padziļināto analīzi veicam šādā secībā:

Macro KPI noteikšana

Rādītāji, kas parādīs, vai reklāmas kampaņa/kanāls strādā efektīvi. Atbilstošus rādītājus nosakām individuāli katrā atsevišķā gadījumā. Šeit ir daži no augstākā līmeņa rādītājiem: Conversions, Conversion Rate, CPA vai ROI. Kampaņas laikā rādītāji tiek pārrēķināti vairākas reizes dienā, kas ļauj klientam uzreiz saņemt aktuālo informāciju par kampaņas efektivitāti un nepieciešamības gadījumā pieņemt atbilstošus optimizācijas lēmumus.

Micro KPI noteikšana

Rādītāji, kas ietekmē Macro KPI. Ja globāli mērķi netiek sasniegti, tad Micro KPI parāda iespējamos cēloņus un turpmākos analīzes virzienus. Rādītājus izvēlamies atkarībā no situācijas. Kampaņas laikā arī šie rādītāji tiek pārrēķināti vairākas reizes dienā.

Google Analytics pielāgošana

Macro un Micro KPI analīzi var veikt, kad Google Analytics rīks ir pielāgots. Pirms kampaņu uzsākšanas veicam nepieciešamās darbības (Google Analytics audits, pielāgošana), lai turpmāk būtu iespēja analizēt datus.

Visi svarīgākie dati vienā vietā

Rādītāji kalpo kā indikatori, kas pasaka mums gan par to, cik efektīvi strādā reklāmas budžets, gan par to, kas jāizdara, lai nākamreiz palielinātu kampaņu efektivitāti. Lai to visu noskaidrotu, jāstrādā ar vairākiem rādītājiem. Bieži vien ir tā, ka Analytics rīkā nav iespējams saņemt īstu priekšstatu par situāciju, jo dati jāaprēķina ārpus Jūsu Analytics konta (piemēram, ROI nav jāaprēķina no Revenue, ko redzam Analytics rīkā). Tādēļ visus aprēķinus mēs veicam ārpus Google Analytics konta. Jums tiek nodrošināta pieeja šai vietnei, un Jūs gandrīz online režīmā saņemat īstu priekšstatu par kampaņu/kanālu efektivitāti. Jums nav jālejupielādē katru reizi dati, nav jāveic aprēķini, nav jāgaida vairākas dienas, kamēr sagatavos datus. Tas tiek darīts uzreiz. Jums tik jāanalizē un jāpieņem atbilstoši lēmumi.

Datu savākšana, kalkulācija

Reklāmas kampaņu realizācijas gaitā dati tiek atjaunoti vairākas reizes dienā.

Datu analīze, interpretācija, rekomendācijas

Pateicoties vienotai vietai, kur gandrīz online režīmā notiek reklāmas kampaņu datu kalkulācija un sasaistīšana ar Macro un Micro KPI, Jūs varat paši uzreiz redzēt kampaņu svarīgākos rādītājus. Nepieciešamības gadījumā veicam papildus analīzi, interpretējam datus un sniedzam rekomendācijas.

“iMarketings.lv sniegtie pakalpojumi palīdzējuši sasniegt Sixt auto noma biznesa mērķus un piesaistīt jaunus klientus. Profesionāla pieeja, ātrs reaģēšanas laiks un nestandarta risinājumi ļauj sasniegt atbilstošus rezultātus.”

Anta Lapa
SIXT Mārketinga vadītāja

                               

Mūsu fokuss

Eksporta veicināšana

Kopš 2012. gada palīdzējām augt uzņēmumiem vairāk nekā 20 valstīs..
Vairāk par pakalpojumu

Google reklāma

Vairāk kā 50000 stundu esam veltījuši Google reklāmas pārvaldīšanai..
Vairāk par pakalpojumu

Meta reklāma

35000 stundu pieredze Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanā..
Vairāk par pakalpojumu