Visaptverošs konversiju (CRO) un lietotāju pieredzes (UX) audits

Nevadi savu biznesu ar aizsietām acīm! Ar pareizi veiktu izpēti Jūs:

  • Atklāsiet, kur Jūsu vietne zaudē naudu
  • Labāk iepazīsiet savus klientus
  • Pieņemsiet labākus biznesa lēmumus
  • Iegūsiet plānu, kā risināt svarīgākās vietnes problēmas

Nav vajadzības “izmēģināt vietnē dažādas gadījuma izmaiņas”, kuras var nedarboties. Konversiju lietotāju pieredzes izpēte palīdzēs Jums uzzināt kā padarīt efektīvākus Jūsu vietnes  pārdošanas instrumentus un nodrošināt Jūsu biznesa eksponenciālu izaugsmi. Mēs netaisām vienkārši “speciālista ieteikumu sarakstu”, mēs veicam DATOS balstītu 360 grādu izpēti.

JAUTĀJUMI, UZ KURIEM JĀZINA ATBILDES:

Kāpēc klienti no Jums nepērk vairāk?

Kādi motivējošie instrumenti vislabāk strādā vietnē?

Vai vietnes pārdošanas argumenti ir pietiekami spēcīgi?

Kādas ir apmeklētāju galvenās šaubas par pirkumu?

Vai klienta pieredze vietnē ir vienāda no dažādām ierīcēm?

Kādas tehniskas problēmas pašlaik pastāv Jūsu vietnē?

Kur pārdošanas tunelī visvairāk pazūd Jūsu negūtā pelņa?

Kuri vietnes elementi traucē un atgrūž pircējus?

Ja Jūs varat atbildēt uz visiem šiem jautājumiem, Jums nav nepieciešama mūsu palīdzība. Bet, ja nē, tad noteikti sazinieties ar mums… Jau šodien.

Kāds ir audita veikšanas process?

Lai apkopotu detalizētus datus par Jūsu vietni, vispirms mēs veiksim norādītās darbības:

1. Intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem, lai izprastu jūsu biznesa mērķus un prioritātes

Katrs uzņēmums ir citādāks, atšķiras to mērķa tirgi un lietotāju uzvedība. Šī iemesla dēļ uzņēmumiem ir dažādi mērķi un prioritātes. Citi domā vairāk par lietotāju ērtībām, citiem svarīgāka ir ātru pirkumu iegūšana, bet citi tā vietā izvēlās iet pēc atkārtotiem pirkumiem vai celt vidējo pirkuma vērtību. Tāpēc pirms izpētes mēs veicam intervijas ar vadošajiem uzņēmuma darbiniekiem, lai noskaidrotu prioritātes un mērķa tirgus nianses. Pēc nepieciešamības mēs veicam intervijas arī ar klientu apkalpošanas speciālistiem lai noskaidrotu apmeklētāju specifiku.

2. Analytics konfigurācija un pārbaude

Mēs pārbaudīsim, vai Jūsu datu analīzes programmatūra ir iestatīta pareizi un vai tiek izsekota pareizā informācija. Piemēram: Google Tag Manager, Google Analytics — enhanced ecommerce, visus svarīgo elementu marķēšana, nepieciešamie apmeklētāju segmenti, Hotjar segmenti, utt. Ja nepieciešams, mēs uzlabosim konfigurāciju, lai reģistrētu lietotāju darbības un pareizi izsekotu pārdošanas piltuvi.

3. Web analītikas datu analīze

Kad mēs zināsim, ka varam uzticēties analītikas datiem, mēs ieraksimies datos, lai iegūtu ieskatu par to, kas notiek vietnē, kādi ir lietotāju segmenti, kuri lietotāju segmenti un vietnes lapas nav efektīvi vai izmaksā jums naudu, un kāda ir klientu uzvedības specifika.

4. Formu un Checkout analīze

Formas ir svarīgas vietnes daļas, it sevišķi, ja tās atrodas pirkuma pabeigšanas procesā. Mēs ieviesīsim formu analīzi, lai noteiktu problēmas iepirkumu groza, pasūtījuma pabeigšanas (adrese, piegāde, apmaksa) un lietotāju reģistrācijas formās. Mērķis ir saprast, kurās formu sadaļās/laukos lielākā daļa apmeklētāju pamet šīs formas, kur rodas visvairāk kļūdu, kuri lauki netiek aizpildīti utt.

5. Peles izsekošanas analīzes un lietotāja sesijas ieraksti

Katrā jūsu lapā tiks iestatīta klikšu un kustību siltumkaršu izsekošana, lai noteiktu, kam lapās tiek pievērsta uzmanība un kam ne. Mēs arī instalēsim Scrollmap izsekošanu, lai mēs varētu redzēt, līdz kādam elementam lietotāji ritinās lapās un kad pamet to. Mēs pārskatīsim arī lietotāju sesiju ierakstu video, kurus analizēsim, lai uzzinātu, kā Jūsu tīmekļa vietnes apmeklētāji izmanto Jūsu vietni un mijiedarbojas ar to.

6. Lietotāju uzvedības izpēte klātienē (par papildus samaksu)

Izmantojot vismaz 10 personas, kas atbilst Jūsu vietnes apmeklētājiem un/vai ideālam klienta profilam, mēs veiksim klātienes ietojamības testēšanu, lai atklātu Jūsu pašreizējās tīmekļa vietnes sāpju punktus. Šis kvalitatīvais pētījums mums palīdz saprast, kāpēc kādas konkrētas lietas vietnē nedarbojas.

7. Kvalitatīvās klientu aptaujas (par papildus samaksu)

Lai izprastu Jūsu apmeklētāju un klientu uzvedību, Jūsu vietnes galvenajās lapās tiks izveidotas aptaujas, ieskaitot/tai skatā lapas pamešanas (exit-intent) aptaujas. Tas mums palīdzēs mums labāk saprast iemeslus, kāpēc viņi neveic kādu konkrētu darbību

Mēs arī veiksim esošo pircēju online vai ideālajā gadījumā telefona aptaujas (ar vismaz 100 respondentiem). Uzzināsim to, kas viņi ir, kāpēc viņi ir nopirkuši preces, kāda ir viņu motivācija veikt pirkumu, un ar kādiem sarežģījumiem viņi ir saskārušies pirkumu laikā.

Kad būsim ievākuši pietiekami daudz nozīmīgu datu, mēs pārbaudīsim vai Jūsu tīmekļa vietnē nav UX dizaina nepilnības, strukturālu problēmas, traucēkļi vai lieki elementi, acīmredzamas tehniskas un ātrdarbības problēmas un pats svarīgākais — vai teksta un vizuālie elementi atbilst patērētāju psiholoģijas un pārliecināšanas labākajām praksēm. Īsumā, lai identificētu trūkumus, mēs salīdzināsim Jūsu tīmekļa vietni ar visiem nozīmīgajiem konversijas optimizācijas modeļiem:

UX analīze validējot to pret UX jaunākajiem pētījumiem, AIDA, ResearchXL un LIFT metodoloģijām.

UX salīdzinājums ar pasaules labākajām e-komercijas lapām, balstoties uz Baymard Institute pētījumiem.

Lietotāju pieredzes salīdzinājums ar konkurentu lapām, izvērtējot to izmantotos UX elementus.

Ko Jums sniegs konversiju optimizācijas izpēte?

Iegūstiet 360 grādu e-komercijas konversiju (CRO) un lietotāju pieredzes (UX) auditu, un uzziniet kāpēc Jūsu vietne negūst pietiekami daudz pirkumus, un kā to uzlabot. Pat ja Jūsu komandā ir izcili analītikas, UX un pārdošanas speciālisti, bieži gadās, ka darbiniekiem nav aktuālākās zināšanas jaunākajās UX un CRO vadlīnijās. Papildus, darbiniekiem ir grūti paskatīties uz vietni no malas, jo to lēmumi balstās ikdienā iegūtās un grūti maināmās domās, kā lietām jāstrādā. Uzticiet to mums — iMārketings komanda sastāv no sertificētiem ekspertiem analītikā, dizainā, tekstu sastādīšanā un lietotāju pieredzē (UX), kas patstāvīgi uzlabo savas teorētiskās un praktiskās zināšanas šajās jomās.

  1. Apkoposim visas problēmas, ko atklāsim, un sadalīsim tās tūlītējai novēršanai vai A/B testu veikšanai.
  2. Ieteiksim izmaiņas un uzlabojumus izkārtojumā, dizaina elementos, attēlos, vizuālajā hierarhijā, saziņas stratēģijās, tekstos un psiholoģiskajos elementos.
  3. Prioritizēsim ieteikumus lai noteiktu prioritātes, kur primāri ir jāiegulda enerģija, lai Jūs koncentrētos uz tiešām svarīgākajām problēmām un jautājumiem.

Pilns audits

  • Intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem
  • Analytics konfigurācija
  • Web analītikas datu analīze
  • Formu un Checkout analīze
  • Peles izsekošanas analīzes
  • Lietotāja sesijas ieraksti
  • UX analīzi validējot to pret UX jaunākajiem pētījumiem un metodoloģijām
  • UX salīdzinājums, balstoties uz Baymard Institute pētījumiem
  • UX salīdzinājums ar konkurentu lapām
  • Individuāli izstrādāts testu plāns
  • Termiņš: 4-6 nedēļas
  • Pilna vietnes UX un CRO analīze un prioritizētu problēmu saraksts ar detalizētu UX risinājumu aprakstu to novēršanai
    (80-100lpp.)

Mini audits

  • Intervija ar kontaktpersonu
  • Analytics konfigurācija
  • Galveno web analītikas datu analīze
  • Checkout analīze
  • Peles izsekošanas analīze piecās lapās
  • Lietotāja sesijas ieraksti
  • UX analīzi validējot to pret UX jaunākajiem pētījumiem un metodoloģijām
  • UX salīdzinājums, balstoties uz Baymard Institute pētījumiem
  • UX salīdzinājums ar konkurentu lapām
  • Individuāli izstrādāts testu plāns
  • Termiņš: 2-3 nedēļas
  • Konversijas ekspertu ieteikumi (15-20 idejas) tālākai konversijas optimizācijai

!!! Ja izpētes laikā konstatēsim, ka nepietiek ideju, kas palīdzētu uzlabot Jūsu vietnes konversiju, mēs 100% atgriezīsim Jūsu naudu atpakaļ.

Par iMarketings.lv

iMarketings.lv ir pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra, kas savu klientu produktus/pakalpojumus virza vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Google Premier Partner. Google Exporting Partner. Tiek pārvaldīti reklāmas budžeti no 1000 eur/mēn līdz 110 000 eur/mēn. Uzņēmums ir dibināts Latvijā 2012. gadā. iMarketings.lv savas darbības laikā vairākkārt saņēmis apbalvojumus no Google par teicamiem sasniegumiem, pārvaldot reklāmas digitālajā vidē. Uzņēmuma klientu kopējais apgrozījums internetā 2019.gadā sastādīja ap 183.2 milj. Eur (iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Konkursa Labākais interneta veikals Latvijā organizētājs. Online e-grāmatas izdevējs par eksporta veicināšanu, izmantojot digitālo mārketingu.  

iMarketings.lv veikto zinātnisko pētījumu rezultāti tiek prezentēti daudzās starptautiskās zinātniskās konferencēs. Uzņēmuma komanda sešu gadu laikā digitālā mārketinga jomā apmācījusi vairāk nekā tūkstoti dažādu nozaru un līmeņa speciālistus. 

Raksti par CRO iMarketings blogā

CRO procesa rentabilitāte: kad A/B testēšana ir tā vērta?

Kā izveidot efektīvu konversijas optimizācijas procesu?

10 lielākie konversijas optimizācijas mīti

Vai Konversijas optimizācija ir brīnumlīdzeklis?

vai

Aizpildiet zemāk esošo formu un saņemiet 30 min. konsultāciju ar mums – Bezmaksas!