Kvalitātes garantija (TQS)

Klientu apmierinātība ar darba rezultātiem ir iMarketings ekspertu viens no galvenajiem darbības mērķiem. Lai nepārtraukti uzturētu pakalpojuma augstu kvalitātes līmeni, esam izstrādājuši un ieviesuši kvalitātes vadības sistēmu, kas palīdz iMarketings ekspertiem vienmēr koncentrēties tieši uz tiem mērķiem/uzdevumiem, kas ir svarīgi mūsu klientiem.


Sergejs Volvenkins

Dr. Sergejs Volvenkins,
 iMarketings.lv vadošais stratēģis


“Man nav kompromisu, kad runa ir par pakalpojuma kvalitāti. Tāpēc esam ieviesuši kvalitātes vadības sistēmu, kur esam sasaistījuši klienta biznesa mērķus ar eksperta mērķiem. Total Quality Score sistēma kalpo ekspertiem par lielisku stimulu sasniegt arvien labākus rezultātus. Jautājumu gadījumā par mūsu kvalitātes vadības sistēmu, labprāt tos ar Jums pārrunāšu.”

iMarketings.lv kvalitātes vadības sistēma

iMarketings.lv kvalitātes vadības sistēma iekļauj trīs bāzes vērtības:

1. Klientu aptaujas


Klientu apmierinātības līmenis – mūsu svarīgākā vērtība. Mēs regulāri veicam klientu aptaujas (vismaz reiz ceturksnī). Atbildes mums palīdz saprast, cik lielā mērā klients ir apmierināts ar sasniegtajiem rezultātiem un ar ekspertu, kas pārvalda reklāmas kampaņas. Nodaļu vadītāji un katrs iMarketings eksperts ir personīgi ieinteresēti, lai klientiem ir pēc iespējas augstāks apmierinātības līmenis. Sagaidīt pozitīvas atsauksmes no klientiem ir iespējams tikai tad, ja eksperts nepārtraukti ir strādājis pie otrās un trešās bāzes vērtības (KPI, komunikācija ar klientu).


2. Sasniegti mērķi (KPI)

Katram ekspertam ir personīgie darba mērķi (KPI), kas tiešā veida sasaucas ar klienta biznesa mērķiem (KPI), kas ir jāsasniedz. Uzsākot sadarbību ar klientu, mēs pārliecināmies, ka vēlamie KPI ir reāli un sasniedzami. Uzsākot reklāmas kampaņu, eksperta galvenais mērķis ir sasniegt iepriekš saskaņotus KPI akceptēta reklāmas budžeta robežās. Tādā veidā eksperts vienmēr pārdomāti rīkojas ar reklāmas budžetu, savlaicīgi veic reklāmas kampaņu efektivitātes analīzi un operatīvi pieņem lēmumus par izmaiņām reklāmas stratēģijā/taktikā, lai paaugstinātu efektivitāti un sasniegtu KPI.

3. Komunikācija ar klientu

Klientam ir ļoti svarīgi operatīvi saņemt aktuālo informāciju par reklāmas kampaņu darbības efektivitāti, par jaunām idejām, par jaunām virzīšanas iespējām, par jaunām tendencēm, par problēmas jautājumiem utt. Komunikācija ar klientu ir tik svarīgs faktors, ka mēs to esam iekļāvuši mūsu kvalitātes vadības sistēmā. Ja nav pilnvērtīgas komunikācijas, tad klients reti kad būs apmierināts ar pakalpojumu pat tajā gadījumā, ja sasniegti labi rezultāti. Tāpēc mūsu eksperti ne tikai strādā, lai sasniegtu definētos mērķus, bet arī laicīgi un regulāri informē klientus par sasniegtajiem rezultātiem, jaunām idejām/iespējām, problēmjautājumiem (piemēram, nedarbojas mājas lapa) utt.

Par katru pozitīvu atsauksmi, par katru sasniegtu mērķi un par komunikācijas esamību eksperts saņem plus punktus, kas summējas. Jo vairāk punktu, jo labāki darba sasniegumi ir ekspertam. Tāpēc katrs iMarketings eksperts cenšas saņemt pēc iespējas vairāk punktu.

TQS vediošanas laikā, ja raugāmies uz Google reklāmu, tajā viens no fundamentāliem rādītājiem bijis Quality Score. Ar QS rādītāju Google vērtēja katras reklāmas kvalitāti un, jo kvalitatīvākā ir Jūsu reklāma, jo augstāks ir Quality Score, jo efektīvāka varēja būt reklāma. Pārņemot šo ideoloģiju, esam iedevuši mūsu kvalitātes vadības sistēmai nosaukumu Total Quality Score (TQS). Tikai tad, kad iMarketings eksperti strikti pieturas pie trīs bāzes vērtībām, ir iespējams nodrošināt augstāko pakalpojuma kvalitāti un rezultātā saņemt maksimālo kopējo kvalitātes vērtējumu (Total Quality Score).

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc Google Analytics rāda mazāk pirkumu no Facebook nekā Facebook Analytics?

Catalog reklāmas ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem pārdot savus produktus. Tās pamatā ir produktu saraksts jeb Product Feed. Līdz ar to ir iespējams izmantot tādu pašu produktu sarakstu, kas tiek padots uz cenu salīdzināšanas portāliem, piemēram, salidzini.lv. Taču labāku rezultātu sasniegšanai būtu jāpielāgo saraksts, kas ir paredzēts Facebook reklāmai (Product Feed), iekļaujot papildus parametrus.

Viena no būtiskākajām Catalog Ads jeb kataloga reklāmas priekšrocībām ir iespēja izveidot dažādus reklāmas bannerus. Proti, potenciālais klients varēs redzēt daudz un dažādus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj ilgstoši saglabāt piedāvājumu viņam aktuālu un interesantu. Lielākoties Catalog jeb kataloga reklāmas izmanto ar auditorijām, kas jau zina konkrēto produktu, piemēram, dinamiskajā atkārtotajā mārketingā. Taču, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas un dažādus kampaņu optimizācijas veidus, Facebook kataloga reklāmas var izmantot arī auditorijām, kas nav bijušas uzņēmuma mājaslapā. Šajā gadījumā algoritma uzdevums ir atrast un uzrunāt auditorijas, kas ar lielāko varbūtību varētu iegadāties produktu (piemēram, tie cilvēki, kas bieži iepērkas internetā).

Catalog reklāmas ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem pārdot savus produktus. Tās pamatā ir produktu saraksts jeb Product Feed. Līdz ar to ir iespējams izmantot tādu pašu produktu sarakstu, kas tiek padots uz cenu salīdzināšanas portāliem, piemēram, salidzini.lv. Taču labāku rezultātu sasniegšanai būtu jāpielāgo saraksts, kas ir paredzēts Facebook reklāmai (Product Feed), iekļaujot papildus parametrus.

Viena no būtiskākajām Catalog Ads jeb kataloga reklāmas priekšrocībām ir iespēja izveidot dažādus reklāmas bannerus. Proti, potenciālais klients varēs redzēt daudz un dažādus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj ilgstoši saglabāt piedāvājumu viņam aktuālu un interesantu. Lielākoties Catalog jeb kataloga reklāmas izmanto ar auditorijām, kas jau zina konkrēto produktu, piemēram, dinamiskajā atkārtotajā mārketingā. Taču, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas un dažādus kampaņu optimizācijas veidus, Facebook kataloga reklāmas var izmantot arī auditorijām, kas nav bijušas uzņēmuma mājaslapā. Šajā gadījumā algoritma uzdevums ir atrast un uzrunāt auditorijas, kas ar lielāko varbūtību varētu iegadāties produktu (piemēram, tie cilvēki, kas bieži iepērkas internetā).

Catalog reklāmas ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem pārdot savus produktus. Tās pamatā ir produktu saraksts jeb Product Feed. Līdz ar to ir iespējams izmantot tādu pašu produktu sarakstu, kas tiek padots uz cenu salīdzināšanas portāliem, piemēram, salidzini.lv. Taču labāku rezultātu sasniegšanai būtu jāpielāgo saraksts, kas ir paredzēts Facebook reklāmai (Product Feed), iekļaujot papildus parametrus.

Viena no būtiskākajām Catalog Ads jeb kataloga reklāmas priekšrocībām ir iespēja izveidot dažādus reklāmas bannerus. Proti, potenciālais klients varēs redzēt daudz un dažādus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj ilgstoši saglabāt piedāvājumu viņam aktuālu un interesantu. Lielākoties Catalog jeb kataloga reklāmas izmanto ar auditorijām, kas jau zina konkrēto produktu, piemēram, dinamiskajā atkārtotajā mārketingā. Taču, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas un dažādus kampaņu optimizācijas veidus, Facebook kataloga reklāmas var izmantot arī auditorijām, kas nav bijušas uzņēmuma mājaslapā. Šajā gadījumā algoritma uzdevums ir atrast un uzrunāt auditorijas, kas ar lielāko varbūtību varētu iegadāties produktu (piemēram, tie cilvēki, kas bieži iepērkas internetā).

Catalog reklāmas ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem pārdot savus produktus. Tās pamatā ir produktu saraksts jeb Product Feed. Līdz ar to ir iespējams izmantot tādu pašu produktu sarakstu, kas tiek padots uz cenu salīdzināšanas portāliem, piemēram, salidzini.lv. Taču labāku rezultātu sasniegšanai būtu jāpielāgo saraksts, kas ir paredzēts Facebook reklāmai (Product Feed), iekļaujot papildus parametrus.

Viena no būtiskākajām Catalog Ads jeb kataloga reklāmas priekšrocībām ir iespēja izveidot dažādus reklāmas bannerus. Proti, potenciālais klients varēs redzēt daudz un dažādus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj ilgstoši saglabāt piedāvājumu viņam aktuālu un interesantu. Lielākoties Catalog jeb kataloga reklāmas izmanto ar auditorijām, kas jau zina konkrēto produktu, piemēram, dinamiskajā atkārtotajā mārketingā. Taču, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas un dažādus kampaņu optimizācijas veidus, Facebook kataloga reklāmas var izmantot arī auditorijām, kas nav bijušas uzņēmuma mājaslapā. Šajā gadījumā algoritma uzdevums ir atrast un uzrunāt auditorijas, kas ar lielāko varbūtību varētu iegadāties produktu (piemēram, tie cilvēki, kas bieži iepērkas internetā).

Catalog reklāmas ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem pārdot savus produktus. Tās pamatā ir produktu saraksts jeb Product Feed. Līdz ar to ir iespējams izmantot tādu pašu produktu sarakstu, kas tiek padots uz cenu salīdzināšanas portāliem, piemēram, salidzini.lv. Taču labāku rezultātu sasniegšanai būtu jāpielāgo saraksts, kas ir paredzēts Facebook reklāmai (Product Feed), iekļaujot papildus parametrus.

Viena no būtiskākajām Catalog Ads jeb kataloga reklāmas priekšrocībām ir iespēja izveidot dažādus reklāmas bannerus. Proti, potenciālais klients varēs redzēt daudz un dažādus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj ilgstoši saglabāt piedāvājumu viņam aktuālu un interesantu. Lielākoties Catalog jeb kataloga reklāmas izmanto ar auditorijām, kas jau zina konkrēto produktu, piemēram, dinamiskajā atkārtotajā mārketingā. Taču, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas un dažādus kampaņu optimizācijas veidus, Facebook kataloga reklāmas var izmantot arī auditorijām, kas nav bijušas uzņēmuma mājaslapā. Šajā gadījumā algoritma uzdevums ir atrast un uzrunāt auditorijas, kas ar lielāko varbūtību varētu iegadāties produktu (piemēram, tie cilvēki, kas bieži iepērkas internetā).