Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Maijā tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 11. līdz 19. maijam norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācības tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt analīzei nepieciešamo klikšķu skaitu, kā …

Lasīt vairāk

Siguldā norisinājās iMarketings.lv seminārs par Facebook reklāmas iespējām

Šī gada 9. maijā iMarketings.lv eksperti Dr. Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv Digitālās nodaļas vadītājs, un Facebook speciāliste Elīna Rudzīte viesojās Siguldā, kur Biznesa Inkubatora dalībniekiem pastāstīja par Facebook reklāmas iespējām biznesa attīstībai. Dažas semināra tēmas par Facebook reklāmu: Facebook reklāmas veidi un iespējas; kā pareizi meklēt un atlasīt mērķauditoriju; reklāmas ziņojumu veidošanas specifika; galvenie rādītāji, kas ļauj noteikt, vai …

Lasīt vairāk

Notika seminārs “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā”

27. aprīlī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar tēmu “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā” uzstājās forumā “NVO Tehnoloģiju laikmets 2017”, ko organizēja Latvijas Pilsoniskā alianse sadarbībā ar Microsoft Latvia. Pasākuma dalībnieki uzzināja kritērijus, pēc kuriem Google piešķir uzņēmuma mājaslapai pozīciju organiskās meklēšanās rezultātos (tika apskatīta daļa …

Lasīt vairāk

Norisinājās 2. Digital Networking pasākums | Stratēģijas ietekme uz rezultātu (Video + Foto)

7. aprīlī norisinājās otrais Digital Networking pasākums, kuru rīkoja Latvijas Digitālo ekspertu biedrība sadarbībā ar iMarketings.lv. Šoreiz pasākuma fokusā bija tēma par stratēģiju, ar kuru iepazīstināja divi pieredzējuši savas jomas profesionāļi – Zigurds Zaķis un Artūrs Mednis.   Mēs dzirdējām spēcīgus, argumentētus viedokļus, aizraujošus stāstus un interesantas diskusijas par un ap digitālo mārketingu. Šoreiz iedziļinoties stratēģiskos …

Lasīt vairāk

5 iemesli, kāpēc jāizmanto YouTube reklāma klientu piesaistīšanai (YouTube vs. TV)

YouTube ir otrais populārākais meklētājs (pēc Google) un trešais apmeklētākais portāls pasaulē (pēc Google un Facebook). Vai jūs jau esat izmantojuši YouTube video reklāmas iespējas? Ja vēl tikai apsverat iespēju izmantot YouTube kā klientu piesaistīšanas kanālu, esam sagatavojuši YouTube video reklāmas piecas spēcīgas priekšrocības. Izlasiet šo, pirms pieņemat lēmumu ☺. Šeit varat iepazīties ar iMarketings.lv …

Lasīt vairāk

Garantējam vismaz 11% reklāmas efektivitātes pieaugumu, vai saņemiet naudu atpakaļ

Esošās Google reklāmas kampaņas nevar sasniegt vēlamos rezultātus? Izaiciniet iMarketings.lv AdWords ekspertus. Garantējam, ka uzlabosim Jūsu esošo Google AdWords rezultātu vismaz par 11% trīs mēnešu laikā. Vai arī saņemsiet naudu atpakaļ. Izmantojiet šo vienreizējo iespēju. Uzticiet rezultāta sasniegšanu pieredzējušiem Google reklāmas ekspertiem un novērtējiet intelektuālo iMarketings.lv kampaņu vadīšanas stilu: veiksim auditu; piedāvāsim mērķu sasniegšanas plānu; …

Lasīt vairāk

3 svarīgi iemesli, kāpēc jāpielāgo Google Analytics, jeb kā noteikt, cik daudz pelnāt no reklāmas

Apmēram 55 % no visām mājaslapām pasaulē izmanto Google Analytics. Otru populārāko analītikas rīku Yandex.Metrika izmanto tikai 6 % (avots: web3techs.com). Google Analytics ir lielisks rīks, lai vērtētu: online reklāmas kampaņu efektivitāti; offline reklāmas kampaņu efektivitāti; mājaslapas darbības efektivitāti; lietotāju uzvedību mājaslapā. Tas, ka Google Analytics lietošana ir bez maksas, vēl vairāk padara šo rīku …

Lasīt vairāk

Talsos norisinājās iMarketings.lv seminārs par Facebook reklāmas iespējām

19. janvārī iMarketings.lv eksperti Talsu uzņēmējiem vadīja semināru par tēmu “Facebook reklāmas iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2017. gadā”. Svaigu un interesantu saturu pasniedza Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte. Semināru organizēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra aktivitātes “Interneta mārketings un LIAA atbalsts uzņēmējiem” ietvaros. Semināra laikā dalībnieki …

Lasīt vairāk

Noslēgušās kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 18. līdz 27. janvārim norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma tika pielāgota tā, lai dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācība tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt …

Lasīt vairāk

Galvenās kļūdas Facebook reklāmas noformējumā un kā tās novērst (AR PIEMĒRIEM!)

Veidojot reklāmas kampaņu, ir jāspēj atbildēt uz trīs konkrētiem jautājumiem – kam, ko un kā mēs sakām? Šoreiz pievērsīsimies tieši trešajam jautājumam — kā nododam savu reklāmas vēstījumu auditorijai, un — kā tiek veidota reklāmas kreatīvā daļa. Aplūkosim Facebook reklāmas no cita skatupunkta. Iepriekš rakstījām, kā izveidot efektīvu reklāmas kampaņu (raksts šeit), kā virzīt reklāmu …

Lasīt vairāk