[case study] Mājaslapas SEO optimizācijas darbības, lai uzlabotu rezultātu. Users +81%. Revenue +211%

Šajā rakstā tiks sniegta atbilde uz jautājumu, ko bieži dzirdam: “Vai ir nepieciešams veidot atsevišķu mājaslapas sadaļu (landing page) katram atslēgvārdam?”. Atbilde ir jā, ja vien izvēlētajam atslegvārdam ir liels pieprasījumu skaits un tam ir diezgan liela konkurence. Atsevišķas mājaslapas sadaļas izveide konkrētam atslēgvārdam palīdzēs konkurēt ar citām vietnēm, kas tiek attēlotas Top pozīcijās Google …

Lasīt vairāk

[case study] Eksporta tirgus analīze. Praktisks piemērs. SWE, FIN, GER, UK, NL, AT, FR, CH, IT, DK, NOR

Katrā mūsu materiālā vai pasākumā, kuru veltām eksporta veicināšanai, vienmēr fokusējam uzmanību ne tikai uz nepieciešamību efektīvi pārvaldīt digitālā mārketinga kanālus ārējos tirgos un padziļināti analizēt kampaņu rezultātus, bet pirms uzsākt aktivitātes, nodrošināt arī pēc iespējas pilnīgāku eksporta tirgus analīzi. Tieši tirgus analīze ir viena no pirmajām komponentēm eksporta tirgus iekarošanas veiksmes formulā.  Tomēr  saņemt …

Lasīt vairāk

[Vebināra ieraksts] 10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

3. jūnijā notika iMarketings.lv vebinārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera. iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) pusotras stundas laikā dalījās ar vairākiem praktiskiem veidiem un paņēmieniem, ar kuru palīdzību var uzlabot rezultātus e-komercijā. Pateicoties tam, ka vebinārs tika ierakstīts, mums ir lieliska iespēja padalīties ar šo vērtīgo materiālu ar Jums. Labprāt palīdzēsim arī …

Lasīt vairāk

10 soļi  līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji sāk tirdzniecību internetā. Ņemot vērā aktualitāti, iMarketings.lv eksperti ir gatavi dalīties ar savu vairāk nekā 100 000 stundu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā. Vebināra laikā atklāsim reklāmas veidus un tehnikas, ko paši ikdienā praktizējam, pārvaldot interneta veikalu reklāmas kampaņas. Daļa no materiāla tiks paņemta no …

Lasīt vairāk

CRO procesa rentabilitāte: kad A/B testēšana ir tā vērta?

Viens no CRO procesa stūrakmeņiem ir A/B testēšana. Jo tikai caur A/B testiem ir iespējams ticami noskaidrot, vai izmaiņas, ko plānojam lapā, mums nesīs apgrozījuma pieaugumu, vai tieši otrādi – samazinās to. Protams, CRO process nav tikai A/B testēšana, un tālāk rakstā mēs minēsim, ka vietnes, kas nevar atļauties veikt A/B testēšanu, tāpat var izmantot CRO procesa priekšrocības.

Un tātad, kad CRO projekts (ietverot A/B testēšanu) ir tā vērts? Vienkāršs kritērijs, lai noteiktu, vai A/B testēšanai ir pietiekami laba atdeve: Jūsu esošais online apgrozījums.

Lasīt vairāk

Kā izveidot efektīvu konversijas optimizācijas procesu?

Pieņemsim, ka Jums kā konvertēšanas optimizācijas speciālistam e-komercijas uzņēmumā tikko ir piešķirts jauns uzdevums. Jūsu darbs ir paaugstināt konversijas līmeni un ieņēmumus uz vienu vietnes apmeklētāju par 30%. Kā Jūs to darītu?

Jūsu atbilde pastāstīs visu par Jūsu optimizācijas zināšanām. Ja sāksiet ar taktikas pieminēšanu – “Es padarītu šo pogu lielāku” un “Es mainītu šo un to” – tas nozīmē, ka Jums vēl daudz kas ir jāapgūst. Jo amatieri orientējas uz taktiku, kamēr profesionāļi veido procesu.

Lasīt vairāk


Vai Konversijas optimizācija ir brīnumlīdzeklis?

Par A/B testēšanu dažreiz mēs domājam kā par svara zaudēšanas brīnumlīdzekļiem. Mēs domājam, ka, ja spēsim atklāt vienu brīnumlīdzekli, mūsu e-komercijas rezultāti uzlidos kosmosā. Piemēram, ja atradīsim pareizo pogas krāsu vai izvēlēsimies pareizo produkta attēlu, mēs nokļūsim e-komercijas ieņēmumu zelta raktuvē.

Protams, mēs zinām, ka svara zaudēšanas tabletes nedarbojas, taču uz A/B testiem bieži nepiemērojam tikpat stingru loģiku. Internetā ir atrodami sensacionāli stāsti par to, kā vienas pogas krāsas nomaiņa vietnē var radīt miljonu eiro papildu ieņēmumu, bet patiesībā šādi brīnumi ir reti sastopami. Īstā biļete uz ilgtspējīgu izaugsmi ilgtermiņā ir pakāpeniski uzlabojumi, kas uzlabo vietnes lietojamību (UX) Jūsu mērķauditorijai. Šis izaugsmes veids ir lēns un vienmērīgs, taču ļoti noturīgs.

Lasīt vairāk

Meklēšanas pieprasījumu analīze: cilvēki sākuši mazāk interesēties par [aliexpress] un pārslēgušies uz vietējiem interneta veikaliem. Interese pēc [dezinfekcijas līdzekļi] pieauga par 10244%, pēc [tualetes papīrs] par +519%

Meklēšanas pieprasījumu analīze: cilvēki sākuši mazāk interesēties par [aliexpress] un pārslēgušies uz vietējiem interneta veikaliem. Interese pēc [dezinfekcijas līdzekļi] pieauga par 10244%, pēc [tualetes papīrs] par +519%

Turpinot martā iesākto izpēti par cilvēku intereses izmaiņām COVID-19 laikā, esam izpētījuši jaunākos datus un secinājuši, pēc kā cilvēkiem bija vislielākais intereses pieaugums un samazinājums martā.  Meklēšanas pieprasījumu samazinājums Google meklētājā pēc [aliexpress] (-33% pret martu 2019) un [ebay] (-33% pret martu 2019) var norādīt uz to, ka cilvēki vairs nav droši par piegādi un …

Lasīt vairāk

Kā mainījusies uzņēmumu Facebook komunikācija COVID-19 laikā (apkopoti 40 uzņēmumi, t.sk. SexyStyle)

COVID-19 gandrīz zibenīgi ieviesis izmaiņas Latvijas uzņēmumu satura mārketingā un komunikācijā ar lietotājiem sociālajos tīklos. Liels prieks, ka uzņēmumi var tik operatīvi pielāgoties ārējiem apstākļiem. Mēs regulāri sekojam līdzi dažādu uzņēmumu satura publikācijām sociālajos tīklos un šoreiz esam nolēmuši publiskot pēdējos izpētes rezultātus. Iespējams, arī jums būs vērtīgi uzzināt, kā mainījusies uzņēmumu komunikācija sociālajos tīklos …

Lasīt vairāk