Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google un iMarketings.lv rīko semināru “Eksports ar iMarketings.lv: veiksmes stāsti un jaunās iespējas”

Pateicoties tam, ka iMarketings.lv saņēmis oficiālu Google exporting partner statusu (link uz Google avotu), 31. maijā mēs kopā ar Google rīkojam slēgto semināru par eksporta iespējām. Pasākuma laikā Google pārstāvji iepazīstinās dalībniekus ar pēdējām digitālā mārketinga tendencēm, kas palīdz attīstīt/veicināt eksportu un ātrāk izaugt ārējos tirgos, kā arī nepieļaut izplatītas kļūdas. Savukārt iMarketings.lv vadošie eksperti …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv seminārs: Kāpēc UX (User Experience/Lietotāju pieredze) ir svarīgs mārketinga mērķu sasniegšanā?

12. aprīlī notika iMarketings.lv seminārs par lietotāju pieredzi jeb UX (User Experience). Seminārs tika organizēts sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Pasākuma laikā iMarketings.lv UX eksperts Edgars Koroņevskis dalījās ar savu vairāk kā 10 gadu pieredzi darbā, ar lietotāju pieredzes jautājumiem, kā arī papildus paskaidroja, kā atšķiras tik bieži lietotie termini “lietojamība”, “lietotāju pieredze” …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv apbalvošanas ceremonija Latvian Ecommerce Award 2018

22.martā VEF Kultūras pilī tika rīkota pirmā apbalvošanas ceremonija Latvian Ecommerce Award 2018. Kuras laikā tika nosaukti un apbalvoti pēc pircēju vērtējuma Latvijā visnovērtātākie interneta veikali. Latvian Ecommerce Award 2018 apbalvošanas ceremonija bija gala rezultāts un noslēguma pasākums, vairāku mēnešu darbam. iMarketings.lv kopā ar Latvijas Universitāti pērnā gada decembrī veica pētījumu, kurā interneta veikali tika …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv un Google uz vienas skatuves dalījās ar pieredzi par izaicinājumiem un iespējām eksportējošiem uzņēmumiem (izaicinājumu un rīku saraksts)

6. februārī Google Baltics komanda viesojās Latvijā un kopā ar iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītāju Sergeju Volvenkinu (PhD) novadīja semināru Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameras biedriem par tēmu “Eksporta iespējas un izaicinājumi”. Mums patiešām ir liels gods, ka bijām uzaicināti uzstāties uz vienas skatuves ar Google un runāt par tik nopietnu tēmu. Pirmajā pasākuma daļā uzstājās …

Lasīt vairāk

TOP 7 Facebook izmaiņas 2018. gadā

Lielai daļai uzņēmumu aizvadītais gads ir bijis veiksmīgs, uz ko norāda mūsu veiktais pētījums par uzņēmuma plāniem reklāmas budžetam 2019. gadā, kurā piedalījās vairāk nekā 400 uzņēmumu vadītāju un mārketinga ekspertu. Vairāk nekā puse aptaujāto 2019. gadā plāno palielināt finansējumu komunikācijai sociālajos tīklos, līdz ar to mēs apskatīsim Facebook TOP 7 izmaiņas 2018. gadā, kuras …

Lasīt vairāk

Sešas digitālā mārketinga tendences 2019. gadā

  Sācies jauns gads, un ir īstais laiks aplūkot digitālā mārketinga tendences, kas būs aktuālas 2019. gadā. Saraksts ar šī gada tendencēm tika sastādīts, apkopojot vairākus pasaulē vadošos resursus, kā arī ņemot vērā viedokļu līderu domas. Globālās tendences noteikti būs interesantas eksportējošiem uzņēmumiem. Bet pieminēsim arī tendences, kas dominēs Latvijas tirgū. 1. Mākslīgais intelekts uzlabos …

Lasīt vairāk

Aptauja: 7 no 10 Latvijas uzņēmējiem ir optimistiski noskaņoti par biznesa izaugsmi 2019.gadā

02.01.2019., Rīga. Gada nogalē veiktā uzņēmēju aptauja liecina, ka optimisms par 2019. gadu pieaug, kādēļ arī paredzēts palielināt kompāniju digitālās reklāmas budžetus. Tas noskaidrots iMarketings.lv, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, kā arī Latvijas Digitālo ekspertu biedrības pērnā gada decembrī veiktajā aptaujā. Jautāti, vai uzņēmēji plāno, ka nākamajā gadā pieaugs kompānijas apgrozījums, 76% respondentu bija pozitīvi …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv dalījās ar pieredzi Google organizētā pasākumā Swedbank klientiem

17. oktobrī iMarketings.lv tika uzaicināts piedalīties Google organizētā pasākumā Swedbank klientiem. Pasākuma laikā iMarketings.lv savu pieredzi izklāstīja vairāk nekā 400 Swedbank klientiem. Mūsu Head of Digital Segejs Volvenkins (PhD) diskutēja par Customer Lifetime Value. Daudziem uzņēmumiem šis ir svarīgs jautājums, bet ne tik daudzi zina, kā izveidot CLV analīzes sistēmu un izmantot to digitālo reklāmas …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv dalījās ar pieredzi Digitālā mārketinga skatuvē izstādē RIGACOMM

11.-12. oktobrī iMarketings.lv piedalījās vienā no lielākajām digitālā mārketinga izstādēm Baltijā RIGACOMM. Izstādes viesi zem viena jumta varēja satikt vairākas digitālā mārketinga aģentūras, IT un telekomunikāciju kompānijas. Trešo gadu pēc kārtas iMarketings.lv piedalījās izstādē ar savu “pieredzes galdu”. Jebkurš izstādes viesis varēja saņemt mūsu vadošo ekspertu detalizētu konsultāciju par Google, Facebook, Display, YouTube reklāmu, kā …

Lasīt vairāk

Kā palielināt ROI, analizējot reklāmu citādāk, jeb izmantojam pareizos atribūcijas modeļus (+VIDEO)

Pasaule mainās. Lietotāju uzvedība internetā mainās. Pirkšanas paradumi mainās līdzi. Bet vairāki jautājumi paliek nemainīgi. Piemēram, “Kurš kanāls atnes lielāko ROI?”, “Kā pareizi sadalīt reklāmas budžetu?”, “Kuram kanālam atdot vairāk naudas, kuram mazāk?”   Laika gaitā  reklāmas analīzes modeļi arī mainās līdzi. Šajā raksta izskatīsim šobrīd aktuālus, bet tomēr vēl ne visiem tik labi zināmus …

Lasīt vairāk