Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

iMarketings.lv apmeklēja “Youtube Insider” konferenci Dublinā (foto + video)

iMarketings speciālists Krišjānis Zalcmanis 3. un 4. oktobrī apmeklēja Google rīkoto konferenci YouTube Insider, kas norisinājās Dublinā. Konferencē tika apskatītas jaunākās tendences un drīzumā pieejamie rīki YouTube reklāmas un YouTube satura griezumā. Tomēr lielākā daļa no šīm prezentētajām inovācijām un iespējām EMEA tirgū būs publiski pieejamas pakāpeniski — 2018. gada laikā. Konference tika sadalīta četrās …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv apmeklēja “Marketing Festival” Čehijā (foto+video)

10. novembrī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins apmeklēja aizraujošo konferenci “Marketing Festival” Čehijā. Tas bija lielisks pasākums, kurā uz skatuves uzstājās tādi pasaules mēroga eksperti kā Rand Fishkin (MOZ), Avinash Kaushik, Bob Hoffman, Kim Goodwin, Oli Gardner (Unbounce) u.c. pic.1 Dr.S. Volvenkins ar R.Fishkin (MOZ) Dažas atziņas no TOP lektoru prezentācijām Rand Fishkin (SEO): …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv apmeklēja OnBrand konferenci Holandē (bildes + video)

12. oktobrī Amsterdamā iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins viesojās aizraujošā konferencē par komunikāciju — saistītu ar zīmola veidošanas jautājumiem. Dienas laikā uzstājās 42 lektori! Ņemot vērā, ka tēmu skaits vienai dienai bija pārāk liels, pasākums notika vienlaicīgi četrās hallēs, un katrs apmeklētājs varēja izvēlēties sev aktuālāko tēmu. Konference bija interesanta, bet jāsaka, ka četras …

Lasīt vairāk

Daži objektīvi argumenti, kāpēc cenu aptaujās nav iespējams izpildīt “zemākās cenas” nosacījumu (Google, Facebook, YouTube reklāmā, kā arī SEO)

Apmēram 4-7 reizes gadā saņemam aicinājumus piedalīties cenu aptaujās par digitālā mārketinga pakalpojumiem. Mūsu gadījumā pieprasījumos visbiežāk runa ir par Google reklāmu (Search, Display), SEO, Facebook un YouTube reklāmām. Lasām nolikumu, un gandrīz katru reizi ir viens un tas pats: nosacījums “zemākā cena” vai arī kāds līdzīgs, gudrāks formulējums, bet doma par zemāko cenu paliek …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv piedalījās Google Partner Awards 2017 pasākumā Dublinā

Pirms dažām nedēļām ziņojām, ka iMarketings.lv ir nominēta balvai — 2017. gada Search Innovation Award. iMarketings.lv bija vienīgie pārstāvji no Baltijas, kam bija gods piedalīties šajā pasākumā. Liels panākums aģentūrai, kurā pirms četriem gadiem strādāja vien daži cilvēki. Search Innovation Awards balvai tika nominētas tikai 43 aģentūras no visa EMEA (Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika) …

Lasīt vairāk

YouTube video reklāma: Brand Lift – līdz šim vēl nebijušas efektivitātes vērtēšanas/analīzes iespējas

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kur parādījusies iespēja izmantot Brand Lift YouTube video reklāmām. Šis ir lielisks veids reklāmdevējiem, kā padziļināti vērtēt YouTube video reklāmas efektivitāti un veikt kampaņu optimizāciju (uzlabot rezultātus). Kas ir Brand Lift? Brand Lift ir Google risinājums, kas mēra YouTube reklāmas ietekmi uz zīmola uztveri un pircēja uzvedību ceļā uz …

Lasīt vairāk

Notika seminārs: Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (Bildes + Video)

10. augustā notika iMarketings.lv seminārs par Digitālā Mārketinga stratēģiju, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK). Mums tik tiešam bija liels prieks un pārsteigums, ka digitālā mārketinga stratēģijas jautājumi ir tik aktuāli Latvijas uzņēmēju vidū. Semināru apmeklēja vairāk nekā 100 cilvēki. Pasākuma laikā uzņēmēji tika iepazīstināti ar iMarketings.lv ekspertu pieredzi digitālā mārketinga stratēģijas jautājumos. …

Lasīt vairāk

[E-Grāmata] Top 9 Facebook Reklāmas Analīzes Rādītāji

Latvijā Facebook aktīvo lietotāju skaits ir gandrīz 800 000 cilvēku. Pasaulē tie ir jau virs 1,9 miljardiem. Daudzi uzņēmumi izmanto Facebook, un tas ir kļuvis par svarīgu komunikācijas kanālu, tomēr bieži vien reklāmdevējiem nav skaidrs, vai reklāmas kampaņas strādā efektīvi, kā pareizi interpretēt datus un sasniegt rezultātu. Aizpildiet zemāk esošo formu, lai saņemtu E-Grāmatu par ...
Lasīt vairāk

4 praktiskas idejas, kā pilnveidot mājaslapu, lai uzlabotu pārdošanu (CRO)

Katram uzņēmumam, kas savus pārdošanas rādītājus veicina ar interneta palīdzību, būtu regulāri jāstrādā pie mājaslapas pielāgošanas pārdošanai, jo lai arī cik pūles un līdzekļi tiktu ieguldīti mārketinga aktivitātēs, ja pati lapa nav spējīga apmeklētāju pārliecināt iegādāties produktu, tad šīs pūles var būt veltas. Mājaslapas sagatavošanu pārdošanai speciālisti sauc CRO (Conversion Rate Optimisation). Ir ļoti daudz faktoru, …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv iekļuvis nominantu sarakstā (Shortlist) un pārstāvēs Baltiju Google rīkotā pasaules mēroga sacensībā

Google rīko globālas sacensības jau vairākus gadus pēc kārtas. Bet pirmo reizi nominantu sarakstā ir iekļuvusi aģentūra no Latvijas.  Šogad aizraujošā cīņā piedalās vairāk nekā 1200 Google aģentūras no visas pasaules. 10. jūlijā ir noslēdzies pirmais atlases posms, kurā tika paziņoti nominanti jeb aģentūras, kas pretendēs uz galveno balvu.   iMarketings.lv ir viena no 43 …

Lasīt vairāk