Blogs

5 individuāli veidoti metriki, kas palīdzēs Meta reklāmu efektivitātes analīzei

Meta reklāmas kontā (ads manager) ir pieejami vairāk nekā 200 dažādi metriki, kas dod iespēju skatīt un analizēt kampaņu, auditoriju un reklāmu sniegumu pēc daudz un dažādiem kritērijiem. Ikvienam ir iespēja sakārtot savu reklāmas kontu pēc biznesam un mērķiem atbilstošiem metrikiem. Vai zināji, ka tev ir iespēja veidot savus metrikus? 🤔 Lai gan Meta piedāvā plašu metriku klāstu, katram uzņēmumam var būt mērķi, kurus nav iespējams izmērīt ar Meta piedāvātajām metrikām. Tāpēc šajā rakstā apskatīsim 5 individuāli veidotus metrikus, kas Uzzināt vairāk

success-metrics

Kā ar Facebook Lead Form par 84% palielinājām kopējo vērtīgo konversiju skaitu

Situācijas apraksts Klients ir spa baseinu izplatītājs Latvijā. Tā kā mājaslapā nav izveidota pieteikuma forma, lai veicinātu kopējo vērtīgo konversiju pieaugumu un uzrunātu jaunus potenciālos pircējus, papildus baneru reklāmām palaidām Facebook Lead Form. Kas ir Facebook Lead Form reklāma? Tas ir viens no Meta Ads reklāmas risinājumiem, kas atvieglo pieteikumu ģenerēšanas procesu. Ar viena klikšķa palīdzību lietotājam uzreiz atveras pieteikuma forma. Tas nozīmē, ka ir iespēja saņemt pieteikumus pat tad, ja uzņēmumam nav savas mājaslapas vai arī tajā nav pieejama Uzzināt vairāk

imarketings-lielaks-konversiju-skaits

Kāpēc nav ieteicams veikt automātisko Universal Analytics pāreju uz Google Analytics 4

Pārslēgšanās no analītikas rīka, ko ikdienā esam lietojuši jau desmit gadus, var šķist biedējoša. Laika gaitā daudzi no jums ir pielāgojuši savus Universal Analytics iestatījumus un pieraduši iegūt konkrētus datus, uz kuriem balstīt svarīgus lēmumus savā organizācijā. Tomēr realitāte ir tāda, ka Universal Analytics (UA) darbība drīzumā tiks pārtraukta, un tā vietā nāks Google Analytics 4 (GA4). Lai gan daudzi lietotāji cerēja uz termiņa atlikšanu, pāreja uz jauno analītikas rīku ir neizbēgama. Pārejas periodā, kas ir līdz 2023.gada 1.jūlijam, jūsu Uzzināt vairāk

Universal Analytics migrācija uz Google Analytics 4

Vai Chat GPT ir piemērots SEO?

Mēs šobrīd atrodamies digitālā mārketinga transformācijas laikmetā, kas skar jebkuru nozari. Parādoties mākslīgajam intelektam, ir radušās vairāk iespējas analizēt datus bagātākā formātā nekā jebkad agrāk. Tas, savukārt, sniedz plašas attīstības un izaugsmes iespējas uzņēmumiem, kas savu pakalpojumu vai produktu atspoguļo digitālajā vidē. Pateicoties mākslīgā intelekta spēkam, uzņēmumi turpina attīstīt savus produktus un pakalpojumus vēl efektīvāk, lai apmierinātu arvien pieaugošās klientu individuālās prasības un cerības. Kas ir čatboti? Viens no izplatītākajiem digitālajiem rīkiem, kas tiek izmantots uzņēmumos pēdējo gadu laikā, ir Uzzināt vairāk

iMarketings-par-ChatGPT

Kā palielināt jauno pircēju iesaisti un samazināt patērēto budžetu, izmantojot Meta Advantage+ Shopping?

Meta turpina attīstīt savu mākslīgo intelektu, lai palīdzētu uzņēmējiem augt un attīstīties. Viens no Meta atjauninājumiem, kas nesen parādījies, ir Advantage+ Shopping campaign, kas ir daļa no Advantage+ products. Atgādināsim, ka Advantage+ products tika izveidots, lai atvieglotu lietotājiem reklāmas iestatījumus un palīdzētu sasniegt reklāmdevējiem vērtīgāko auditoriju. Par vērtīgāko auditoriju tiek uzskatīta tā, kura ar lielāku varbūtību iepirksies pie reklāmdevējiem. Advantage+ Shopping campaign ir pirmais Meta optimizācijas atjauninājums, kopš iOS 14.5 sistēmas darbības sākuma. Vai tiešām šī optimizācija ir izveidota tā, Uzzināt vairāk

Meta-blog-featured-image

Kā ar broad match atslēgvārdu palīdzību par 55% samazināt maksu par konversiju?

Vai jūs zinājāt, ka katru gadu 15% no meklējumiem, kas parādās Google, nekad iepriekš nav meklēti? Tas nozīmē, ka mārketinga ekspertiem un uzņēmumiem nepārtraukti jāmeklē jaunas iespējas, lai pēc iespējas precīzāk sasniegtu savu potenciālo mērķauditoriju. Lielisks risinājums, ko piedāvā Google, ir Broad match atslēgvārdu izmantošana Search kampaņās. Kas ir Broad match atslēgvārdi? Tie ir plašākas atbilstības atslēgvārdi. Tas nozīmē, ka reklāma var parādīties pēc: sinonīmiem konkurentu nosaukumiem zīmoliem citiem līdzīgiem meklējumiem, kas var neietvert konkrētus vārdus vai frāzes, kas izmantoti Uzzināt vairāk

Broad-Match

[SEO case study] Kā mājaslapai iedot spēcīgu papildus redzamību Google meklētājā, ja pēc stratēģiskajiem atslēgvārdiem jau sasniegtas TOP pozīcijas

Situācijas apraksts Klients: Vadošais skaistumkopšanas interneta veikals Baltijā Mūsu klientam, kas ir vadošais skaistumkopšanas produktu interneta veikals Baltijā, esam sasnieguši TOP pozīcijas Google organiskajā meklēšanā pēc vairākiem short tail atslēgvārdiem, tāpēc vajadzēja meklēt papildus izaugsmes iespējas. Proti, daudziem stratēģiskajiem atslēgvārdiem bija sasniegtas TOP pozīcijas, bet mēs vēlējāmies panākt vēl lielāku redzamību Google meklētājā. Šis ir izaicinājums, ar ko saskārāmies un kas bija jāatrisina. *short tail ir atslēgvārdi, kas visbiežāk sastāv no viena vai diviem vārdiem un, pēc kuriem ir liels Uzzināt vairāk

seo-case-study-imarketings

Kā mērķauditorijas problēmu izzināšana ļāva uzlabot Meta (Facebook) reklāmas rezultātu par 39%

Situācijas apraksts Ir vairākas nozares, kurās pārdošanas apjomus būtiski ietekmē sezonalitāte, un viena no šīm nozarēm ir auto riepu tirdzniecība. Mūsu klients ir viens no vadošajiem automašīnu riepu mazumtirgotājiem Latvijā, kurš pārdod riepas gan internetveikalā, gan vairākos fiziskajos veikalos. iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas uzlabot kampaņu mārketinga rādītājus, lai palīdzētu mūsu klientiem augt un attīstīties, tāpēc, tuvojoties ziemas riepu pārdošanas sezonai, mēs nolēmām apskatīt komentārus zem mūsu klienta konkurentu reklāmām. Mērķis bija atrast kādu problēmu, ar kuru saskaras autovadītāji, iegādājoties Uzzināt vairāk

imarketings-meta-ctr-growth

Vērtīgi padomi, kā uzlabot Google Ads Search reklāmu ziņojumus un palielināt CTR (click-through rate) rādītājus

Ko nozīmē CTR? CTR (click-through rate) ir procentos izteikta attiecība, kas parāda, cik bieži lietotāji, kuri redz jūsu reklāmu, uz tās uzklikšķina. CTR aprēķina formula ir vienkārša: Klikšķi / Impresijas = CTR%. Piemēram, ja jūsu reklāmai būtu 10 klikšķi un 100 impresijas (skaits, cik reizes reklāma tika parādīta), tad jūsu CTR būtu 10%. Katrā valstī ir atšķirīgi CTR rādītāji, jo tirgus izmēri ir dažādi. Jo lielāks tirgus, jo grūtāk iegūt augstāku CTR un otrādi. Vidējais Google Ads CTR pasaulē ir Uzzināt vairāk

what-is-click-through-rate-ctr-definition

Kā Enhanced Conversions palīdz uzlabot Google reklāmas rezultātus?

Balstoties uz GDPR un Kalifornijas Patērētāju privātuma likumu (CCPA), Google līdz 2024. gadam plāno atslēgt sīkfailus jeb cookies, tādā veidā pilnveidojot drošu ekosistēmu interneta lietotājiem. Ar sīkfailu aiziešanu pazudīs reklāmas atdeves mērīšana, kādu to mēs pazīstam šobrīd. Taču Google ir izstrādājusi risinājumu – Enhanced conversions, kas ļaus iegūt vērtīgos datus reklāmu analizēšanai arī pasaulē bez sīkfailiem. Kas ir Enhanced conversions? Enhanced conversions ir ne tikai instruments, kā izvērtēt reklāmguvumu, bet tā ir arī uzlabota pieeja precīzāku rezultātu iegūšanai un sniedz Uzzināt vairāk

google-enhanced-conversions-im
1 2 3 22 23