CRO procesa rentabilitāte: kad A/B testēšana ir tā vērta?

Viens no CRO procesa stūrakmeņiem ir A/B testēšana. Jo tikai caur A/B testiem ir iespējams ticami noskaidrot, vai izmaiņas, ko plānojam lapā, mums nesīs apgrozījuma pieaugumu, vai tieši otrādi – samazinās to. Protams, CRO process nav tikai A/B testēšana, un tālāk rakstā mēs minēsim, ka vietnes, kas nevar atļauties veikt A/B testēšanu, tāpat var izmantot CRO procesa priekšrocības.

Un tātad, kad CRO projekts (ietverot A/B testēšanu) ir tā vērts? Vienkāršs kritērijs, lai noteiktu, vai A/B testēšanai ir pietiekami laba atdeve: Jūsu esošais online apgrozījums.

Lasīt vairāk

Kā izveidot efektīvu konversijas optimizācijas procesu?

Pieņemsim, ka Jums kā konvertēšanas optimizācijas speciālistam e-komercijas uzņēmumā tikko ir piešķirts jauns uzdevums. Jūsu darbs ir paaugstināt konversijas līmeni un ieņēmumus uz vienu vietnes apmeklētāju par 30%. Kā Jūs to darītu?

Jūsu atbilde pastāstīs visu par Jūsu optimizācijas zināšanām. Ja sāksiet ar taktikas pieminēšanu – “Es padarītu šo pogu lielāku” un “Es mainītu šo un to” – tas nozīmē, ka Jums vēl daudz kas ir jāapgūst. Jo amatieri orientējas uz taktiku, kamēr profesionāļi veido procesu.

Lasīt vairāk


Vai Konversijas optimizācija ir brīnumlīdzeklis?

Par A/B testēšanu dažreiz mēs domājam kā par svara zaudēšanas brīnumlīdzekļiem. Mēs domājam, ka, ja spēsim atklāt vienu brīnumlīdzekli, mūsu e-komercijas rezultāti uzlidos kosmosā. Piemēram, ja atradīsim pareizo pogas krāsu vai izvēlēsimies pareizo produkta attēlu, mēs nokļūsim e-komercijas ieņēmumu zelta raktuvē.

Protams, mēs zinām, ka svara zaudēšanas tabletes nedarbojas, taču uz A/B testiem bieži nepiemērojam tikpat stingru loģiku. Internetā ir atrodami sensacionāli stāsti par to, kā vienas pogas krāsas nomaiņa vietnē var radīt miljonu eiro papildu ieņēmumu, bet patiesībā šādi brīnumi ir reti sastopami. Īstā biļete uz ilgtspējīgu izaugsmi ilgtermiņā ir pakāpeniski uzlabojumi, kas uzlabo vietnes lietojamību (UX) Jūsu mērķauditorijai. Šis izaugsmes veids ir lēns un vienmērīgs, taču ļoti noturīgs.

Lasīt vairāk

Meklēšanas pieprasījumu analīze: cilvēki sākuši mazāk interesēties par [aliexpress] un pārslēgušies uz vietējiem interneta veikaliem. Interese pēc [dezinfekcijas līdzekļi] pieauga par 10244%, pēc [tualetes papīrs] par +519%

Meklēšanas pieprasījumu analīze: cilvēki sākuši mazāk interesēties par [aliexpress] un pārslēgušies uz vietējiem interneta veikaliem. Interese pēc [dezinfekcijas līdzekļi] pieauga par 10244%, pēc [tualetes papīrs] par +519%

Turpinot martā iesākto izpēti par cilvēku intereses izmaiņām COVID-19 laikā, esam izpētījuši jaunākos datus un secinājuši, pēc kā cilvēkiem bija vislielākais intereses pieaugums un samazinājums martā.  Meklēšanas pieprasījumu samazinājums Google meklētājā pēc [aliexpress] (-33% pret martu 2019) un [ebay] (-33% pret martu 2019) var norādīt uz to, ka cilvēki vairs nav droši par piegādi un …

Lasīt vairāk

Kā mainījusies uzņēmumu Facebook komunikācija COVID-19 laikā (apkopoti 40 uzņēmumi, t.sk. SexyStyle)

COVID-19 gandrīz zibenīgi ieviesis izmaiņas Latvijas uzņēmumu satura mārketingā un komunikācijā ar lietotājiem sociālajos tīklos. Liels prieks, ka uzņēmumi var tik operatīvi pielāgoties ārējiem apstākļiem. Mēs regulāri sekojam līdzi dažādu uzņēmumu satura publikācijām sociālajos tīklos un šoreiz esam nolēmuši publiskot pēdējos izpētes rezultātus. Iespējams, arī jums būs vērtīgi uzzināt, kā mainījusies uzņēmumu komunikācija sociālajos tīklos …

Lasīt vairāk

5 iespējas, kā Jūsu aplikācijai piesaistīt jaunus lietotājus

5 iespējas, kā Jūsu aplikācijai piesaistīt jaunus lietotājus

Esat izstrādājuši aplikāciju un tagad nepieciešams panākt, lai to sāk lietot pēc iespējas vairāk cilvēku gan Latvijā, gan arī citur pasaulē? Tas nav no vieglākajiem uzdevumiem. It īpaši tāpēc, ka aplikāciju skaits Latvijā un pasaulē ar katru dienu pieaug. Šobrīd pasaulē ir jau vairāk nekā 5 milj. aplikāciju. Skaidrs, ka konkurence ir sīva, bet diez …

Lasīt vairāk

S.Volvenkina intervija par digitālā mārketinga iespējām uzņēmējiem

28.03. iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins (PhD) piedalījās diskusijā ar Aivaru Mackeviču (travelnews.lv) par digitālā mārketinga iespējām uzņēmējiem esošajā situācijā. Saturiska un ļoti interesanta diskusija. Šīs sarunas papildinājumā ir tapis bloga raksts par trīs aktivitāšu blokiem, kas būtu noderīgi uzņēmējiem (bloga raksts ir šeit). Patīkamu lasīšanu un skatīšanos. Video saturs 1:37 Cik digitāli attīstīta …

Lasīt vairāk

Digitālais mārketings COVID-19 laikā: 3 aktivitāšu bloki, kas varētu būt noderīgi uzņēmumiem

Esošā situācija Latvijā piespiež uzņēmējus meklēt jaunus ceļus, kā tikt pie jauniem klientiem un uzturēt attiecības ar jau esošajiem. Šajā rakstā nosauksim trīs aktivitāšu blokus, ko var darīt uzņēmumi, lai mainītu situāciju.  Svarīgi saprast, ka šie aktivitāšu bloki nav jāuztver kā precīza recepte katram uzņēmumam vai konkrēts rīcības plāns. Šobrīd situācija ir pārāk neprognozējama, lai …

Lasīt vairāk

Latvijā visbiežāk internetā meklē sejas maskas; vismazākā interese par ceļojumiem un seksu

Straujāko kāpumu “Google” meklētājā ir piedzīvojuši jau visiem zināmie produkti: sejas maskas (+260%), roku dezinfekcijas līdzekļi (+1312%) un tualetes papīrs (+50%). Lai noskaidrotu kā ārkārtas situācija saistībā ar “Covid-19” vīrusa izplatību pasaulē un Latvijā ir ietekmējusi interneta lietotāju paradumus, digitālās mārketinga aģentūras “iMarketings.lv” eksperti ir izpētījuši meklēšanas pieprasījumu dinamiku “Google” meklētājā. Tā kā marta dati …

Lasīt vairāk