Blogs

Ar ko jaunais Google Analytics 4 ir labāks par veco Universal Analytics un vai ir vērts pārslēgties (10 atšķirības)

2022. gada 16. martā Google paziņoja, ka pakalpojumā Universal Analytics vairs netiks apstrādāti jauni standarta īpašumu dati, sākot ar 2023.gada 1. jūliju. Tas nozīmē to, ka līdz šim periodam uzņēmumiem būs jāpāriet un jāsāk izmantot jaunā Google Analytics 4 versija. Jau šobrīd uzstādām klientiem jauno GA4 versiju paralēli Universal Analytics versijai , kā arī vēlamies padalīties ar savu pieredzi un izklāstīt, ar ko GA4 atšķiras no Universal Analytics. Jaunā versija labāk atbilst mūsdienu digitālās pasaules izaicinājumiem, un piedāvātās iespējas ir Uzzināt vairāk

[Google reklāma un dzīve bez cookies]. Kas reklāmdevējiem jāzina, lai nezaudētu datus par savas mājaslapas lietotājiem

Pasaule pilnībā bez cookies ir pavisam drīza realitāte. Šīs ir globālas izmaiņas, kas ietekmēs gandrīz ikvienu uzņēmumu. Tāpēc jāpielāgojas situācijai, lai gan uzņēmēji turpinātu redzēt un uzrunāt savu mērķauditoriju, gan mašīnmācīšanas tehnoloģijas turpinātu redzēt konversijas un algoritmiem būtu iespējams veiksmīgāk uzlabot reklāmas kampaņas rezultātus. Pretējā gadījumā reklāmas efektivitāte var būtiski kristies, piegādājot mazāk pirkumu par lielāku reklāmas budžetu, kā arī būs mazāk iespēju atlasīt mērķauditoriju, ko uzrunāt ar reklāmu.   Runājot vienkārši, cookies ir mājaslapas apmeklētāja pēdas, pēc kurām iespējams Uzzināt vairāk

Consent-mode-2022

[Notika LTRK seminārs] Eksports un e-komercija: praktiski soļi e-veikala izaugsmei ārvalstu tirgū

12. aprīlī novadījām LTRK organizētu vebināru par tēmu, kā digitālais mārketings var palīdzēt uzņēmumiem izaugt eksporta tirgū. Pasākuma dalībniekiem tika parādīti risinājumi, tehnikas un paņēmieni, ko viņi paši varēja uzreiz praktiski izmantot. Pasākuma laikā Sergejs Volvenkins (PhD) dalījās iMarketings.lv pieredzē ilggadīgā darbā ar digitālajām reklāmas kampaņām un e-komerciju eksporta tirgū. Seminārā visi piemēri tika ņemti no reklāmas aģentūras iMarketings.lv ekspertu praktiskā darba, pārvaldot digitālās reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Dalībnieki atrada atbildes uz vairākiem jautājumiem, piemēram: Kā notiek Uzzināt vairāk

ekomercijas-eksporta-izaugsme-ltrk-seminars

[Meklēšanas tendences] Kādas “karstākās” tēmas interesē sabiedrību?

Google ir ne tikai lieliska meklēšanas platforma, bet zināmā mērā – visas sabiedrības spogulis, atklājot, kas cilvēkiem uz sirds un kādi sasāpējuši temati aktuāli tieši šobrīd. Viens no rīkiem, kas ērti palīdz apkopot un analizēt šos datus ir Google Trends. iMarketings.lv eksperti regulāri seko līdzi jaunākajām tendencēm, lai būtu lietas kursā par Latvijā un pasaulē notiekošo. Lai noskaidrotu, uz kādiem jautājumiem atbildes visbiežāk meklēja Latvijas iedzīvotāji, esam apkopojuši meklējumu pieaugumu martā, salīdzinot ar februāri. 2022. gada martā starp Google TOP Uzzināt vairāk

imarketings_bloga_attels

[Case study] Google Shopping Ads kampaņu rezultātu uzlabošana, izmantojot alternatīvus CSS

Situācijas apraksts Klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo LED produktus Slovakijā, Čehijā, Austrijā, Polijā, Vācijā, Ungārijā un Rumānijā. Lielāko ieņēmumu daļu un mājaslapas apmeklējumu klientam nodrošina Google Shopping reklāmas kampaņas, kas līdz šim tika palaistas ar Google produktu salīdzināšanas servisa (Comparison Shopping Service jeb CSS) palīdzību. Taču vairākās Eiropas valstīs pieejami arī citi produktu salīdzināšanas servisi (CSS), kas var parādīties Google meklēšanas rezultātos pie Shopping reklāmas. Piemēram, Lielbritānijā ir pieejami vēl 64 citi CSS. Lai situācija būtu skaidrāka, piedāvājam piemēru. Uzzināt vairāk

[Case study] Google Ads reklāmas kampaņu restrukturizācija paaugstināja pieteikumu apjomu par 175%, nepalielinot budžetu

Situācijas apraksts iMarketings.lv klients ir viens no vadošajiem patēriņa kredītu izsniegšanas uzņēmumiem Baltijā, kas piedāvā savus pakalpojumus arī internetā. Pārņemot klienta Google reklāmas kampaņas no citas aģentūras, saskārāmies ar situāciju, ka Google Ads struktūra ir nepilnīgi izstrādāta, jo netika fokusēta uz klienta biznesa rezultāta sasniegšanu. Bija nepieciešama būtiska pilnveidošana. Lai klientam nodrošinātu labāku biznesa rezultātu, pārskatījām stratēģiju, kas ietekmēja arī kampaņu restrukturizāciju. Tā kā Google reklāmas kontā bija pieejami vēsturiski dati, varējām salīdzināt kampaņas rezultātus pirms un pēc. Ar šiem Uzzināt vairāk

[Case study] Facebook reklāma: gandrīz dubultojām (+93%) vidējo pirkuma vērtību

Situācijas apraksts iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas pārdod LED produkciju vairākās Eiropas savienības valstīs, izmantojot vairākus maksas reklāmas kanālus. Viens no tiem ir Facebook Ads, kas katru mēnesi veido piekto daļu jeb ~20% no kopējā trafika. Salīdzinot Facebook un Google Ads rezultātus, novērojām, ka Facebook Ads nodrošina zemāku maksu par vienu pirkumu (CPA), bet Google Ads – augstāku vidējā pirkuma vērtību (AOV, average order value). Mēs uz to skatījāmies kā izaicinājumu un vēlējāmies panākt augstāko pirkuma vērtību arī Facebook Uzzināt vairāk

[Notika LIAA seminārs] Eksports un e-komercija: praktiski soļi e-veikala izaugsmei ārvalstu tirgū

25. janvārī novadījām LIAA organizētu vebināru par tēmu, kā digitālais mārketings var palīdzēt uzņēmumiem izaugt eksporta tirgū. Pasākuma dalībniekiem tika parādīti risinājumi, tehnikas un paņēmieni, ko viņi paši varēja uzreiz praktiski izmantot. Pasākuma laikā Sergejs Volvenkins (PhD) dalījās iMarketings.lv pieredzē ilggadīgā darbā ar digitālajām reklāmas kampaņām un e-komerciju eksporta tirgū. Seminārā visi piemēri tika ņemti no reklāmas aģentūras iMarketings.lv ekspertu praktiskā darba, pārvaldot digitālās reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Mums liels prieks, ka pasākums bija ļoti pieprasīts – piereģistrējas Uzzināt vairāk

Eksporta-seminars-par-ekomercijas-izaugsmi-arejos-tirgos-sergejs-volvenkins

Nosaukti labākie Latvijas interneta veikali 2021. gadā

Jau ceturto gadu pēc kārtas “Latvian Ecommerce Award 2021” ceremonijas laikā apbalvoti Latvijā labākie interneta veikali. Šogad par titulu septiņās kategorijās kopumā cīnījās vairāk nekā 200 e-veikali. Ikgadējo apbalvošanu organizēja digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv sadarbībā ar pētījumu aģentūru Kantar TNS. Ņemot vērā pandēmijas laiku, apbalvošana notika slēgtā režīmā – bez skatītājiem. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pircēji vērtēja interneta veikalus pēc 23 kritērijiem, piemēram, “piegādes ātrums”, Uzzināt vairāk

Labakais-interneta-veikals-visas balva

[SEO case study] +354% traffic pieaugums pēc izmaiņu ieviešanas mājaslapā

Situācijas apraksts Klients: Vadošais juvelierizstrādājumu interneta veikals Viss ģeniālais ir vienkāršs! Šajā case study par SEO optimizāciju vēlamies parādīt, kā vienkāršas darbības ar mājaslapu reizēm būtiski ietekmē rezultātu – kā negatīvi, tā pozitīvi. Raksta mērķis nav atklāt jaunu Ameriku, bet padalīties ar mūsu praktisko pieredzi. Problēma: Pilnveidojot mājaslapu, klients nepievērsa uzmanību aģentūras ieteikumiem un izveidoja nekorektu 301. pāradresāciju (301. redirektu). Rezultātā atslēgvārdu pozīcijās no TOP3 būtiski samazinājās un lapas trafiks saruka. Tabulā ilustratīvi attēlota situācija. Tika izveidota 301. pāradresācija no Uzzināt vairāk

1 2 3 21 22