Blogs

[Case study] Programmatic reklāmas kampaņu rezultātu salīdzinājums. CPC -600%, CR +1400%

Situācijas apraksts Pasaule šobrīd ir tik tehnoloģiski attīstīta, ka vienu un to pašu mārketinga mērķi var sasniegt ar dažādiem risinājumiem. Līdzīgi ir ar Programmatic – mūsu gadījumā Display (baneru) reklāmu. Parastais lietotājs neaizdomājas, ka baneris delfos vai kādā citā portālā var nonākt dažādi, un katram ceļam ir atšķirīga efektivitāta un būs atšķirīgi rezultāti. Tāpēc nolēmām noteikt, kurš ceļš mūsu klientiem var nodrošināt labāko rezultātu un kādas tehnoloģiju iespējas labāk izmantot. Risinājums Lai veiktu eksperimentu, izvēlējāmies populārākos programmatic baneru servēšanas rīkus: Uzzināt vairāk

Nosaukti labākie Latvijas interneta veikali 2021. gadā

Jau ceturto gadu pēc kārtas “Latvian Ecommerce Award 2021” ceremonijas laikā apbalvoti Latvijā labākie interneta veikali. Šogad par titulu septiņās kategorijās kopumā cīnījās vairāk nekā 200 e-veikali. Ikgadējo apbalvošanu organizēja digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv sadarbībā ar pētījumu aģentūru Kantar TNS. Ņemot vērā pandēmijas laiku, apbalvošana notika slēgtā režīmā – bez skatītājiem. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pircēji vērtēja interneta veikalus pēc 23 kritērijiem, piemēram, “piegādes ātrums”, Uzzināt vairāk

Labakais-interneta-veikals-visas balva

[SEO case study] +354% traffic pieaugums pēc izmaiņu ieviešanas mājaslapā

Situācijas apraksts Klients: Vadošais juvelierizstrādājumu interneta veikals Viss ģeniālais ir vienkāršs! Šajā case study par SEO optimizāciju vēlamies parādīt, kā vienkāršas darbības ar mājaslapu reizēm būtiski ietekmē rezultātu – kā negatīvi, tā pozitīvi. Raksta mērķis nav atklāt jaunu Ameriku, bet padalīties ar mūsu praktisko pieredzi. Problēma: Pilnveidojot mājaslapu, klients nepievērsa uzmanību aģentūras ieteikumiem un izveidoja nekorektu 301. pāradresāciju (301. redirektu). Rezultātā atslēgvārdu pozīcijās no TOP3 būtiski samazinājās un lapas trafiks saruka. Tabulā ilustratīvi attēlota situācija. Tika izveidota 301. pāradresācija no Uzzināt vairāk

[case study] Kā ar Facebook Ads sasniegt 4 reizes lielāku mērķauditoriju (400 000), noturot nemainīgi augstu efektivitāti (ROAS 11)

Situācijas apraksts iMarketings.lv klients – e-komercijas uzņēmums – viens no lielākajiem  skaistumkopšanas produktu pārdevējiem Baltijā – palielinot īstermiņa reklāmas kampaņu budžetu, nesasniedza cerētos reklāmas (Facebook ads) rezultātus. Tā vietā, lai ar lielāku budžetu reklāmu redzētu pēc iespējas lielāks cilvēku skaits (reach), palielinājās reklāmas parādīšanās biežums (frequency) vieniem un tiem pašiem Facebook lietotājiem, – tādējādi tika tērēts lielāks reklāmas budžets, bet netika sasniegti potenciāli jaunie klienti. Mēs vēlējamies mainīt situāciju un panākt, lai ar lielāku budžetu sasniedzam lielāko potenciālo klientu skaitu. Uzzināt vairāk

“Export your eCommerce” – dalījāmies pieredzē vienā no lielākām PPC konferencēm Eiropā

Šī gada oktobrī notika viena no interesantākajām un lielākajām PPC konferencēm Eiropā “AdWorldExperience”, kur arī mums bija gods dalīties pieredzē. 26 eksperti no Amerikas un Eiropas divu dienu laikā dalījās ar savu pieredzi par Google reklāmas un Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanu. Konference norisinājās lieliskā Itālijas pilsētā – Boloņā. Daudz praktisko veiksmes stāstu, pieredzējuši un jautri dalībnieki, foršs after-party, saulains laiks un ļoti skaista senas pilsētas vēsturiskā daļa. Tas viss padarīja mūsu braucienu ļoti vērtīgu un emocionāli bagātu. Konferencē uzstājāmies  ar Uzzināt vairāk

Digitālais mārketings AdWorldExperience Volvenkins Export

Kā iMarketings.lv palielinājis sava eksporta klienta apgrozījumu par 6,65 mln EUR 12 mēn. laikā

Šajā rakstā  vēlamies nedaudz pavērt aizkulises, lai izstāstītu, kāda ir mūsu ikdiena un kā palīdzam mūsu e-komercijas klientiem augt eksporta tirgos. Kā likums, mēs vienmēr orientējamies uz gada mērķiem, kas jāsasniedz. Parasti koncentrējamies uz klienta biznesa mērķiem, proti, ir jāsasniedz konkrēti pārdošanas apjomi (Target Revenue) ar noteiktu rentabilitāti (Target ROAS). Orientēšanās uz izaugsmi (Target Revenue) un peļņu (Target ROAS), protams, ir diametrāli pretēji virzieni, bet, lai panāktu veiksmīgu izaugsmi, jāmeklē balanss starp abiem šiem vektoriem. Pavērsim iMarketings.lv maģijas aizkulises, kā Uzzināt vairāk

Eksporta atbalsts digitālais mārketings

Google reklāmas panākuma atslēgas 2021. gadā

Jūnijā notika iMarketings.lv LIVE pasākums, kas tika veltīts Google reklāmai. Pasākuma laikā izrunājām vairākus nozīmīgus faktorus, kas ir aktuāli šobrīd – 2021. gadā un arī būs aktuāli tuvākajos gados. Dalījāmies gan ar mūsu plašo vietējo un starptautisko pieredzi, gan arī ar rekomendācijām, ko mums sniedz Google komanda, piedaloties kopējās tikšanās ar mūsu ekspertiem un klientiem. Panākuma atslēgas, ko minam, ir 100% praktiskas un ekspertiem būtu ieteicams tās ņemt vērā, pārvaldot lielāka vai mazāka budžeta Google reklāmas kampaņas. LIVE ierakstu var Uzzināt vairāk

google ads

[Intervijas ar i-veikalu pārstāvjiem] Iespējas un izaicinājumi e-komercijā pandēmijas laikā

Pēdējā gada laikā e-komercija Latvijā piedzīvojusi sprādzienveida izaugsmi. Digitālā mārketinga speciālistus vairs nepārsteidza 100%, 200%, 300% online ieņēmumu izaugsmes tempi (attiecībā pret iepriekšējo gadu). Globāli situācija ir līdzīga un pēc eMarketer datiem 2020. gadā mazumtirdzniecības e-komercijas pārdošanas apjomi visā pasaulē gadā pieauga par 27,6%, kopā sasniedzot 4,280 trilj. ASV dolāru. Neskatoties uz patērētāju radušos entuziasmu par digitālās iepirkšanās risinājumiem, visticamāk, ka e-komercijas izaugsme šobrīd līdz ar situācijas normalizēšanos ievērojami palēnināsies. Emarketer prognozē, ka pasaules mērogā e-komercijas pieaugums 2021. gadā samazināsies Uzzināt vairāk

ecommerce

Latvijas eksportējošiem uzņēmumiem ir iespēja saņemt atbalstu izaugsmei līdz 20 tūkst. eiro/mēn

Ar mērķi sniegt palīdzību Latvijas eksportējošiem uzņēmumiem ārējos tirgos, viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā iMarketings.lv ir izveidojusi īpašu programmu “Eksporta spēks”. Tā ietvaros plānots tās dalībniekiem nodrošināt mārketinga un pārdošanas atbalstu, tai skaitā reklāmas budžetus, kopumā līdz 20 tūkst. eiro mēnesī. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka programmā var pieteikties Latvijas eksportējošie uzņēmumi, kuru apgrozījums nav sasniedzis 1 milj. eiro. “Eksports Latvijas uzņēmumiem bieži vien ir vienīgā iespēja straujai izaugsmei un attīstībai. Īpaši šis jautājums ir kļuvis aktuāls pašreiz, pandēmijas Uzzināt vairāk

business development

7 SEO paņēmieni, lai uzlabotu redzamību Google meklētājā

Notika kārtējais iMarketings.lv Facebook LIVE pasākums par vienkāršiem, bet iedarbīgiem SEO optimizācijas darbiem, kas jāveic, lai sasniegtu labākas pozīcijas organiskajā meklēšanā. Stāstījām par to kādi iekšējie un ārējie SEO faktori ietekmē pozīcijas, cik svarīgu lomu ieņem saturs, atpakaļsaites un mājaslapas lietojamība. Tāpat tika runāts par to, kam pievērsīs uzmanību pēdējie Google algoritma atjauninājumi. LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā. Šajā rakstā iepazīstināsim ar Facebook LIVE pasākumā minētajiem SEO paņēmieniem, lai uzlabotu redzamību Google meklētājā. Google sniegtajos meklēšanas rezultātos, ievadot Uzzināt vairāk

seo methods
1 2 3 20 21