Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google AdWords veiksmes stāsts: ieņēmumu pieaugums par 181%

Neskatoties uz to, ka lepojamies gandrīz ar katra mūsu klienta digitālo kampaņu rezultātiem, jau labu laiku neesam publicējuši mūsu klientu veiksmes stāstus. Tāpēc nolēmām, ka ir īstais brīdis padalīties ar mūsu klienta Google reklāmas un SEO aktivitāšu rezultātiem. Klients: viens no vadošajiem bērnu preču tirgotājiem Baltijā. Situācija: uzņēmums plānoja palielināt ieņēmumus no pārdošanas internetā. Pirmos …

Lasīt vairāk

Pētījums: Ceturtā daļa no Latvijas interneta veikalu lietotājiem plāno palielināt tēriņus pirkumiem internetā

Digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv sadarbībā ar Latvijas Universitāti un Tirdzniecības un rūpniecības kameras atbalstu veikusi pētījumu “Iepirkšanās paradumi internetā”. Aptauja veikta šā gada janvārī – februārī un tajā piedalījās kopumā 2513 respondenti, kas pēdējo sešu mēnešu laikā vismaz vienu reizi ir veikuši pirkumus internetā. Pētījuma gaitā secināts, ka Millenials (vecuma grupa: 17-35 gadi), Generation X …

Lasīt vairāk

Vai esat gatavi Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasībām? Atbildes uz 5 svarīgiem jautājumiem

Visā Eiropas Savienībā no šī gada 25. maija tiks piemērota Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR), kas aizstās 20 gadus veco Datu aizsardzības Direktīvu 95/46/EK, kura tika pieņemta, kad digitālā komunikācija vēl bija “bērna autiņos”, proti, personas datu vākšanas un apmaiņas apjoms bija salīdzinoši neliels. Tāpēc GDPR tika izstrādāta ar mērķi stingrāk aizsargāt ES pilsoņu personas …

Lasīt vairāk

Notika Seminārs: Facebook iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2018. gadā

24. janvārī iMarketings.lv eksperti novadīja Madonas uzņēmējiem semināru par tēmu “Facebook iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2018. gadā”. Svaigu un interesantu saturu pasniedza Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Dmitrijs Ņikitins, iMarketings.lv Facebook eksperts. Semināru organizēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Madonas biznesa inkubators. Semināra laikā dalībnieki varēja iepazīties ar Facebook reklāmas iespējām, kas arī ar satura veidiem un ...
Lasīt vairāk

5 digitālā mārketinga tendences 2018. gadā (Latvijas Radio 4 ēterā)

24. janvārī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins viesojās Latvijas Radio 4, kur klausītājiem sniedza ieskatu par tendencēm digitālajā mārketingā, kas mūs sagaida 2018. gadā. Radio ētera ierakstu var noklausīties Latvijas Radio mājaslapā šeit. Dr.Sergejs Volvenkins minējis 5 tendences, kas mūs sagaida digitālajā mārketingā 2018. gadā. # 1 Jauna datu aizsardzības regula (GDPR) Šobrīd Eiropas …

Lasīt vairāk

Latvijai pērn straujākā izaugsme e-komercijas attīstības rādītājā Baltijā

Latvijas e-komercijas attīstības rādītājs* ir 9%, liecina 15. decembrī publicētie Eiropas Savienības Statistikas biroja Eurostat dati** par uzņēmumu apgrozījuma īpatsvaru internetā 2016. gadā, kuru detalizētāku analīzi veikusi iMarketings.lv digitālā mārketinga aģentūra. Statistika rāda, ka mūsu kaimiņvalstīs tirdzniecība internetā ir attīstītāka – Lietuvā šis rādītājs sastāda 13%, savukārt Igaunijā – 16%. „Dati uzrāda, ka 9% no …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv apmeklēja “Youtube Insider” konferenci Dublinā (foto + video)

iMarketings speciālists Krišjānis Zalcmanis 3. un 4. oktobrī apmeklēja Google rīkoto konferenci YouTube Insider, kas norisinājās Dublinā. Konferencē tika apskatītas jaunākās tendences un drīzumā pieejamie rīki YouTube reklāmas un YouTube satura griezumā. Tomēr lielākā daļa no šīm prezentētajām inovācijām un iespējām EMEA tirgū būs publiski pieejamas pakāpeniski — 2018. gada laikā. Konference tika sadalīta četrās …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv apmeklēja “Marketing Festival” Čehijā (foto+video)

10. novembrī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins apmeklēja aizraujošo konferenci “Marketing Festival” Čehijā. Tas bija lielisks pasākums, kurā uz skatuves uzstājās tādi pasaules mēroga eksperti kā Rand Fishkin (MOZ), Avinash Kaushik, Bob Hoffman, Kim Goodwin, Oli Gardner (Unbounce) u.c. pic.1 Dr.S. Volvenkins ar R.Fishkin (MOZ) Dažas atziņas no TOP lektoru prezentācijām Rand Fishkin (SEO): …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv apmeklēja OnBrand konferenci Holandē (bildes + video)

12. oktobrī Amsterdamā iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins viesojās aizraujošā konferencē par komunikāciju — saistītu ar zīmola veidošanas jautājumiem. Dienas laikā uzstājās 42 lektori! Ņemot vērā, ka tēmu skaits vienai dienai bija pārāk liels, pasākums notika vienlaicīgi četrās hallēs, un katrs apmeklētājs varēja izvēlēties sev aktuālāko tēmu. Konference bija interesanta, bet jāsaka, ka četras …

Lasīt vairāk

Daži objektīvi argumenti, kāpēc cenu aptaujās nav iespējams izpildīt “zemākās cenas” nosacījumu (Google, Facebook, YouTube reklāmā, kā arī SEO)

Apmēram 4-7 reizes gadā saņemam aicinājumus piedalīties cenu aptaujās par digitālā mārketinga pakalpojumiem. Mūsu gadījumā pieprasījumos visbiežāk runa ir par Google reklāmu (Search, Display), SEO, Facebook un YouTube reklāmām. Lasām nolikumu, un gandrīz katru reizi ir viens un tas pats: nosacījums “zemākā cena” vai arī kāds līdzīgs, gudrāks formulējums, bet doma par zemāko cenu paliek …

Lasīt vairāk