[iOS 14 update] Notika LIVE par izmaiņām, kas jāievieš Google un Facebook Ads kampaņās.

26.martā notika iMarketings.lv LIVE pasākums par iOS 14 atjauninājumiem, kuras laikā prezentējām step-by-step darbības, kas jāveic reklāmdevējiem, lai sagatavot Google un Facebook reklāmas šim izmaiņām.  LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā Apple  iOS 14 atjauninājumi ļoti būtiski mainīs reklāmas nozares spēles noteikumus uz visiem laikiem. ATT politikas izmaiņas ietekmēs to, kā digitālā mārketinga eksperti …

Lasīt vairāk

[Ziņa eksporta uzņēmumiem] Google ekskluzīvi iekļāvis iMarketings.lv International Growth programmā

Esam lepni paziņot, ka Google ir iekļāvis mūs savā ekskluzīvajā International Growth programmā. Esam vienīgā digitālā mārketinga aģentūra Latvijā, kas var izmantot šo vienreizīgo iespēju.  Lielāko ieguvumu no dalības šajā programmā saņems mūsu klienti, kas ir orientēti uz izaugsmi un eksportu. International Growth programmas mērķis ir iedot mūsu eksportējošiem klientiem vēl spēcīgāku stratēģisko un mārketinga …

Lasīt vairāk

Sešas digitālā mārketinga tendences, kuras būs aktuālas Latvijas uzņēmējiem 2021. gadā

Pērnais gads ir bijis izaicinājumu un pārbaudījumu gads visiem Latvijas uzņēmējiem. Pietiekami ātri kļuva skaidrs, ka jaunajā realitātē e-komercija varētu būt glābšanas riņķis daudziem biznesiem un tādējādi uzņēmējiem jāmaina fokuss un jāpievērš lielākā uzmanība t.sk. arī digitālajam mārketingam. Lai noskaidrotu, kam tieši uzņēmējiem jāpievērš uzmanība 2021. gadā, pārvaldot reklāmas kampaņas, mēs esam izpētījuši vairāk nekā …

Lasīt vairāk

Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji

Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji

10. decembrī, mūsu aģentūras organizētās “Latvian Ecommerce Award 2020” ceremonijas laikā tika nosaukti 2020.gada labākie interneta veikali Latvijā. Līdzīgi kā iepriekšējos trīs gados, labākos veikalus noteica pircēji.  Kopumā pētījumā piedalījās vairāk kā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu

iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu

15. un 16. oktobrī notika kārtējā RIGA COMM izstāde. Neskatoties uz situāciju ar COVID-19, iMarketings.lv nolēma nemainīt tradīcijas, un jau ceturto reizi pēc kārtas piedalījās šajā aizraujošajā pasākumā. Ievērojot visas drošības normas, iMarketings.lv eksperti bija aktīvi gan mūsu ekspozīcijā, gan uz skatuves.    iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) abās izstādes dienās dalījās aģentūras lielajā …

Lasīt vairāk

[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

Izaicinājums iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem. Klients: e-komercijas uzņēmums Valsts: Lietuva Uzdevums: panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā. Risinājums Klienta attīstības, pirkumu skaita …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv uzstāsies Google Retail Academy pasākumā. Jaunākā informācija un aktuālo pētījumu rezultāti.

No 8.09. līdz 22.09. Google rīko webināru sēriju “Restore: Accelerating Retail”, kas veltīta eCommerce tēmai. Dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Google vadošo darbinieku prezentācijām, kā arī iepazīt nozares vadošo ekspertu veiksmes stāstus un pārņemt viņu pieredzi. Prezentāciju laikā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju Retail nozarē, kā arī ar pētījumu rezultātiem par to, kā cilvēki …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv aicina piedalīties aptaujā “Covid-19 ietekme uz Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga plāniem”

Mēs veicam aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas uzņēmumu biznesa noskaņojumu un plānus, ņemot vērā Covid izraisīto situāciju. Būsim pateicīgi, ja veltīsiet 2 minūtes laika, lai atbildētu uz dažiem jautājumiem. Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un Jūsu atbildes mums sniegs pilnvērtīgāku izpratni par Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga nākotnes plāniem. Aptauja ir anonīma. Dati tiks izmantoti …

Lasīt vairāk

Latvijas e-komercijas lietotāju pieredzes Top 3: Meklēšanas funkcionalitāte

Rakstu sērijas par Latvijas e-komercijas vietņu lietošanas pieredzi (UX) radās iespaidojoties no pasaulē atzītā Baymard Institute pētījuma par pasaules lielākajām e-komercijas vietnēm. Mūsu mērķis bija veikt Latvijas mēroga pētījumu, iekļaujot Top 3 lielākos latviešu interneta veikalus (220.lv, 1a.lv un rdveikals.lv), salīdzināt šo vietņu lietotāju pieredzi un norādīt uz galvenajām vadlīnijām e-komercijas vietņu UX. Salīdzinājums ir subjektīvs un nepretendē uz Baymard Institute līmeņa pētījumiem. Pirmais raksts sērijā būs par meklēšanas funkcionalitāti.

Lasīt vairāk

[case study] Mājaslapas SEO optimizācijas darbības, lai uzlabotu rezultātu. Users +81%. Revenue +211%

Šajā rakstā tiks sniegta atbilde uz jautājumu, ko bieži dzirdam: “Vai ir nepieciešams veidot atsevišķu mājaslapas sadaļu (landing page) katram atslēgvārdam?”. Atbilde ir jā, ja vien izvēlētajam atslegvārdam ir liels pieprasījumu skaits un tam ir diezgan liela konkurence. Atsevišķas mājaslapas sadaļas izveide konkrētam atslēgvārdam palīdzēs konkurēt ar citām vietnēm, kas tiek attēlotas Top pozīcijās Google …

Lasīt vairāk