Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji

Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji

10. decembrī, mūsu aģentūras organizētās “Latvian Ecommerce Award 2020” ceremonijas laikā tika nosaukti 2020.gada labākie interneta veikali Latvijā. Līdzīgi kā iepriekšējos trīs gados, labākos veikalus noteica pircēji.  Kopumā pētījumā piedalījās vairāk kā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu

iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu

15. un 16. oktobrī notika kārtējā RIGA COMM izstāde. Neskatoties uz situāciju ar COVID-19, iMarketings.lv nolēma nemainīt tradīcijas, un jau ceturto reizi pēc kārtas piedalījās šajā aizraujošajā pasākumā. Ievērojot visas drošības normas, iMarketings.lv eksperti bija aktīvi gan mūsu ekspozīcijā, gan uz skatuves.    iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) abās izstādes dienās dalījās aģentūras lielajā …

Lasīt vairāk

[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%

Izaicinājums iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem. Klients: e-komercijas uzņēmums Valsts: Lietuva Uzdevums: panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā. Risinājums Klienta attīstības, pirkumu skaita …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv uzstāsies Google Retail Academy pasākumā. Jaunākā informācija un aktuālo pētījumu rezultāti.

No 8.09. līdz 22.09. Google rīko webināru sēriju “Restore: Accelerating Retail”, kas veltīta eCommerce tēmai. Dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Google vadošo darbinieku prezentācijām, kā arī iepazīt nozares vadošo ekspertu veiksmes stāstus un pārņemt viņu pieredzi. Prezentāciju laikā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju Retail nozarē, kā arī ar pētījumu rezultātiem par to, kā cilvēki …

Lasīt vairāk

iMarketings.lv aicina piedalīties aptaujā “Covid-19 ietekme uz Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga plāniem”

Mēs veicam aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas uzņēmumu biznesa noskaņojumu un plānus, ņemot vērā Covid izraisīto situāciju. Būsim pateicīgi, ja veltīsiet 2 minūtes laika, lai atbildētu uz dažiem jautājumiem. Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un Jūsu atbildes mums sniegs pilnvērtīgāku izpratni par Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga nākotnes plāniem. Aptauja ir anonīma. Dati tiks izmantoti …

Lasīt vairāk

Latvijas e-komercijas lietotāju pieredzes Top 3: Meklēšanas funkcionalitāte

Rakstu sērijas par Latvijas e-komercijas vietņu lietošanas pieredzi (UX) radās iespaidojoties no pasaulē atzītā Baymard Institute pētījuma par pasaules lielākajām e-komercijas vietnēm. Mūsu mērķis bija veikt Latvijas mēroga pētījumu, iekļaujot Top 3 lielākos latviešu interneta veikalus (220.lv, 1a.lv un rdveikals.lv), salīdzināt šo vietņu lietotāju pieredzi un norādīt uz galvenajām vadlīnijām e-komercijas vietņu UX. Salīdzinājums ir subjektīvs un nepretendē uz Baymard Institute līmeņa pētījumiem. Pirmais raksts sērijā būs par meklēšanas funkcionalitāti.

Lasīt vairāk

[case study] Mājaslapas SEO optimizācijas darbības, lai uzlabotu rezultātu. Users +81%. Revenue +211%

Šajā rakstā tiks sniegta atbilde uz jautājumu, ko bieži dzirdam: “Vai ir nepieciešams veidot atsevišķu mājaslapas sadaļu (landing page) katram atslēgvārdam?”. Atbilde ir jā, ja vien izvēlētajam atslegvārdam ir liels pieprasījumu skaits un tam ir diezgan liela konkurence. Atsevišķas mājaslapas sadaļas izveide konkrētam atslēgvārdam palīdzēs konkurēt ar citām vietnēm, kas tiek attēlotas Top pozīcijās Google …

Lasīt vairāk

[case study] Eksporta tirgus analīze. Praktisks piemērs. SWE, FIN, GER, UK, NL, AT, FR, CH, IT, DK, NOR

Katrā mūsu materiālā vai pasākumā, kuru veltām eksporta veicināšanai, vienmēr fokusējam uzmanību ne tikai uz nepieciešamību efektīvi pārvaldīt digitālā mārketinga kanālus ārējos tirgos un padziļināti analizēt kampaņu rezultātus, bet pirms uzsākt aktivitātes, nodrošināt arī pēc iespējas pilnīgāku eksporta tirgus analīzi. Tieši tirgus analīze ir viena no pirmajām komponentēm eksporta tirgus iekarošanas veiksmes formulā.  Tomēr  saņemt …

Lasīt vairāk

[Vebināra ieraksts] 10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

3. jūnijā notika iMarketings.lv vebinārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera. iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) pusotras stundas laikā dalījās ar vairākiem praktiskiem veidiem un paņēmieniem, ar kuru palīdzību var uzlabot rezultātus e-komercijā. Pateicoties tam, ka vebinārs tika ierakstīts, mums ir lieliska iespēja padalīties ar šo vērtīgo materiālu ar Jums. Labprāt palīdzēsim arī …

Lasīt vairāk

10 soļi  līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji sāk tirdzniecību internetā. Ņemot vērā aktualitāti, iMarketings.lv eksperti ir gatavi dalīties ar savu vairāk nekā 100 000 stundu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā. Vebināra laikā atklāsim reklāmas veidus un tehnikas, ko paši ikdienā praktizējam, pārvaldot interneta veikalu reklāmas kampaņas. Daļa no materiāla tiks paņemta no …

Lasīt vairāk