Par mums

Esam profesionāļu komanda, kas 24/7/365 ir aizrauta ar digitālo mārketingu. Tas ir mūsu hobijs, darbs, un tā ir mūsu dzīve

iMarketings.lv


Mēs palīdzam mūsu klientiem augt Eiropas un Skandināvijas valstīs jau vairāk nekā 10 gadus. Uzņēmuma iMarketings.lv stāsts sākās 2009. gadā. Jau tad tas bija orientēts uz darbu starptautiskā tirgū, jo uzņēmuma dibinātājs Sergejs Volvenkins (PhD) studiju laikā doktorantūrā piedalījies zinātniskās konferencēs vairākās Eiropas un Skandināvijas valstīs. Šī iespēja palīdzēja labāk izprast biznesa specifiku citās valstīs un iegūt kontaktus.


Šobrīd iMarketings.lv veiksmīgi palīdz klientiem attīstīt biznesu vairākos starptautiskos tirgos. Mūsu zināšanas ļauj apvienot stratēģisku pieeju ar digitālo mārketingu:

Daudzu gadu laikā gūtā pieredze iMarketings.lv komandai ir devusi iespēju iedziļināties kontrētās valsts digitālā reklāmas tirgus specifikā. Tāpēc ļoti labi saprotam, kas jāņem vērā, lai sagatavotu veiksmīgu produkta vai pakalpojuma virzīšanas plānu.

Par aģentūras dibinātāju


2008. gadā krīze skāra nekustāmā īpašuma tirgu. Uzņēmums, kurā strādāja Sergejs Volvenkins, kļuva maksātnespējīgs un visiem darbiniekiem nācās meklēt citu darbu. Tas bija milzīgs izaicinājums, jo piemērotu darbu piedāvājumu nebija. Izsūtot vairākus desmitus pieteikumu, Sergejs saņēma vien dažus aicinājumus uz darba intervijām, taču rezultāta nebija. Situācija bija skarba, jo bija pilnīga neziņa par nākotni. Bija jāpārdod auto un līdz minimumam jāsamazina ikdienas tēriņi. Viens no labākajiem risinājumiem krīzes situācija ir iegūt jaunās zināšanas, un tas tā arī notika – Sergejs iestājās Latvijas Universitātes doktorantūrā, lai pētītu digitālā mārketinga jautājumus un saprastu, kā interneta iespējas var palīdzēt uzņēmumiem augt.

Sergejs Volvenkins

Sergejs Volvenkins un komanda

Un tas, izrādās, bija liktenīgs lēmums, kas Sergejam ļāva profesionāli attīstīties digitālā mārketinga pasaulē. Viņa izpētes tēma bija tik aktuāla, ka jau pirmajā gadā viņam piešķīra Eiropas Savienības fonda ikmēneša stipendija 700 latu apmērā. Tā bija neticama veiksme! Tas ļāva Sergejam pilnībā pievērsties digitālā mārketinga pētniecībai. Ņemot vērā, ka viņam bija liela vēlme ne tikai teorētiski pētīt mārketinga jautājumus, bet arī darboties praktiski, Sergejs sāka sniegt konsultācijas un nodrošināt mārketinga atbalstu uzņēmumiem. Par viņa pirmajiem klientiem kļuva atpūtas komplekss “Pūķarags” un hostinga uzņēmums “Garm Technologies”. Tieši šajā laikā Sergejs definēja savus galvenos darbības pamatprincipus, kas tagad ir arī iMarketings.lv komandas pamatprincipi: fokuss uz klientam svarīgo rezultātu (pirkumi, pieteikumi); ilgstošas attiecības ar klientu; jāpalīdz klienta biznesam augt, jo tikai tā iespējama aģentūras izaugsme (win-win). Sergeja Volvenkina doktora darba tēma: “Konkurences priekšrocību paaugstināšanas modelis, izmantojot digitālā mārketinga iespējas.” Secinājumi, pie kuriem Sergejs nonāca, rakstot šo darbu, uzņēmuma iMarketings.lv komandai jau vairāk nekā 10 gadus palīdz veiksmīgi virzīt klientu biznesu gan vietējā, gan starptautiskajos tirgos.

Kas vēl mums palīdz veidot veiksmīgas reklāmas kampaņas?

Savā ikdienas darbā fokusējamies uz:

  • stratēģiju un plānošanu – tie ir pirmie soļi darbā pie mūsu veiksmes formulas. Veltām daudz laika, lai saskatītu mežu aiz kokiem;
  • klienta biznesa pārzināšanu – katra nozare is specifiska. Reklāmas kampaņas plānojam, ņemot vērā šīs nozares īpatnības. Esam palīdzējuši izaugt daudziem uzņēmumiem. Līdz ar to varam sevi saukt par ekspertiem vairāk kā 20 nozarēs tādās kā:
    • Elektropreces, sadzīves tehnika
    • Auto noma
    • Hipotekārie kredīti
    • Patēriņa kredīti
    • Juvelierizstrādājumi
    • Finanšu tehnoloģijas (fintech)
    • Auto rezerves daļu tirdzniecība
    • Led apgaismojums un citi led produkti
    • Pārtikas tirdzniecība
    • Medicīnas pakalpojumi
  • nevainojamu digitālo kanālu pārzināšanu – mūsu zināšanas klientu kampaņu pārvaldībā ļauj mums izmantot jaunākās tehnoloģijas;
  • padziļinātu rezultātu analīzi – mēs izmantojam progresīvas analīzes modeļus, kas ļauj mūsu klientiem pieņemt pamatotus lēmumus attiecībā uz turpmākiem ieguldījumiem digitālajā mārketingā;
  • komunikāciju ar klientiem – uzturam labas attiecības un cenšamies atbildēt uz visiem “Kāpēc?”

Mēs mīlam digitālo mārketingu. Esam enerģijas pilni un līdz galam cīnāmies par klientam tik svarīgo rezultātu. Visi mūsu eksperti strādā saskaņā ar iMarketings.lv vērtībām, kas ir: