Eksporta veicināšana

Mēs labprāt palīdzēsim paplašināt Jūsu e-komercijas biznesu arī citās valstīs. Kopš 2012. gada iMarketings.lv jau ir palīdzējis augt uzņēmumiem vairāk nekā 20 pasaules valstīs, papildinot mūsu portfolio ar daudziem izaugsmes stāstiem. Mūsu 175 000 stundu pieredze pilnībā ir Jūsu rīcībā, lai Jūs veiksmīgi varētu pārdot savus produktus un pakalpojumus eksporta tirgos.

Kopš 2012. gada palīdzējām augt uzņēmumiem vairāk nekā 20 valstīs


2016. gadā konsultācijai iMarketings.lv pieteicās e-komercijas uzņēmums, kas vēlējās noskaidrot, kā digitālais mārketings tam var palīdzēt izaugt Latvijā un Norvēģijā. Tas bija vidēji liels Latvijas uzņēmums ar klasisku produktu un nelielu reklāmas budžetu – aptuveni 5000 eiro mēnesī, kas bija paredzēts reklāmas aktivitātēm abās valstīs. Vienīgais, ar ko šis uzņēmums bija atšķirīgs no daudziem citiem Latvijas uzņēmumiem – tā īpašniekam bija ambīcijas. Uzņēmums nepārtraukti gribēja attīstīties un sasniegt arvien vairāk.

Tieši tas deva iMarketings.lv komandai pārliecību, ka varam izmantot visus mūsu rīcībā esošos tehnoloģiskos un intelektuālos rīkus un resursus, lai palīdzētu šim uzņēmumam attīstīties. Tā arī notika. No vietēja mēroga uzņēmuma esam palīdzējuši tam kļūt par nopietnu savas nozares pārstāvi starptautiskā tirgū. Šobrīd šis uzņēmums pārdod savus produktus 9 pasaules valstīs, un iMarketings.lv komanda pārrauga tā ikmēneša reklāmas budžetu, kas mērāms sešciparu skaitlī. Katru mēnesi spējam sasniegt pozitīvu ROI.




Mums patīk palīdzēt mūsu klientiem augt, tāpēc mūsu portfolio ir daudzi līdzīgi veiksmes stāsti. Ja arī Jūs vēlaties, lai mēs palīdzam Jūsu uzņēmumam, piesakiet tikšanos ar ekspertu! Noskaidrosim situāciju un sagatavosim tieši Jūsu uzņēmumam pielāgotu produkta vai pakalpojuma tirgū virzīšanas plānu. Piesakieties!

Piesakiet bezmaksas konsultāciju

Uz rezultātu orientēta pieeja. Mēs garantējam pakalpojuma kvalitāti augstākajā līmenī

Digitālā mārketinga pakalpojumu piedāvājums, ar ko palīdzam mūsu klientiem attīstīt biznesu:

Pārzinām šādu valstu tirgus:

  • Vācija
  • Lielbritānija
  • Zviedrija
  • Francija
  • Dānija
  • Spānija
  • Itālija
  • Īrija
  • Čehija
  • Austrija
  • Meksika
  • Kanāda
  • Somija
  • Slovākija
  • Norvēģija
  • Polija
  • Krievija
  • ASV
  • Uzbekistāna
  • Kazahstāna
  • Ukraina
  • Lietuva
  • Igaunija

Viens no svarīgākajiem veiksmes faktoriem darbam starptautiskajā tirgū ir ne tikai digitālā mārketinga rīku pārvaldīšana, bet arī:

Izprotot, cik svarīgi ir šie priekšnosacījumi, esam veikuši nopietnus sagatavošanās darbus. Katrā valstī, kur palīdzam augt mūsu klientiem, sadarbojamies ar vietējo valodas speciālistu, kurš palīdz tikt galā ar svarīgiem jautājumiem attiecībā uz dažādu valodas konstrukciju izvēli. Savukārt vietējā tirgus pārzināšanā mums palīdz ne tikai mūsu pašu pieredze, bet arī:

  • Google stratēģiskās komandas atbalsts – esam Google Export Partner, tāpēc mums ir iespēja piekļūt publiski nepieejamiem tirgus datiem, ko nodrošina Google komanda.
  • vienas no pasaules lielākajām datubāzēm eMarketer.com abonoments – ļauj mums pētīt konkrētas nozares un saņemt vērtīgus datus par to attīstību konkrētos tirgos. Turklāt eMarketer.com nodrošina ne tikai pētījuma rezultātu pieejamību par konkrētām valstīm, bet arī analītiskos apskatus.
  • pieeja vienai no pasaulē lielākajām datubāzēm Statista.com – saņemam vērtīgus datus par situāciju dažādos Eiropas tirgos.

Šie Google Analytics Revenue dinamikas dati parāda mūsu klienta veiksmes stāstu Čehijā.

Piesakieties individuālai konsultācijai jau šodien un speriet soli tuvāk saviem panākumiem eksporta tirgos!

Piesakiet bezmaksas konsultāciju



“Uzsākot tiešsaistes tirdzniecību ārpus Latvijas, Jūs varat sasniegt neticamus rezultātus un būtiski palielināt uzņēmuma apgrozījumu un peļņu. Tajā pat laikā Jums jābūt gataviem jauniem izaicinājumiem, par kuriem iepriekš pat nenojautāt. Jums jābūt pārliecinātiem par to, kādas darbības konkrētajā tirgū nodrošinās rezultātu. Piemēram, Polijā cilvēki reklāmā labprāt vēlas redzēt atlaides, bet Somijā labāk fokusēties nevis uz cenu, bet uz piedāvājumu ar pārdomātu pievienotu vērtību. Krievijā un Čehijā Google nav vienīgais meklētājs, kur jāvirza savi produkti. Savukārt, Amazon ir ļoti spēcīgs Vācijā, Lielbritānijā un Francijā, taču Skandināvijā tam ir ļoti maza tirgus daļa.”

Raimonds Peļņa
iMarketings.lv COO


Attīstot savu biznesu citu valstu tirgos, uzņēmēji saskaras ar šādiem jautājumiem un izaicinājumiem:

  • Kādai jābūt digitālā mārketinga stratēģijai? Ar ko sākt?
  • Kāds reklāmas budžets ir nepieciešams, lai sāktu produktu vai pakalpojumu virzīšanu tirgū?
  • Kādus rezultātus gaidīt pirmā pusgada un gada laikā?
  • Kāda ir konkurence? Cik spēcīgi ir tiešie konkurenti?
  • Kādus komunikācijas kanālus vajadzētu izmantot? Vai būs pietiekami tikai ar digitālajiem kanāliem?
  • Kur tulkot/lokalizēt tekstus mājaslapai – Latvijā vai tajā tirgū, kur plānojat savu produktu vai pakalpojumu piedāvāt?
  • Kā uzvedas potenciālie klienti? Kurus medijus izmanto?
  • Vai esošā mājaslapa atbilst ārzemju tirgus prasībām?
  • Kādas varētu būt papildus izmaksas?

Šie ir tikai daži jautājumi, uz ko iMarketings.lv eksperti palīdz atrast atbildes.

 

Šie Google Analytics Revenue ieņēmumu dinamikas dati parāda mūsu klienta veiksmes stāstu Francijā.


Sergejs Volvenkins


“Mēs labprāt palīdzēsim paplašināt Jūsu e-komercijas biznesu arī citās valstīs. Kopš 2012. gada iMarketings.lv jau ir palīdzējis augt uzņēmumiem vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Mūsu 175 000 stundu pieredze tagad pilnībā ir Jūsu rīcībā, lai Jūs veiksmīgi varat pārdot savus produktus un pakalpojumus eksporta tirgos. Rakstiet mums! Sāksim sadarbību nekavējoties!”

Sergejs Volvenkins (PhD)
Vadošais stratēģis


Kāpēc mēs varam būt pārliecināti, ka nodrošināsim Jūsu uzņēmumam labus rezultātus eksporta tirgos?


Esam pieredzējuši ne tikai daudzus veiksmes stāstus, bet arī dažus neveiksmīgus stāstus. Mūsu daudzu gadu pieredzi esam ieguldījuši, lai izveidotu projektu (produktu) vērtēšanas metodoloģiju, kas palīdz mums noteikt, vai projektam (produktam) ir potenciāls gūt panākumus ārzemju tirgū un cik liela ir veiksmes varbūtība. Ja redzam, ka projektam (produktam) pietrūkst potenciāla, tad neuzņemamies tā virzīšanu tirgū. To arī godīgi pasakām uzņēmējam, norādot uz trūkumiem, kas jānovērš, lai eksportam būtu potenciāls. Uzņēmējs var uzklausīt un ņemt vērā mūsu padomu, vai arī izvēlēties citu sadarbības partneri. Taču vienmēr ir vērts paturēt prātā, ka komunikācija eksporta tirgos ir diezgan liela laika un naudas investīcija. Klikšķu apjoms vien rezultātu nenodrošinās.


eksporta veicināšana imarketings



eksporta veicināšana


Kad esam izvērtējuši potenciālu un konstatējuši, ka varētu uzsākt darbu, veicam izpēti ar mērķi ieskicēt stratēģiju, noteikt kanālus (meklētāji, sociālie tīkli, baneri utt.), prognozēt budžetu un arī vēlamo rezultātu. Ja klients apstiprina vīziju un budžetu, ķeramies klāt detalizētas stratēģijas sagatavošanai un rīcības plāna izstrādei. Notiek tehniskie sagatavošanās darbi.

Kad ir izvirzīti galvenie rādītāji, pēc kuriem tiks noteikts projekta veiksmīgums (KPI) un ir uzsākta komunikācija, notiek ikdienas darbs saskaņā ar iMarketings.lv iekšējiem kvalitātes standartiem, sagatavojot pielāgotas atskaites un iesaistot klientu.


Piesakieties individuālai konsultācijai jau šodien un speriet soli tuvāk saviem panākumiem eksporta tirgos!

Piesakiet bezmaksas konsultāciju

 

Mūsu fokuss

Google Ads pārvaldīšana

Vairāk kā 50000 stundu esam veltījuši Google reklāmas pārvaldīšanai..
Vairāk par pakalpojumu

Facebook Ads pārvaldīšana

35000 stundu pieredze Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanā..
Vairāk par pakalpojumu

Mājaslapas SEO optimizācija

SEO rezultāts ir atkarīgs no tūkstošiem sīkumu, taču mums patīk būt..
Vairāk par pakalpojumu

Konversiju optimizācija

iMarketings.lv CRO process apvieno ātras uzvaras un ilgtermiņa izaugsmi..
Vairāk par pakalpojumu