Portfolio

Klientu apmierinātība ar darba rezultātiem ir viens no iMarketings.lv ekspertu galvenajiem darbības mērķiem. Lai nepārtraukti uzturētu pakalpojuma augstu kvalitātes līmeni, esam izstrādājuši un ieviesuši kvalitātes vadības sistēmu, kas palīdz iMarketings.lv ekspertiem vienmēr koncentrēties tieši uz tiem mērķiem/uzdevumiem, kas ir svarīgi mūsu klientiem.
Programmatic reklāmas kampaņu rezultātu salīdzinājums. CPC -600%, CR +1400%
Pasaule šobrīd ir tik tehnoloģiski attīstīta, ka vienu un to pašu mārketinga mērķi var sasniegt ar dažādiem risinājumiem. Līdzīgi ir ar Programmatic reklāmu. Parastais lietotājs neaizdomājas, ka baneris delfos vai kādā citā portālā var nonākt dažādi.
CPC -600%
CR +1400%
+354% traffic pieaugums pēc izmaiņu ieviešanas mājaslapā
Viss ģeniālais ir vienkāršs! Šajā case study par SEO optimizāciju vēlamies parādīt, kā vienkāršas darbības ar mājaslapu reizēm būtiski ietekmē rezultātu. Veicot izmaiņas vietnes lapu URL struktūrā, jāpievērš uzmanība 301. pāradresācijai, lai tā tiek veidota korekti.
Apmeklētāju plūsmas pieaugums +354%
Kā ar Facebook Ads sasniegt 4 reizes lielāku mērķauditoriju, noturot nemainīgi augstu efektivitāti
Lai noskaidrotu, kā Reach & Frequency kampaņu tipa rezultāti atšķiras no visbiežāk izmantotās Auction tipa kampaņas, veicām eksperimentu. Papildus tam, lai noskaidrotu kā atšķiras RF kampaņu rezultāti ar atšķirīgu optimizāciju, esam izveidojuši arī RF ar Reach optimizāciju.
Sasniegtā auditorija 411 406
Sasniegtais ROAS 1104 %
Kā iMarketings.lv palielinājis sava eksporta klienta apgrozījumu par 6,65 mln EUR 12 mēn. laikā
Klients, ar kuru sadarbojamies jau vairāk nekā 5 gadus. Šajā piemērā varēs ļoti labi redzēt, ka pat ilgstoša sadarbība nemazina mūsu proaktivitātes līmeni. Pēdējā gada laikā, lai turpinātu izaugsmi, esam piesaistījuši Google un Facebook stratēģiskās komandas, kas piedalās stratēģiskā plānošanā.
Sasniegtais ROAS 1560%
Ieņēmumu pieaugums +36.5%
Eksports 8 valstīs
Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%
iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem.
ROI pieaugums +83%
Ieņēmumu pieaugums +180%
Valsts: Lietuva
Mājaslapas SEO optimizācijas darbības, lai uzlabotu rezultātu. Users +81%. Revenue +211%
Izveidojot jaunu sadaļu mājaslapā konkrētam atslēgvārdam, rezultāti būtiski uzlabojās. Tiklīdz jaunā izveidotā sadaļa tika iekļauta Google indeksā, piesaistītajiem atslēgvārdiem tika novērotas stabilas pozīcijas, kas pakāpeniski auga, līdz tika sasniegtas stabilas Top pozīcijas.
Ieņēmumu pieaugums +211%
Lietotāju apmeklējums +81%
Valsts: Igaunija
Eksporta tirgus analīze. Praktisks piemērs. SWE, FIN, GER, UK, NL, AT, FR, CH, IT, DK, NOR
Eksporta veicināšanā vienmēr fokusējam uzmanību ne tikai uz nepieciešamību efektīvi pārvaldīt digitālā mārketinga kanālus ārējos tirgos un padziļināti analizēt kampaņu rezultātus, bet pirms uzsākt aktivitātes, nodrošināt arī pēc iespējas pilnīgāku eksporta tirgus analīzi.
Analīzē iekļautās valstis 11
Tirgus segments B2B
Kā par 2725% palielināt ienākumus no Facebook reklāmām ar budžeta pieaugumu 377%?
Pirms iMarketings.lv bija pārņēmis Facebook Ads kampaņas, klients jau aktīvi izmantoja Facebook reklāmas. Tas veicināja trafika pieaugumu, taču pirkumu skaits un ROAS bija neapmierinoši. Klients vēlējās palielināt internetveikala ienākumus, noturot kopējo ROAS līmeni virs 600%.
Ieņēmumu pieaugums +2725%
Reklāmas budžeta pieaugums +377%