Veiksmīgi palīdzam mūsu klientiem augt, izmantojot visas Meta reklāmas iespējas!
Vienam mūsu klientam bija mērķis gada laikā palielināt apgrozījumu 2 reizes. Ņemot vērā, ka klienta apgrozījums jau bija vairāki miljoni eiro, tas ir diezgan ambiciozs mērķis. Papildus Google reklāmai sākām aktīvi izmantot Meta Ads. Gada laikā mums izdevās būtiski uzlabot Meta reklāmas rezultātus, tādējādi sasniedzot nospraustos klienta mērķus.
iMarketings.lv
- Iedziļināmies klienta biznesa specifikā un optimizējam Meta (Facebook) kampaņas atbilstoši nozares īpatnībām
- Palīdzam e-komercijas un eksporta uzņēmumiem augt
- Fokusējamies uz klienta izaugsmi – ieņēmumiem (Revenue) un atdevi no reklāmas budžeta (ROAS)
- 2 000 000 eur kopējais reklāmas budžets, ko šobrīd pārvaldām klientu Meta (Facebook) reklāmas kampaņās
- Meta (Facebook) reklāmu pārvaldīšanai esam veltījuši vairāk nekā 35 000 stundu
- Kampaņas pārvalda pieredzējuši un sertificēti Meta (Facebook) Ads eksperti
Par Meta reklāmu no mūsu YouTube video bloga
Ja arī Jūs vēlaties, lai mēs palīdzam Jūsu uzņēmumam izaugt, piesakieties konsultācijai ar ekspertu! Mēs noskaidrosim situāciju un sagatavosim tieši Jūsu biznesam pielāgotu produkta vai pakalpojuma virzīšanas plānu.
Piesakiet bezmaksas konsultācijuPirms iMarketings.lv bija pārņēmis Facebook Ads kampaņas, klients jau tās aktīvi izmantoja zīmola un produktu virzīšanai. Tas veicināja trafika pieaugumu, taču pirkumu skaits bija neapmierinošs, un ROAS bija zem nepieciešamā līmeņa. Klients vēlējās palielināt internetveikala ienākumus, noturot kopējo ROAS līmeni virs 600%.
“iMarketings.lv komanda lieliski tiek galā ar saviem darba uzdevumiem arī COVID-19 pandēmijas laikā. Neskatoties uz to, ka mums pieauga darba apjomi gan Latvijā, gan Igaunijā, iMarketings.lv eksperti, kā vienmēr, bija sasniedzami, bija atsaucīgi, proaktīvi un orientēti uz rezultāta sasniegšanu. Mums patīk, ka eksperti nodrošina padziļinātu kampaņu rezultātu analīzi. Tas dod mums papildus drošības sajūtu, ka stratēģijas realizāciju tiešām kontrolē iMarketings.lv ekspertu komanda. Esam ļoti apmierināti ar sadarbību.”
Kā mēs palīdzam klientiem augt?
Mums nav liela vai maza klienta. Ir tikai labi iestatītas un pārvaldītas reklāmas kampaņas. Tāpēc mēs lielu uzmanību pievēršam nevis klienta biznesa apjomam, bet tā attīstības potenciālam. Mēs pārvaldām kampaņas ar mērķi palīdzēt jebkuram mūsu klientam augt.
Lai Jūs būtu apmierināts ar Facebook reklāmas kampaņas rezultātiem, mēs rīkojamies šādi:
- Facebook konta tehniskā sagatavošana – neskatoties uz to, ka Facebook ir kanāls, kam patīk, ka tiek izmantoti dažādi vizuālie materiāli, tajā ir jāievēro arī daudz tehnisko prasību. Tāpēc sākumā ir svarīgi pareizie uzstādījumi:
- Pixel koda iestatīšana jeb izsekošanas koda ievietošana mājas lapā;
- nepieciešamo notikumu (Events) iestatīšana, lai fiksētu klienta darbības mājas lapā, piemēram, vai klients tikai apskatījis saturu (View Content), kādu preci pievienojis pirkumu grozam (Add to Cart) vai ticis līdz pirkuma izdarīšanas pēdējai fāzei (Checkout) u.tml.;
- nepieciešamo auditoriju izveidošana, ko vēlas sasniegt klients;
- konversiju iestatīšana (pirkumi, pieteikumi u.tml.);
- produktu kataloga sagatavošana un iestatīšana.
Ja šie uzstādījumi nav pareizi vai to nav vispār, tad turpmākai kampaņai var nebūt jēgas.
- Facebook reklāmas stratēģijas izstrāde – šajā posmā mēs apvienojam klienta ambīcijas ar situāciju tirgū, ņemot vērā konkurentu aktivitātes. Tas ļauj mums izstrādāt plānu, kur definējam auditorijas un reklāmas ziņojumu akcentus.
- Ikdienas reklāmas kampaņu rezultātu monitorings
- Target KPI sasniegšana
- Anomālu tendenču analīze
- Reklāmas ziņojumu statusu monitorings
- Galveno rādītāju analīze kampaņu, reklāmas kopu (Ad set) un reklāmas ziņojumu līmenī:
- klikšķi;
- rādījumi (Impressions);
- sasniedzamība (Reach);
- klikšķu skaits attiecībā pret rādījumiem (CTR);
- pirkumi;
- reklāmas atdeve pret reklāmas budžetu (Return on Advertising Spend, ROAS);
- cena par klientu (Cost per Acquisition, CPA);
- ieņēmumi no reklāmas (Revenue);
- reklāmas atrādīšanas biežums (Frequency);
- budžeta izpildes kontrole;
- uz mājas lapas atnākušo lietotāju kvalitāte (Bounce rate, Pages, Sessions).
- Kampaņu optimizācija
- Atbilstošu auditoriju analīze un optimizācija atkarībā no
- interesēm;
- uzvedības;
- demogrāfiskajiem raksturlielumiem;
- līdzīgo potenciālo klientu identificēšana tiem, kas ir apmeklējuši mājaslapu (Lookalike no lapas apmeklētājiem);
- līdzīgo potenciālo klientu identificēšana tiem, kas mājaslapā ir kaut ko iegādājušies (Lookalike no pircējiem);
- atkārtots mārketings mājaslapas apmeklētājiem (remārketings);
- atkārtots mārketings (remārketings) Facebook lapas apmeklētājiem un tiem, kas iesaistījušies ar saturu Facebook lapā (remārketings).
- Atbilstošu optimizāciju analīze un pielāgošana (optimizācija ir mērķis, ko vēlamies, lai sistēma sasniedz. Piemēram, vēlamies, lai Facebook sasniedz vairāk pirkumu vai lietotāji vairāk preces pievieno grozam):
- Atbilstošu auditoriju analīze un optimizācija atkarībā no
Baneru reklāmas
- uzrunājam jaunus lietotājus (purchase optimizācija - vēlamies vairāk pirkumu);
- uzrunājam jaunus lietotājus (add to cart optimizācija - vēlamies panākt, lai vairāk cilvēku preces pievieno grozam);
- uzrunājam jaunus lietotājus (view content optimizācija - vēlamies panākt, lai vairāk cilvēku aplūko produktu);
- uzrunājam jaunus lietotājus (Traffic optimizācija - vēlamies panākt, lai vairāk cilvēku apmeklē mājaslapu);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (purchase optimizācija);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (add to cart optimizācija);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (view content optimizācija);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (traffic optimizācija);
- remārketings (3; 7; 14; 30 dienas), (purchase optimizācija);
- remārketings (3; 7; 14; 30 dienas), (add to cart optimizācija);
- remārketings (3; 7; 14; 30 dienas), (view content optimizācija);
- remārketings (3; 7; 14; 30 dienas), (traffic optimizācija).
Product Feed reklāmas
- uzrunājam jaunus lietotājus (purchase optimizācija - vēlamies vairāk pirkumu);
- uzrunājam jaunus lietotājus (add to cart optimizācija - vēlamies panākt, lai vairāk cilvēku preces pievieno grozam);
- uzrunājam jaunus lietotājus (view content optimizācija - vēlamies panākt, lai vairāk cilvēku aplūko produktu);
- uzrunājam jaunus lietotājus (lietotāju (Traffic) optimizācija - vēlamies panākt, lai vairāk cilvēku apmeklē mājaslapu);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (purchase optimizācija);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (add to cart optimizācija);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (view content optimizācija);
- uzrunājam līdzīgus lietotājus - Lookalike (traffic optimizācija);
- Dinamiskais remārketings (3; 7; 14 dienas), (purchase optimizācija);
- Dinamiskais remārketings (3; 7; 14 dienas), (add to cart optimizācija);
- Dinamiskais remārketings (3; 7; 14 dienas), (view content optimizācija);
- Dinamiskais remārketings (3; 7; 14dienas), (traffic optimizācija).
Šeit gan gribam uzsvērt, ka esam minējuši tikai daļu no optimizācijas paņēmieniem, ko īstenojam. Atkarībā no situācijas izvēlamies arī citas optimizācijas metodes.
- Datu paneļa (dashboard) izveidošana – klients var ērti sekot līdzi reklāmas kampaņu rezultātiem tiešsaistes režīmā.
- Regulāra komunikācija ar klientu – informējam par svarīgākajām niansēm, atbildam uz jautājumiem. Šis ir ārkārtīgi svarīgs kvalitatīva pakalpojuma elements. Mēs to apzināmies, tāpēc komunikācijai pievēršam ļoti lielu uzmanību. Esam vienmēr pieejami, atbildam ātri.
- Atskaites sagatavošana ar eksperta atzinumu un ieteikumiem
Veidojiet pamanāmu komunikāciju sociālajos tīklos kopā ar iMarketings.lv pieredzējušajiem ekspertiem! Orientējamies ne tikai uz zīmola atpazīstamības veicināšanu, bet arī uz pārdošanas rezultātu sasniegšanu. Esam radoši. Pievēršam uzmanību datiem. Esam orientēti uz rezultātu.
Radošums un orientācija uz rezultātu ir iMarketings.lv ekspertu veiksmīgas sociālās komunikācijas veidošanas panākumu atslēga.
Saprotamas attiecības:
- ar uzņēmumu komunicē pieredzējis Facebook Ads eksperts;
- klients regulāri saņem kopsavilkumu par reklāmas kampaņām;
- tiekamies klātienē vai tiešsaistē, lai apspriestu darba rezultātu un ieteikumus reklāmas kampaņu pilnveidošanai;
- klientam ir pilnīga kontrole pār izlietoto reklāmas budžetu.
Facebook Ads jeb Facebook reklāmu priekšrocības salīdzinājumā ar citiem komunikācijas kanāliem
Pateicoties specifikai un priekšrocībām, Facebook ir prioritārs kanāls daudzu uzņēmumu mārketinga stratēģijā. Lūk, daži iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas Facebook reklāmu:
1. Ir iespēja precīzi atlasīt auditoriju
Katru dienu Facebook saņem informāciju no lietotājiem par to, kas viņus interesē, kāds viņiem ir noskaņojums, ko viņi dara internetā, ko plāno darīt, kādas viņiem ir problēmas un vēlmes utt. Šo visu informāciju Facebook veiksmīgi apkopo un izmanto, lai palīdzētu reklāmdevējiem sasniegt savus mērķus. Tāpēc Facebook reklāmas ekspertam ir iespēja izvēlēties, kādus lietotājus uzrunāt un veiksmīgi atrast, piemēram, tos, kuri interesējas, par precēm bērniem, digitālo mārketingu vai finansēm. Un iespēja izvēlēties dažādas intereses ir milzīga. Tāpat ir iespējams atlasīt auditoriju pēc tās uzvedības, piemēram, reklāmu izvēlēties rādīt tikai tiem lietotājiem, kas studē universitātē, vai tiem, kam drīzumā būs kāda dzīves jubileja, vai arī tiem, kas bieži iepērkas internetā.
Kopumā Facebook piedāvā auditorijas atlasi pēc šādiem parametriem: interesēm, uzvedības, demogrāfijas, līdzīga auditorija (lookalike), remārketings. Jāpiebilst gan, ka Facebook reklāmas atrādīšanai nav iespējams atlasīt kādu konkrētu cilvēku. Savukārt, ja vēlies apskatīt, ko par Jums zina Facebook, to varat izdarīt šeit: https://www.facebook.com/adpreferences
2. Ir iespēja izmantot vizuāli pievilcīgus banerus, kas pozitīvi ietekmē uzņēmuma atpazīstamību
Tā ir viennozīmīgi spēcīga Facebook priekšrocība, kas pozitīvi atšķir šo kanālu, piemēram, no Google meklētāja. Iespēja izmantot vizuālus vēstījumus nodrošina papildus pievienoto vērtību. Kombinācijā ar plašajām auditorijas atlases iespējām Facebook ir viens no pieprasītākajiem kanāliem uzņēmumu reklāmas stratēģijās. Par labu praksi tiek uzskatīta vairāku vizuālo materiālu izmantošana vienas reklāmas grupas ietvaros. Šis risinājums gan jāsabalansē ar budžetu un mērķiem, kas var būt gan Facebook reklāmas kampaņu rezultātu uzlabošana, gan papildus informācijas nodrošināšana potenciālajiem klientiem par konkrēto zīmolu vai tā piedāvājumu. Piemēram, uzņēmumi vienas kampaņas ietvaros var izveidot no 50 līdz 100 dažādiem baneriem ar dažādiem pavadošajiem tekstiem. Ja šāda iespēja iekļaujas reklāmas budžetā, tad tā ir jāizmanto, jo šādi palielinās varbūtība sasniegt un pat pārsniegt kampaņas mērķus.
3. Ir iespēja kontrolēt reklāmas budžetu, ātri ieviest izmaiņas un reaģēt uz tām
Ne katrs kanāls nodrošina iespēju tik operatīvi reaģēt un arī kontrolēt reklāmas budžetu. Nekavējoties ir iespēja mainīt kampaņas iestatījumus, ja tiek pamanītas kādas izmaiņas, uz ko vajadzētu reaģēt. Mēs esam saskārušies ar vairākiem gadījumiem, kad klienti, piemēram, dienas vidū lūdz apturēt Facebook reklāmas kampaņas, jo reklamējamie produkti ir izpārdoti vai pietrūkst iespēju apkalpot visus pieprasījumus. Šādos gadījumos Facebook reklāma tiek nekavējoties izslēgta vēlamajā laika periodā.
Vēl šādu iespēju – ātri reaģēt – var izmantot, optimizējot Facebook reklāmas. Kampaņas laikā reizēm iespējams pamanīt, ka viena produktu grupa vai arī viens banneris nodrošina labāku atdevi (Return un Advertising Spent jeb ROAS) nekā cita/-s. Tas ir signāls, ka jāpārdala reklāmas budžets un vairāk naudas jāatvēl tiem vēstījumiem, reklāmas grupām vai kampaņām, kas nodrošina labāko rezultātu.
4. Ir iespēja izmantot kataloga reklāmas (Catalog) un parādīt pircējiem aktuālus produktus pat tad, ja viņi nav bijuši uzņēmuma mājaslapā
Jau minējām, ka iespēja veidot vizuāli pievilcīgas Facebook reklāmas ir svarīga šī sociālā tīkla priekšrocība. Tajā pat laikā ir jārēķinās ar to, ka kvalitatīvu vizualizāciju veidošana ir investīcija. Tāpat liels skaits baneru padara sarežģītu Facebook Ads pārvaldīšanu. Tāpēc Facebook e-komercijas uzņēmumiem piedāvā izmantot produktu katalogu un veidot reklāmas ar tajā jau esošiem produktiem. Līdz ar to vairs nav nepieciešams veidot tik daudz baneru, jo reklāmas izmanto bildes no kataloga (Product Feed). Attiecīgi – vizuāļu var būt tik daudz, cik vien ir produktu mājaslapā. Parasti Product Feed risinājumu izmanto dinamiskajā atkārtotajā mārketingā (remārketingā), rādot reklāmu lietotājiem, kas jau bijuši uzņēmuma lapā.
Taču neaizmirsīsim, ka Facebook dod iespēju uzņēmumiem uzrunāt arī tos lietotājus, kas nav pabijuši uzņēmuma mājaslapā. Daudziem reklāmdevējiem iepriekš aprakstītais risinājums ir palīdzējis atrisināt vienu no lielākajiem izaicinājumiem – nepieciešamību izstrādāt daudzus un dažādus vizuālos risinājumus. Uzņēmumi tērē mazāk laika un naudas baneru veidošanai, savukārt reklāma ir tikpat efektīva un reizēm pat vēl efektīvāka.
5. Ir iespēja izmantot mašīnmācīšanās tehnoloģijas, lai uzlabotu reklāmas kampaņu rezultātus
Facebook investējis lielas pūles un līdzekļus tehnoloģiju attīstīšanā. Šobrīd reklāma Facebook nav iedomājama bez mašīnmācīšanās tehnoloģiju izmantošanas. Tā ir liela Facebook priekšrocība, jo jaunās tehnoloģijas ir pieejamas jebkuram Facebook Ads konta īpašniekam. Tās ir jāizmanto, lai efektīvāk pārvaldītu reklāmas budžetu. Kā jau minējām, Facebook nodrošina plašas auditorijas atlases iespējas.
Taču tas vēl nav viss!
Facebook arī piedāvā iespēju izmantot vairākus kampaņu optimizācijas veidus:
- iespējami daudz lietotāju novirzīt uz mājaslapu (traffic optimisation);
- sasniegt iespējami daudz lietotāju (Reach optimisation);
- saņemt iespējami vairāk pirkumu (Purchase optimizācija).
Nevienam Facebook Ads reklāmas ekspertam nav noslēpums, ka Facebook zina gandrīz visu, ko jebkurš lietotājs dara internetā. Piemēram, ja tas vēlas nopirkt datoru, tad visticamāk šis lietotājs sāks apmeklēt ar šo tēmu saistītas lapas – mājaslapas, kur var iegādāties datorus, cenu salīdzināšanas portālus, forumus u.tml. Facebook algoritmiem šis ir signāls, ka lietotājs visdrīzāk ir ieinteresēts iegādāties datoru. Facebook redz arī to, vai konkrētais lietotājs vispār kaut ko ir iegādājies internetā un cik bieži tas ir noticis. Līdz ar to ir iespējams aprēķināt varbūtību, ar kādu datora pirkums internetā varētu notikt.
Reklāmdevējam – šajā gadījumā datoru tirgotājam – Facebook dod iespēju atlasīt tieši šādus cilvēkus. Šo iespēju nodrošina mašīnmācīšanās tehnoloģijas. Līdz ar to viss, kas reklāmdevējam ir jāizdara – “jāpasaka” Facebook Ads sistēmai, ka jāatlasa cilvēki, kuri ar lielāko varbūtību ir gatavi nopirkt datoru vai jebkuru citu reklāmdevēju interesējošu produktu. Jāņem vērā, ka jebkurai mašīnmācīšanās tehnoloģijai, tostarp arī tai, ko izmanto Facebook algoritms, ir nepieciešams laiks, lai iemācītos atrast konkrētos cilvēkus. Kad apmācību posms būs beidzies, tad reklāmdevējs var sagaidīt vislabāko rezultātu
Biežāk uzdotie jautājumi
Kāpēc Google Analytics rāda mazāk pirkumu no Facebook nekā Facebook Analytics?
Tas tā ne vienmēr notiek, bet, jā, arī mēs esam novērojuši šādu tendenci. Reti Google Anaytics pirkuma vai konversiju dati sakrīt ar Facebook Analytics datiem. Skaidrojums ir meklējams piešķiršanā (attribution), un šeit ir vairāki scenāriji:
- Ja lietotājs ir uzklikšķinājis uz Facebook reklāmas, bet neko nav nopircis, un, piemēram, pēc 4 dienām tas pats lietotājs ienācis mājaslapā no Google dabīgajiem (organic) meklēšanas rezultātiem un veicis pirkumu, Facebook Analytics attiecinās šo pirkumu uz konkrētu Facebook reklāmas kampaņu. Savukārt, Google Analytics attiecinās šo pirkumu uz Google dabīgajiem (organic) meklēšanas rezultātiem.
- Ja lietotājs ir uzklikšķinājis uz Facebook reklāmas no datora, bet neko nav nopircis, vēlāk tas pats lietotājs ir ienācis mājaslapā no sava mobilā telefona un ir izdarījis pirkumu, Facebook Analytics attiecinās šo pirkumu uz konkrētu Facebook reklāmas kampaņu. Savukārt, Google Analytics attiecinās šo pirkumu uz tiešu nokļūšanu mājaslpā (direct).
Cik maksā Facebook reklāma?
Facebook Ads reklāmu var atļauties jebkurš. Kampaņas ietvaros ir iespējams maksāt Facebook gan par klikšķi uz reklāmu, gan par rādījumu skaitu (CPM, Cost per Mile jeb samaksa par 1000 rādījumiem). Cena par klikšķi vai par rādījumu ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Lūk, daži no tiem:
- valsts, kur tiek reklamēts produkts vai pakalpojums. Piemēram, Amerikā reklāma izmaksā dārgāk kā Latvijā;
- auditorijas, kuru vēlies uzrunāt. Piemēram, auditorija, kas ir atlasīta pēc interesēm, mēdz izmaksāt mazāk kā specifiska auditorija, kas, piemēram, apmeklējusi kādu mājaslapu;
- auditorijas lieluma - šaurāka auditorija mēdz izmaksāt dārgāk, nekā plašāka;
- reklāmas rezultātiem - Facebook atbalsta reklāmdevējus, kuru reklāma patīk lietotājiem. Viens no patikšanas signāliem ir klikšķu biežums jeb CTR (Click Through Rate). Proti, jo augstāks ir CTR, jo zemāka mēdz būt vidējā samaksa par klikšķi;
- pieprasījuma pēc noteiktas auditorijas - Facebook vērtē, cik liels pieprasījums ir pēc noteiktas auditorijas. Tieši tāpēc reklāma naktīs mēdz izmaksāt mazāk.
Kā izveidot Catalog Ads jeb kataloga (Product feed) reklāmu?
Catalog reklāmas ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem pārdot savus produktus. Tās pamatā ir produktu saraksts jeb Product Feed. Līdz ar to ir iespējams izmantot tādu pašu produktu sarakstu, kas tiek padots uz cenu salīdzināšanas portāliem, piemēram, salidzini.lv. Taču labāku rezultātu sasniegšanai būtu jāpielāgo saraksts, kas ir paredzēts Facebook reklāmai (Product Feed), iekļaujot papildus parametrus.
Viena no būtiskākajām Catalog Ads jeb kataloga reklāmas priekšrocībām ir iespēja izveidot dažādus reklāmas bannerus. Proti, potenciālais klients varēs redzēt daudz un dažādus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj ilgstoši saglabāt piedāvājumu viņam aktuālu un interesantu. Lielākoties Catalog jeb kataloga reklāmas izmanto ar auditorijām, kas jau zina konkrēto produktu, piemēram, dinamiskajā atkārtotajā mārketingā. Taču, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas un dažādus kampaņu optimizācijas veidus, Facebook kataloga reklāmas var izmantot arī auditorijām, kas nav bijušas uzņēmuma mājaslapā. Šajā gadījumā algoritma uzdevums ir atrast un uzrunāt auditorijas, kas ar lielāko varbūtību varētu iegādāties produktu (piemēram, tie cilvēki, kas bieži iepērkas internetā).
Vai ir vērts atlasīt auditoriju pēc interesēm?
Ja cilvēks interesējas par futbolu, tas vēl nenozīmē, ka viņš ir ieinteresēts pirkt futbola apavus. Ilgu laiku auditorijas atlase saskaņā ar konkrētām interesēm bija diezgan riskanta tieši šī iemesla dēļ - interese par kaut ko nenozīmē gatavību pirkt. Tāpēc auditorijas, kas atlasītas saskaņā ar konkrētām interesēm, devās uz uzņēmuma mājaslapu, reklāmdevējiem bija zema cena par klikšķi, taču kopumā rezultāts attiecībā uz ieņēmumiem pret reklāmas budžetu (Return on Advertising Spent, ROAS) nebija apmierinošs.
Taču tehnoloģijas ir strauji attīstījušās, un reklāmdevējiem ir iespējas ar to sasniegt labākus rezultātus. Šobrīd, pateicoties mašīnmācīšanās un mākslīgā intelekta tehnoloģijām, Facebook Ads eksperti var atlasīt auditoriju saskaņā ar noteiktām interesēm, un uzdot algoritmam, lai tas atrod auditoriju, kas ar vislielāko iespējamību atbilst šīm interesēm un ar vislielāko varbūtību veiks kādu vērtīgu darbību (pirkums, pieteikums utml.). Taču ir jāņem vērā arī Facebook reklāmas kampaņu mērķus un reklāmdevēja iespējas. Līdz ar to mēs vispirms iesakām atlasīt auditorijas, kas ar vislielāko varbūtību nopirks produktu - atkārtots mārketings jeb remārketings un līdzīgas auditorijas pēc konkrētiem parametriem (Lookalike). Ja budžets ir pietiekami liels, tad var atlasīt arī plašākas auditorijas.
Kāpēc dažādas aģentūras piedāvā atšķirīgas cenas par Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanu?
Katra aģentūra pati nosaka cenu par saviem pakalpojumiem, ņemot vērā vairākus faktorus. Viens no tiem - darba stundas, kas jāpatērē konkrēto reklāmas kampaņu pārvaldīšanai. Viena aģentūra konkrētajam darbam var rezervēt 3 stundas mēnesī, cita - 10 stundas mēnesī. Cenas var būt atšķirīgas. Rezultāts - arī. Piemēram, viena aģentūra var piedāvāt tikai baneru reklāmu, kur kampaņā ir divi dažādi baneri. Savukārt, citai piedāvājumā būs gan baneru reklāmas, gan kataloga reklāmas ar dažādiem baneriem un dažādām optimizācijas iespējām. Patērējamo laiku nosaka klienta mērķi un ambīcijas - cik daudz būs nepieciešams investēt, lai kvalitatīvi pārvaldītu reklāmu. Tālāk jau visu nosaka stundas likme. Tā ir atkarīga no eksperta kvalifikācijas. Piemēram, vienam ekspertam stundas likme var būt 30 eiro, jo viņam ir trīs mēnešu darba pieredze Facebook reklāmas kampaņu veidošanā un sertifikāts. Cita eksperta vienas stundas izmaksas ir 70 eiro, jo viņam ir pieredze lielbudžeta un uz eksportu vērstu Facebook reklāmas kampaņu pārvaldīšanā.