Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Facebook Reklāma

Facebook reklāma | Facebook Ads - iMarketings.lv

Veidojiet spēcīgu un pamanāmu komunikāciju sociālajos tīklos kopā ar iMarketings pieredzējušajiem ekspertiem. Nodrošinot aktivitātes sociālajos tīklos, orientējamies ne tikai uz Jūsu zīmola atpazīstamības veicināšanu, bet arī uz pārdošanas rezultāta sasniegšanu. Esam radoši. Esam analītiski. Esam orientēti uz rezultātu.
Radošums un orientācija uz rezultātu ir iMarketings ekspertu veiksmīgas sociālās komunikācijas veidošanas panākumu atslēga

Klienti runā...

Pateicamies iMarketings ekspertiem par profesionālu un atbildīgu pieeju mūsu Facebook lapas pārvaldīšanā. Radoša pieeja un orientācija uz rezultātu ir divas raksturīgas pazīmes, ar ko izceļas iMarketings komanda. Izstrādātais komunikācijas risinājums mūsu Facebook kontā palīdzējis mums sasniegt ambiciozus mērķus. Pēcāk šo risinājumu augsti novērtēja grupas uzņēmumi arī citās valstīs un veiksmīgi to pārņēma. Paldies par sadarbību!

Andra Luksa-Urtāne
Recruitment Manager

Piesakiet Facebook reklāmas budžeta aprēķinu jau šodien!

Mārketings sociālajos tiklos, Facebook reklāma

Mārketings sociālajos tiklos, Facebook reklāma

Kā nodrošinām pakalpojumu…

Esam ilggadēji savas jomas profesionāļi, kas realizējuši daudzas baneru kampaņas. Šī iemesla dēļ zinām, ka rezultāts ir atkarīgs ne tikai no izstrādātās stratēģijas, bet arī no niansēm, kas ir saistītas ar kampaņas realizāciju. Tikai piestrādājot pie svarīgām detaļām, ir iespējams sasniegt vēlamos mērķus. Lai panāktu rezultātu, ievērojam šādus posmus un veicam konkrētas darbības:

Mērķu/uzdevumu noteikšana
Lai reklāmas kampaņas beigās noteiktu, vai esam sasnieguši vēlamo rezultātu, sākumā definējam mērķus. Šo izejas informāciju nodrošina
klients, vai arī mērķi/uzdevumi tiek izstrādāti kopā ar iMarketings ekspertiem.

Mērķauditorijas analīze
Noskaidrojam mērķauditorijas raksturlielumus. Saprotot, kas ir klients un kādas ir viņa vajadzības/problēmas, ir iespējams izstrādāt piemērotāku komunikācijas stratēģiju.

Konkurentu analīze
Lai komunikācijai būtu unikāls stils un formāts, regulāri veicam konkurentu aktivitāšu analīzi.

Komunikācijas stratēģijas izstrāde
Pamatojoties uz iepriekš veikto informācijas analīzi, šajā posmā izstrādājam komunikācijas stratēģiju. Šajā posmā nosakām un izstrādājam:
1. Galvenos KPI;
2. Vienotu komunikācijas vizuālo tēlu;
3. Sekotāju piesaistīšanas taktikas, lai sasniegtu KPI;
4. Komunikācijas virzienus un periodiskumu ar jau esošajiem sekotājiem, lai sasniegtu KPI;
5. Publikāciju saturu pirmajām 2-4 nedēļām;
6. Atskaišu formas.

Aktivitāšu nodrošināšana
Ikdienā nodrošinām aktivitātes un komunikāciju saskaņā ar izstrādāto stratēģiju. Regulāri pārskatām un atsvaidzinām stratēģiju, lai allaž atrastos jaunāko aktualitāšu priekšgalā.

Atskaites/pilnveidošanas ieteikumi
Klātienē veicam reklāmas kampaņas rezultātu prezentāciju. Parādām, cik tā bijusi efektīva, un sniedzam ieteikumus par to, ko ir nepieciešams pilnveidot, lai turpmāk sasniegtu vēl labākus rezultātus.