5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (1. daļa)
Google ir populārākā meklēšanas sistēma Latvijā (tirgus daļa sastāda 99%). Katru dienu cilvēki meklē Google meklētājā visdažādāko informāciju: par produktiem, pakalpojumiem, atbildes uz jautājumiem, klientu atsauksmes utt.
Vai starp šiem cilvēkiem ir jūsu potenciālie klienti? Viens no veidiem, kā viņiem pastāstīt par jūsu produktu un stimulēt apmeklēt mājas lapu – tas ir Google AdWords. PPC – Pay Pec Click reklāma, kur jūs maksājat par klikšķi nevis par rādījumu.
Realizējot reklāmas kampaņu Google meklētājā, reklāmdevējam ir ieteicams ievērot zināmus noteikumus. Tieši no šiem noteikumiem būs atkarīga reklāmas ziņojuma un kampaņas veiksme. Lūk, pieci galvenie noteikumi:
1. Izveidojiet pārdomātu jūsu konta struktūru
Centieties ieviest noteiktu loģiku jūsu konta struktūrā. Tas ir svarīgi turpmākajai darbībai. Sadaliet reklāmas ziņojumus kategorijās vai tēmās. Tā jums būs vieglāk strādāt ar katra atsevišķa produkta reklāmu, kā arī norādīt atslēgas vārdus katram produktam. Piemēram, ja jūs pārdodat bikses un kreklus, pareizi būs izveidot divas kategorijas 1) Bikses un 2) Krekli ar atbilstošiem atslēgas vārdiem katrai kategorijai, nekā izveidot vienu kategoriju „Apģērbi” un ierakstīt tajā visus atslēgas vārdus.
2. Izvēlieties pareizus atslēgas vārdus
Atslēgas vārdi – tie ir vārdi, pēc kuriem potenciālie klienti meklēs jūsu produktu. Ja jūs izvēlēsieties pārāk vispārīgu vārdu, piemēram, „Bikses”, tad lieki iztērēsiet lielāko reklāmas budžeta daļu. Proti, cilvēki klikšķinās uz jūsu reklāmu un sapratīs, ka meklēja ko citu. Tāpat neizmantojiet pārāk detalizētus atslēgas vārdus. Piemēram, „Sarkanas bikses ar baltu strīpu un ar vienu kabatu”. Izmantojiet vārdu salikumus no 2-3 vārdiem.
Turpinājums šeit