Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Aprēķināti rādītāji jūsu Google Analytics kontā (Calculated metrics in Analytics)

Google Analytics piedāvā daudz vērtīgu datu, bet bieži vien reklāmas kampaņu dziļākai analīzei ir nepieciešams eksportēt datus (piem., Excel vai Google Docs), lai veiktu papildus aprēķinus. Tas prasa laiku. Pavisam nesen Google iepriecināja mūs ar jaunu funkciju, kas ļauj veikt aprēķinus jūsu Google Analytics kontā un uzreiz saņemt nepieciešamo informāciju.

Viens no vienkāršākajiem piemēriem ir ROI vai ROAS aprēķins. Lai saņemtu ticamu informāciju par kampaņu ROI vai ROAS, jums nepieciešams aprēķināt šo rādītāju no pirkuma maržas, nevis no visas pirkuma summas. Marža ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Pieņemsim, ienākumi no Google reklāmas ir 10 000 EUR, izdevumi 250 EUR un marža –  5%. Sanāk, ka jūs aprēķināt ROAS rādītāju no 500 eur un ROAS būs 200% (500/250). Iepriekš šādus aprēķinus vajadzēja veikt ārpus Google Analytics konta. Tagad šādus aprēķinātus datus iespējams redzēt uzreiz. Tikai jāveic daži pielāgošanas darbi.

Šo iespēju jūs varat atrast šeit

Google Analytics. Calculated metrics

Zemāk atradīsiet augstāk aprakstītā piemēra izveidošanas soļus

Solis 1

Google Analytics. Reklāmas kampaņu efektivitātes analīze

Solis 2

Google Analytics. Reklāmas analīze

Solis 3 (Lai redzētu datus, jāizveido atskaites)

Google Analytics. Reklāmas analīze

Solis 4Google Analytics. Atskaišu veidošana

Solis 5

Google Analytics. Pielāgotas atskaites (Custom reports)

 

Piesakieties uz bezmaksas konsultāciju, ja vēlaties veikt reklāmas padziļināto analīzi (sv@imarketings.lv)