Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google reklāma (AdWords)

Google reklāma | Google AdWords - iMarketings.lv

Datu analīze ir mūsu slepenais ierocis cīņā par rezultatīvām reklāmas kampaņām. Par Jūsu Google reklāmas efektivitāti rūpēsies pieredzējusi un sertificēta Google AdWords/Google Analytics komanda ar Dr. Sergeju Volvenkinu priekšgalā.

iMarketings.lv ir godalgota un panākumiem bagāta aģentūra:
• viena no vadošajām Google reklāmas aģentūrām Baltijā,
• labākā Google reklāmas aģentūra Latvijā 2015. gadā (Ready to Rock winner),
• 1. ceturkšņa Google rīkotās sacensības uzvarētāja 2016. gadā (Game On competition),
• 2. ceturkšņa Google rīkotās sacensības uzvarētāja 2016. gadā (Game On competition),
• viena no sešām aģentūrām Latvijā ar statusu Premier Google Partner,
• vienmēr orientējamies uz klientam svarīgu rezultātu – vadām/analizējam/optimizējam reklāmas kampaņas, par pamatu ņemot  klienta KPI (mērķi), nevis saņemto klikšķu skaitu; strādājam kombinācijā Google AdWords + Google Analytics.
• nodrošinām augstākās kvalitātes pakalpojumu par pieejamām/tirgus cenām.

Dr. Sergejs Volvenkins – iMarketings.lv digitālas nodaļas vadītājs:
• Google sertificēts treneris,
• Google Partner Academy loceklis,
• Lektors un praktisko semināru vadītājs par digitālo mārketingu,
• Latvijā vienīgais AdWords un Analytics sertificētais eksperts ar doktora grādu (PhD interneta mārketingā).

Piesakiet budžeta aprēķinu šodien!

1. Atslēgvārdu analīze. Optimāla reklāmas budžeta un pirkumu prognoze: bezmaksas.
2. Reklāmas uzsākšana: 3-5 darba dienas.
3. Reklāmas budžets: sākot no 300 EUR.

Garantējam pakalpojuma kvalitāti!

  • 2 500 000+ €/Y klientu reklāmas budžeti, ko pārvaldām.
  • Daudzi veiksmes stāsti un apmierināti klienti.
  • Godīga un profesionāla pieeja.

Google reklāma, Google AdWords

Google reklāma, Google AdWords

Sākt reklamēties Google meklētājā ir pietiekami vienkārši: 3-5 dienas un sagatavošanas darbiem (KPI noteikšana, Google reklāmas struktūra, Google Analytics pielāgošana utt.) un start. Bet vai tik tiešām ir interese par Google AdWords? Varbūt par SEO? 🙂 Šajā video mēs uzskatāmi rādām Google reklāmas un SEO atšķirīgas pazīmes

Aplūkojiet vairāk video. Mūsu video blogs par digitālo mārketingu ir šeit.

Google AdWords ir ļoti komplicēts un sarežģīts rīks. Lai rezultatīvi strādātu tajā un sasniegtu nospraustus KPI, jāņem vērā simtiem faktoru. Kriš dalās pieredzē un stāsta par vienu no tādiem faktoriem: Google reklāmas paplašinājumi (Ad Extensions).

Pirms Google reklāmas kampaņas uzsākšanas kārtīgi sagatavojamies:

  • Izpētām un izvēlamies stratēģiskos atslēgvārdus, kas nodrošinās potenciālo klientu (reāli – Jūsu uzņēmuma produktu interesentu) pieplūdumu Jūsu mājas lapai;
  • Veicam Jūsu mājas lapas izpēti. Konstatējam nepilnības (ja tādas ir), kas var negatīvi ietekmēt reklāmas darbības efektivitāti. Sniedzam pilnveidošanas rekomendācijas. Rekomendācijas atkarībā no situācijas var tikt ieviestas uzreiz (ja ir pārliecinoša argumentācija par to nepieciešamību) vai arī pēc reklāmas palaišanas, balstoties uz iegūto analītisko informāciju;
  • Izpētām konkurentu reklāmas Google meklētājā;
    Izveidojam pareizu Jūsu Google AdWords konta struktūru, kas nodrošina Jums iespēju saņemt zemāku cenu par klikšķi un samazināt reklāmas izmaksas;
  • Izveidojam reklāmas ziņojumus, kas uzrunā un stimulē potenciālo klientu iegūt vairāk informācijas un attiecīgi uzklikšķināt uz reklāmas ziņojuma;
  • Izveidojam mērķus Google Analytics rīkā. Mērķis ir klienta vēlamā darbība Jūsu mājas lapā (piem., pasūtījums). Tādējādi tiek sniegta iespēja analizēt reklāmu ne tikai klikšķu griezumā, bet šo konkrēto mērķu darbību griezumā (piem., zināsim: 1. Kādi atslēgvārdi nodrošina visvairāk pasūtījumu, nevis klikšķu; 2.Cik izmaksā katrs jaunais klients utt.);
  • Savienojam Google AdWords un Google Analytics, kas nodrošinās iespēju gūt plašāku informāciju par mājas lapas apmeklētājiem, kas tajā būs nonākuši caur Google reklāmu, kā arī informāciju par reklāmas kvalitāti. Savukārt mēs pēc šo datu analīzes varam veikt darbības, kas paaugstinās reklāmas efektivitāti.
Google AdWords (Google reklāma)
Google Analytics
Google sertificēts treneris

Pēc reklāmas palaišanas regulāri veicam tās analīzi un optimizāciju (efektivitātes paaugstināšanu):

  • Analizējam atslēgvārdu darbību. Deaktivizējam neefektīvos atslēgvārdus (tos atslēgvārdus, kas nesniedz rezultātu – uz mājas lapu nepiegādā klientus, kuri veic pirkumus, sazinās utt.). Aktīvāk virzām efektīvos atslēgvārdus, lai piesaistītu plašāku klientu loku (virzām uz augstākajām pozīcijām, paaugstinām Impression Share utt.);
  • Meklējam idejas jaunajiem atslēgvārdiem, kā rezultātā tiks piesaistīts lielāks skaits klientu un samazināta cena par klikšķi;
  • Pievienojam negatīvus atslēgvārdus. Tas ļauj izvairīties no liekiem izdevumiem, ko rada klikšķi uz Jūsu reklāmas, kas tiek rādīta, meklētājā ievadot neatbilstošus atslēgvārdus(tostarp – bezmaksas, lēts utt.);
  • Ieviešam jaunus reklāmas ziņojumus. Pārtraucam tos, kas nenodrošina jaunu klientu piesaistīšanu. Šāda darbība ļauj mums noteikt efektīvāko reklāmas ziņojumu (Best Seller), kas nodrošina visvairāk klientu un/vai potenciālo klientu Jūsu mājas lapai.

Nodrošinām caurspīdīgas attiecības:

  • Nozīmējam Jūsu personīgo menedžeri, ar kuru Jums būs tiešais kontakts (katrs menedžeris ir sertificēts Google AdWords eksperts, nevis projektu vadītājs);
  • Regulāri sniedzam kopsavilkumu par reklāmas kampaņām;
  • Nodrošinām detalizētas atskaites (1xmēn.);
  • Tiekamies klātienē, lai apspriestu darba rezultātus un sniegtu reklāmas kampaņu pilnveidošanas ieteikumus;
  • Jums tiek nodrošināta pilnīga kontrole pār izlietoto reklāmas budžetu.

Lai nodrošinātu efektīvu reklāmu internetā, piedāvājam Google AdWords (Google reklāma) pakalpojumu pēc izstrādāta biznesa kvalitātes standarta AdWords GoPro. Šeit atradīsiet procesa aprakstu (iMarketings.lv,AdWords pakalpojuma sniegšanas process).

Reklamējiet Jūsu produktu tieši tur, kur to meklē Jūsu mērķauditorija. Google AdWords (Google reklāmas) priekšrocības:
1) ātra ieviešana (1-2 dienas);
2) maksa par klikšķi, nevis par ekspozīciju;
3) pilnīga reklāmas budžeta kontrole (jebkurā laikā budžetu iespējams palielināt vai samazināt);
4) teicamas reklāmas atdeves analīzes iespējas. Ļauj izslēgt neefektīvas izmaksas.
Maksa par klikšķi (PPC – Pay Per Click, reklāma internetā, Google reklāma) – tas ir viens no tiem komunikāciju kanāliem, kas pašlaik strauji attīstās. Neatstājiet to bez uzmanības.
Apmeklējiet mūsu forumu par Google reklāmu (Google forums) imarketingaforums.lv