Kā e-komercijas uzņēmumiem pielāgoties lielajās datu izmaiņās? Par digitālo reklāmu, GDPR un Cookies ierobežošanu
GDPR, iOS 14 update, Cookies ierobežošana. Kas sagaida uzņēmējus? Kā panākt, lai ierobežojumi un “datu neredzamība” netraucē jūsu biznesam augt un attīstīties?
Google, Facebook un YouTube ar katru dienu “redz” arvien mazāk un mazāk datu par jūsu potenciālajiem klientiem. Daudzi reklāmdevēji, kas nesagatavosies, riskē atgriezties 2010. gadā, kad digitālās reklāmas iespējas bija visai niecīgas, bet par tās efektivitāti varēja tikai minēt**.
Aicinām apmeklēt iMarketings.lv vebināru, kura laikā varēsiet atrast atbildi uz šādiem jautājumiem:
- Kā globālais trends ar datu ierobežošanu ietekmē jūsu biznesu jau šobrīd?
- Kā personas datu aizsardzība un pieejas samazināšana trešo pušu datiem ietekmē reklāmas kampaņu efektivitāti jau šobrīd?
- Kādi instrumenti jāizmanto un kādi soļi jāsper, lai sagatavotos un pielāgotu digitālo vidi neizbēgamām izmaiņām un jauniem izaicinājumiem?
Datums: 06.07.2023, laiks: 11:00 – 12:30
Dalība: Bezmaksas, ja pirmo reizi apmeklējat kādu no iMarketings.lv vebināriem
vai 15 EUR + PVN, ja apmeklējat otro un/vai nākamos vebinārus
*Vietu skaits vebinārā ir ierobežots. Priekšroka tiks dota uzņēmumiem, kas pieteikuma formā norādīs uzņēmuma nosaukumu un korporatīvo e-pastu saziņai.
Pateicoties tam, ka iMarketings.lv komanda ir Google Premier partneris, tad ar prieku varam teikt, ka piedalījāmies divos ekskluzīvos Google rīkotos pasākumos Tallinā un Atēnās. Lieliski lektori un viedokļu līderi izgaismoja izaicinājumus, kas ir aktuāli jebkuram uzņēmumam, kas izmanto digitālo reklāmu. Viena no lielākajām vērtībām, ko saņem aģentūra, piedaloties šādos pasākumos, ir iespēja pirmajiem tikt pie idejām, zināšanām un risinājumiem. Pārāk egoistiski būtu iegūtās zināšanas turēt tikai aģentūras ietvaros. Tās ir pārāk aktuālas un vērtīgas. Tāpēc iMarketings.lv rīko atvērtu pasākumu, kura laikā brīvā un nepiespiestā vidē runāsim par jautājumiem, kas ar katru dienu arvien vairāk skar ikvienu uzņēmumu, kas reklamējas internetā. Uzņēmumiem jāmainās un jāpielāgojas, ja viņi vēlas turpināt būt konkurētspējīgi interneta vidē. Šis pasākums ir lieliska iespēja saņemt svarīgu informāciju.
iMarketings.lv vebināri vienmēr ir saturīgi un maksimāli praktiski. Par to liecina dalībnieku pozitīvās atsauksmes. Redzot, ka sniedzam vērtīgu saturu un palīdzam uzņēmumiem tikt pie zināšanām, mums ir vēl lielāka motivācija dalīties mūsu pieredzē. Lai vebināri ir pieejami katram, daļu no tiem nodrošinām bez maksas.
Atsauksmes
Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs un vecākais stratēģis. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu digitālajā mārketingā. Aktīvi dalās ar vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.
Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.
iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partneris. Mūsu klientu kopējais apgrozījums tirdzniecībā internetā ir 486 milj. eur (2022. gada iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 pasaules valstīs ar reklāmas budžetiem no 1500 līdz 200 000 eur/mēn. Kopējā iMarketings.lv reklāmas kampaņu pārvaldīšanas pieredze kopš uzņēmuma dibināšanas 2013. gadā pārsniedz 208 000 stundu. Veltām pastiprinātu uzmanību reklāmas analīzei un stratēģijas jautājumiem.
iMarketings.lv ir konkursa “Latvian eCommerce Awards” organizators.
2020. gada augustā iMarketings.lv atvēris pārstāvniecību ASV (Čikāgā).
Ieskats vebināram par digitālo reklāmu, GDPR un Cookies ierobežošanu
Piesakies iMarketings.lv vebināram jau šodien!
Datums: 06.07.2023
Laiks: 11:00 – 12:30
Dalība: Bezmaksas, ja pirmo reizi apmeklējat kādu no iMarketings.lv vebināriem
vai 15 EUR + PVN, ja apmeklējat otro un/vai nākamos vebinārus
Vietu skaits ir ierobežots! Pieteikties var tikai juridiskas personas, pieteikumā norādot korporatīvo e-pastu.
Garantējam vērtīgu saturu.
** Salīdzinājums ar 2010. gadu ir pārspīlējums, bet ierobežojumi un izmaiņas ir tik nopietnas, ka uzņēmējiem viennozīmīgi būs krietni mazāk iespēju nekā šobrīd, un tas skars reklāmas efektivitāti.