Google AdWords: Atslēgvārdu plānotājs (Keyword Planner) piedāvā reklāmguvumu prognozes rīku (Conversions)

Jau šobrīd jūs varat izmantot savus vēsturiskos reklāmguvumu datus (Conversions, Conversion Rate), lai veiktu reklāmguvumu prognozi reklāmas kampaņām, ko plānojat īstenot Google meklētājā. Proti, ja reklāmguvums jūsu mājas lapā ir pirkums vai pasūtījums, tad, plānojot jaunas reklāmas kampaņas Google meklētājā, jūs varat prognozēt, cik daudz pirkumu/pasūtījumu varat sagaidīt.

google atslegvardu planotajs

Tas kļuvis iespējams, pateicoties jaunievedumam atslēgvārdu plānotājā (Keyword Planner). Google šajā gadījumā ir pievienojis iespēju veikt reklāmguvumu prognozi.

Lai veiktu prognozes aprēķinu, Google izmantos AdWords konta vēsturiskos reklāmguvumu datus vai arī speciālists var pats pievienot šos datus, pēcāk redzot, kā likmju maiņa var ietekmēt tādus rādītājus kā Conversions, Conversion Value, ROAS (par ROAS lasīt vairāk – šeit), Average CPA gan mobilajās ierīcēs, gan arī datoros.

Jums ir iespēja aplūkot reklāmguvumu prognozi vairākos griezumos: reklāmas grupu, atslēgvārdu, ierīces un atrašanās vietas (Latvijā nav pieejams).

Lai sāktu izmantot šo lielisku iespēju, Atslēgvārdu plānotāja sadaļā izvēlieties ‘Get traffic forecasts for a list of keywords.’

Ja vēlaties noskaidrot, cik daudz reklāmguvumu jūs varētu sagaidīt no reklāmas, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv.