Google reklāma: mērķauditorijas atlases jaunās iespējas. Izvēlieties precīzāk, kam rādīt reklāmu

Reklāma Google meklētājā ļauj sasniegt tieši tos cilvēkus, kas atrodas aktīvā pirkšanas posmā un meklē Jūsu produktu. Bet cilvēki nonāk pie pirkuma atšķirīgos veidos. Kā uzrunāt tos potenciālos klientus, kas ir ieinteresēti Jūsu produktā, bet nav izmantojuši Google meklētāju (vai arī izmantojuši, bet Jūsu reklāma tajā brīdī netika rādīta vai pamanīta)?

Google arī šeit piedāvā risinājumu, kā sasniegt un uzrunāt Jūsu potenciālus klientus – baneri jeb reklāmkarogi Google Display tīklā (Google Display Network jeb GDN). Līdz šim brīdim segmentācijas iespējas šim rīkam bija pietiekami plašas, un mums nebija padziļinātu iespēju atlasīt auditoriju, kam rādīt reklāmu. Tas nozīmē, ka, atlasot auditoriju, mēs tik un tā uzrunājām pietiekami plašu cilvēku loku. Skaidrs, ka ar šādu pieeju daļa no reklāmas budžeta tika izmantota neefektīvi.

Pavisam nesen Google nācis klājā ar šī rīka atjauninājumiem, un tagad mums ir lieliska iespēja izmantot padziļinātas auditorijas atlases metodes. Tas noticis pateicoties tam, ka tagad varam veikt padziļinātu analīzi par mūsu apmeklētājiem/pircējiem/klientiem. Piemēram, tagad varam noteikt, vai produktu biežāk iegādājas sievietes vai vīrieši un kāds vecums ir tiem, kas visbiežāk iegādājas šo produktu.

Google reklāma, Google AdWords, Google Display Networks, Banneru reklāma

Pateicoties šai informācijai, mēs varam izvēlēties tādus reklāmas kampaņas uzstādījumus, kas uzrunās potenciālus klientus tieši no tās grupas, kas visbiežāk iegādājas mūsu produktu. Piemēram, tālāk attēlā redzam, ka vīrieši iegādājas produktu aktīvāk, bet sievietes neaktīvāk. Loģiski būtu samazināt Max.CPC reklāmai, kas uzrunā sievietes, jo šis segments konkrētajā gadījumā ir mazāk vērtīgs.

Google reklāma, Google AdWords, Google Display Networks, Banneru reklāma

Veikt auditorijas analīzi var gan Jūsu Google AdWords, gan Google Analytics kontos. Jāsaka, ka Analytics kontā Jūs varēsiet veikt dziļāku analīzi un iegūtos datus izmantot reklāmas kampaņas auditorijas atlases laikā.

Vēl neesam pilnībā izpētījuši šo jauno iespēju, bet gadījumos, kad esam to izmantojuši, redzam labākus efektivitātes rādītājus salīdzinājumā ar tradicionāliem segmentācijas veidiem. Ja salīdzinām vienas un tās pašas Display reklāmas kampaņas rezultātus pirms un pēc jauno iespēju izmantošanas, tad redzam efektivitātes pieaugumu. Tiesa gan, klikšķa cena šim risinājumam arī pieaug. Bet tas ir loģiski, jo esam gatavi maksāt nedaudz vairāk par tiem klientiem, kas ar lielāku varbūtību veiks pirkumu.

Ja vēlaties izmantot Display kampaņu iespējas vai paaugstināt Jūsu Google AdWords reklāmu efektivitāti, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv