Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Reklāma Gmail kontos

Veidojiet spēcīgas un rezultatīvas reklāmas kampaņas Gmail e-pastu kontos kopā ar iMarketings ekspertiem.

1. Vienmēr orientējamies uz klientam vērtīgu rezultātu, nevis uz klikšķu ģenerēšanu.
2. Padziļināti analizējam atdevi, lai nākamajās kampaņās sasniegtu arvien labākus rezultātus.
3. Pēc analīzes ieviešam izmaiņas reklāmas kampaņā ar mērķi paaugstināt atdevi (optimizācija). Tāpat arī sniedzam ieteikumus, kā iespējams paaugstināt atdevi (ja tas ir saistīts ar mājas lapu).

Reklāma Gmail kontos. Kas tas ir?

Gmail reklāma jeb reklāma Gmail e-pastu kontos ir spēcīgs jauno klientu piesaistīšanas instruments. Pateicoties daudzveidīgām segmentācijas iespējām, Jūs varat uzrunāt tieši tos Gmail kontu īpašniekus, kas ir Jūsu potenciālie klienti un kam varētu būt saistošs Jūsu produkts/piedāvājums.

Kopumā pastāv 5 potenciālo klientu atlases iespējas:

Intereses
Jūs varat rādīt reklāmu tiem cilvēkiem, kas interesējas par noteiktu produkta kategoriju. Piemēram, rādīt reklāmu cilvēkiem, kas interesējas par tūrismu.

Atslēgvārdi
Ja Jūsu potenciālie klienti saņem vēstules no Jūsu konkurentiem, tad šajās vēstulēs noteikti būs Jums saistoši atslēgvārdi. Piemēram, ja izsniedzat kredītus, tad pilnīgi iespējams, ka Jūsu potenciālajiem klientiem tiek sūtītas vēstules no konkurentiem, kur figurē atslēgvārds “kredīta pieteikums apstiprināts” utt. Definējot šo atslēgvārdu kā atlases kritēriju, reklāma būs redzama visiem Gmail e-pastu kontu īpašniekiem, kuru vēstulēs figurē atslēgvārdi “kredīti”, “kredīts” utt.

Domēni
Ja Jūs zināt, no kuriem domēniem Jūsu potenciālie klienti var saņemt vēstules (piemēram, konkurenti), Jūs varat rādīt reklāmu tieši tiem Gmail lietotājiem, kuri saņēmuši vēstules no šiem domēniem.

Pirkumi
Šajā gadījumā Jūs varat izvēlēties lietotājus, kas preces/produktus iegādājušies konkrētos portālos.

Darbības sfēra
Izvēloties šo atlases kritēriju, Jūs uzrunāsiet tos lietotājus, kas ir saistīti ar kādu noteiktu nozari.

Kā nodrošinām pakalpojumu…

Esam ilggadēji savas jomas profesionāļi, kas realizējuši daudzas baneru kampaņas. Šī iemesla dēļ zinām, ka rezultāts ir atkarīgs ne tikai no izstrādātās stratēģijas, bet arī no niansēm, kas ir saistītas ar kampaņas realizāciju. Tikai piestrādājot pie svarīgām detaļām, ir iespējams sasniegt vēlamos mērķus. Lai panāktu rezultātu, ievērojam šādus posmus un veicam konkrētas darbības:

Mērķu/uzdevumu noteikšana
Lai reklāmas kampaņas beigās būtu iespējams noteikt, vai esam sasnieguši vēlamo rezultātu, sākumā definējam mērķus. Pārsvarā, šo izejas informāciju nodrošina klients.

Mērķauditorijas analīze
Noskaidrojam mērķauditorijas raksturlielumus. Saprotot, kas ir klients un kādas ir viņa vajadzības/problēmas, ir iespējams izvēlēties piemērotākos komunikāciju kanālus.

Nepieciešamā reklāmas budžeta prognoze
Jau vairāku gadu garumā nodrošinām digitālo komunikāciju un katru reklāmas kampaņu rūpīgi analizējam. Šī iemesla dēļ zinām, cik liels budžets ir nepieciešams katrā atsevišķā gadījumā, lai sasniegtu izvirzītos mērķus/uzdevumus.

Gmail kampaņas stratēģijas izstrāde
Šajā gadījumā nosakām, ko, kam, kad, kur un cik bieži mēs komunicējam. Stratēģijas izstrādes procesā nosakām arī KPI, ar kuru palīdzību vērtējam reklāmas kampaņas darbības efektivitāti.

Komunikācijas materiālu izveidošana
Izstrādājam komunikācijas materiālus -rūpīgi pārdomājam komunikācijas galvenās vadlīnijas, izstrādājam reklāmas maketa tekstus un vizuālo izpildījumu. Maketus klients var arī piegādāt pats.

Reklāmas kampaņas realizācija/analīze/optimizācija
Atkarībā no reklāmas kampaņas realizācijas laika analīzi sākam veikt jau kampaņas īstenošanas procesā vai pēc kampaņas beigām. Analīzi vienmēr īstenojam padziļināti, orientējoties uz rādītājiem, kas ir atbildīgi par galarezultātu (stratēģijā definētie KPI), nevis uz rādītājiem, kas ir atbildīgi par starprezultātu (CTR, Impression utt.). Analīzes uzdevums ir atrast budžeta daļu, kas strādā neefektīvi, un pārvirzīt to uz daļu, kas strādā efektīvi, tādējādi paaugstinot atdevi no reklāmas kampaņas.

Atskaites/pilnveidošanas ieteikumi
Klātienē veicam reklāmas kampaņas rezultātu prezentāciju. Parādām, cik tā bijusi efektīva, un sniedzam ieteikumus par to, ko ir nepieciešams pilnveidot, lai turpmāk sasniegtu vēl labākus rezultātus.