Nevadi savu biznesu ar aizsietām acīm!
Ar pareizi veiktu izpēti Jūs:
- atklājat, kurā posmā Jūsu interneta vietne zaudē naudu
- labāk iepazīstat savus klientus
- pieņemat labākus biznesa lēmumus
- iegūstat plānu, kā risināt svarīgākās ar interneta vietni saistītās problēmas
Nav vajadzības izmēģināt dažādas nejaušas izmaiņas, kas var nedot vēlamo rezultātu. Konversiju un lietotāju pieredzes izpēte palīdzēs uzzināt, kā padarīt efektīvākus pārdošanas instrumentus un kā nodrošināt biznesam izaugsmi. Mēs veicam DATOS balstītu 360 grādu izpēti.
Jautājumi, uz kuriem jāzina atbildes:
- Kāpēc klienti nepērk vairāk?
- Kādi motivējošie instrumenti nodrošina lielāko atdevi?
- Vai pārdošanas argumenti ir gana spēcīgi?
- Kādas ir apmeklētāju šaubas par pirkuma nepieciešamību?
- Vai klienta pieredze ir vienāda no dažādām ierīcēm?
- Kādas tehniskas problēmas ir iespējamas mājaslapā?
- Kurā pārdošanas piltuves posmā visvairāk pazūd negūtā peļņa?
- Kuri vietnes elementi traucē un atgrūž pircējus?
Ja Jūs variet atbildēt uz visiem šiem jautājumiem, Jums nav nepieciešama mūsu palīdzība. Ja tomēr atbildes atrast neizdodas, tad noteikti sazinieties ar mums jau tagad!
Piesakiet bezmaksas konsultācijuKā notiek audits?
1. Intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem, lai izprastu biznesa mērķus un prioritātes
Katrs uzņēmums ir citādāks. Atšķiras to mērķa tirgi un lietotāju uzvedība. Šī iemesla dēļ uzņēmumiem ir dažādi mērķi un prioritātes. Citi vairāk domā par lietotāju ērtību. Citiem svarīgāka ir iespēja ātri izdarīt pirkumus. Vēl citi izvēlas stimulēt atkārtotus pirkumus vai cenšas palielināt pirkuma vidējo vērtību. Tāpēc pirms izpētes mēs intervējam uzņēmuma vadošos darbiniekus, lai noskaidrotu prioritātes un papildus informāciju par mērķa tirgu. Ja nepieciešams, veicam arī intervijas ar klientu apkalpošanas speciālistiem, lai noskaidrotu papildus informāciju par klientiem.
2. Google Analytics pielāgošana un pārbaude
Mēs pārbaudīsim, vai datu analīzes programmatūra ir pareizi iestatīta un vai tiek fiksēta pareizā informācija. Piemēram, vai pareizi ir uzstādīts Google Tag Manager, Google Analytics, vai tiek marķēti visi svarīgākie elementi, nepieciešamie apmeklētāju segmenti utt. Veiksim labojumus un papildinājumus, ja tas būs vajadzīgs, lai reģistrētu lietotāju darbības un pareizi sekotu pārdošanas piltuvei.
3. Tīmekļa datu analīze
Kad mēs būsim pārliecināti, ka varam uzticēties datiem, mēs tos kārtīgi izpētīsim, lai gūtu ieskatu par to, kas notiek vietnē, kādi ir lietotāju segmenti, kuri lietotāju segmenti un vietnes lapas nav efektīvas un kāda ir klientu uzvedība.
4. Reģistrācijas formas un norēķināšanās posma (Checkout) analīze
Reģistrācijas formas ir svarīga vietnes daļa. Īpaši, ja tās atrodas pirkuma pabeigšanas procesā. Mēs veiksim to analīzi, lai noteiktu problēmas pirkumu grozā, pasūtījuma pabeigšanas procesā (adrese, piegāde, apmaksa) un lietotāju reģistrācijas formās. Mērķis ir saprast, kurās sadaļās un/vai laukos lielākā daļa apmeklētāju pamet šīs formas, kur rodas visvairāk kļūdu un kuri lauki netiek aizpildīti vispār.
5. Peles kustību izsekošanas analīze un lietotāja sesijas ieraksti
Katrā lapā tiks iestatīta klikšķu un kustību izsekošana, lai noteiktu, kam lapās tiek pievērsta uzmanība un kam – nē. Mēs uzstādīsim izsekošanu, lai varētu redzēt, līdz kādam elementam lietotāji aizritina mājaslapu un kad pamet to. Mēs pārskatīsim arī lietotāju sesiju ierakstu video, ko analizēsim, lai uzzinātu, kā mājaslapas apmeklētāji izmanto lapu un mijiedarbojas ar to.
6. Lietotāju uzvedības izpēte klātienē
Atlasīsim vismaz 10 cilvēkus, kas atbilst Jūsu mājaslapas apmeklētāja un/vai ideālā klienta profilam. Veiksim klātienes lietojamības testēšanu, lai atklātu nepilnības pašreizējā tīmekļa vietnē. Šis kvalitatīvais pētījums mums palīdzēs saprast, kāpēc kādas konkrētas lietas vietnē nedarbojas.
7. Kvalitatīvas klientu aptaujas
Lai izprastu apmeklētāju un klientu uzvedību, mājaslapas galvenajās lapās tiks izveidota aptauja. Arī lapas pamešanas aptauja, lai noskaidrotu, kāpēc potenciālais klients dodas prom. Tas mums palīdzēs labāk saprast iemeslus, kāpēc mājaslapas apmeklētāji neveic kādu konkrētu darbību.
Mēs arī veiksim esošo pircēju tiešsaistes aptauju vai aptauju pa telefonu (vismaz 100 respondentu). Uzzināsim, kas viņi ir, kāpēc viņi ir nopirkuši konkrētās preces, kāda ir viņu motivācija veikt pirkumu un ar kādiem sarežģījumiem viņi ir saskārušies pirkuma izdarīšanas laikā.
Kad būsim ievākuši pietiekami daudz nozīmīgu datu, pārbaudīsim, vai mājaslapā nav lietojamības (UX) dizaina nepilnības, problēmas struktūrā, citi traucēkļi vai lieki elementi, acīmredzamas tehniskas un ātrdarbības problēmas un, pats svarīgākais — vai teksta un vizuālie elementi atbilst patērētāju psiholoģijas un pārliecināšanas labākajām praksēm. Īsumā – lai identificētu trūkumus, mēs salīdzināsim mājaslapu ar visiem nozīmīgākajiem konversijas optimizācijas modeļiem:
- lietojamības (UX) analīze saskaņā ar jaunākajiem UX pētījumiem un AIDA, ResearchXL un LIFT metodoloģijām;
- lietojamības (UX) salīdzinājums ar pasaules labākajām e-komercijas lapām saskaņā ar Baymard Institute pētījumiem;
- lietotāju pieredzes salīdzinājums ar konkurentu mājaslapām, izvērtējot izmantotos lietojamības (UX) elementus.
Kādas zināšanas nodrošinās konversiju optimizācijas izpēte?
Veicot 360 grādu e-komercijas konversiju (CRO) un lietotāju pieredzes (UX) auditu, ir iespēja uzzināt, kāpēc mājaslapā netiek veikts vairāk pirkumu un kā šo rādītāju uzlabot. Pat, ja komandā ir izcili analītikas, UX un pārdošanas speciālisti, bieži gadās, ka darbiniekiem nav zināšanu par jaunākajām UX un CRO vadlīnijām. Tāpat pašiem darbiniekiem reizēm ir grūti novērtēt mājaslapu “no malas” un viņu lēmumi ikdienā reizēm ir balstīti viedoklī un pieņēmumos, ko ir grūti mainīt.
Tāpēc uzticieties mums! iMarketings.lv komandā ir sertificēti analītikas, dizaina, tekstu veidošanas un lietotāju pieredzes (UX) eksperti, kuri pastāvīgi papildina savas teorētiskās un praktiskās zināšanas šajās jomās.
Piesakiet bezmaksas konsultāciju- Apkoposim visas problēmas, ko atklāsim, un sadalīsim tās tūlītēji novēršamās un vēl papildus pārbaudāmās, izmantojot A/B testus.
- Ieteiksim izmaiņas un uzlabojumus izkārtojumā, dizaina elementu izmantošanā, attēlu izvēlē, saziņas stratēģijā, tekstos un dažādu psiholoģisko elementu izmantošanā.
- Noteiksim prioritātes, lai koncentrētos uz tiešām svarīgākajām problēmām un jautājumiem.
Pilns audits | Audita mini versija |
Google Analytics pielāgošana | Google Analytics pielāgošana |
Mājaslapas analītikas datu analīze | Galveno mājaslapas analītikas datu analīze |
Reģistrācijas formu un pirkuma procesa analīze | Pirkuma procesa analīze |
Lietotāja peles kustības izsekošanas analīze | Lietotāja peles kustības izsekošanas analīze 5 lapās |
UX analīze, salīdzinot to ar jaunākajiem UX pētījumiem un metodoloģijām | UX analīze, salīdzinot to ar jaunākajiem UX pētījumiem un metodoloģijām |
UX salīdzinājums ar Baymard Institute pētījumiem | UX salīdzinājums ar Baymard Institute pētījumiem |
*Ja izpētes laikā konstatēsim, ka nepietiek ideju, kas palīdzētu palielināt konversiju skaitu mājaslapā, savu naudu pilnā apjomā Jūs saņemsiet atpakaļ.