Konversijas optimizācijas (CRO) procesa vadība ar A/B testiem

Ja Jums ir pietiekami liels vietnes apmeklējums, bet domājat, ka vajadzētu no šiem apmeklētājiem nopelnīt vairāk, tad šis pakalpojums ir tas, ko meklējat.

Konversijas optimizācijas (CRO) mērķis ir palielināt to apmeklētāju skaitu, kuri Jūsu vietnē pabeidz pirkumu. Izmantojiet mūsu zināšanas un pieredzi lai Jūsu vietnē novērstu negūtās pelņas “noplūdes” un Jūs sasniegtu maksimāli iespējamo ienākumu apjomu no esošajiem apmeklētājiem.

Kas ir konversijas optimizācija (CRO)?

Māksla, jo strādājot pie konversijas optimizācijas ir jāizveido tādas vizuālās un tekstuālas ziņas, kas efektīvi iedarbojas uz vietnes apmeklētājiem. Tāpēc mūsu dizaineri un efektīvu tekstu rakstītāji izstrādā uzlabojumus, lai testētu tikai potenciāli visiedarbīgākos izmaiņu variantus Jūsu vietnē.

Zinātne, jo nevarat cerēt, ka izmaiņas, ko veiksiet vietnē, sasniegs labākos konversijas rezultātus. Mūsu CRO speciālisti un digitālie analītiķi, veic kontrolētus testus un izvērtē testu rezultātus, lai pārliecinātos, ka šie uzlabojumi patiešām strādā.

Kas ir A/B testēšana?

A/B tests ir eksperiments, kad daļu no vietnes apmeklētājiem sadalām uz oriģinālo lapu un uzlaboto/alternatīvo vietnes skatu, lai pierādāmi saprastu, vai izmaiņas rada pirkumu skaita, ienākumu un citu KPI pieaugumu. A/B testi ir balstīti uz statistiski pierādītiem datiem un tajos nav vietas nepārbaudītiem risinājumiem.

Kas ir A/B testēšana?

A/B tests ir eksperiments, kad daļu no vietnes apmeklētājiem sadalām uz oriģinālo lapu un uzlaboto/alternatīvo vietnes skatu, lai pierādāmi saprastu, vai izmaiņas rada pirkumu skaita, ienākumu un citu KPI pieaugumu. A/B testi ir balstīti uz statistiski pierādītiem datiem un tajos nav vietas nepārbaudītiem risinājumiem.

Kā mēs iegūstam vislabāko rezultātu?

Vispirms mēs noskaidrojam, kur Jūsu vietnē aizplūst nauda un kur var veikt lielākos uzlabojumus, kas ilgstoši pozitīvi ietekmēs Jūsu ieņēmumus.

Izmantojot savu zinātniski analītisko pieeju un izpratni par patērētāju psiholoģiju un uzvedību, mēs nodrošinām atklājumus, kas patiešām ir svarīgi Jūsu klientiem un kas veicina viņu vēlamo uzvedību vietnē – iegādāties Jūsu produktus.

iMarketings.lv konversijas optimizācijas (CRO) process:

iMarketings.lv CRO process balstās uz ātru uzvaru un ilgtermiņa izaugsmes apvienošanu. Tā nav vienkārši ieteikumu sagatavošana, bet pilna sertificētu CRO speciālistu veikta konversijas optimizācijas procesa vadība. Mūsu process ietver: datu un pircēju analīzi, testu hipotēžu sagatavošanu un prioritizēšanu, alternatīvo versiju sagatavošanu, A/B testēšanu un uzlabojumu atdeves mērīšanu. Procesa laikā uzturam saikni ar pasūtītāju, nodrošinot patstāvīgas stratēģiskas konsultācijas par CRO jautājumiem.

1. Nepārtraukta datu izpēte

Procesa sākumā mēs iegūstam informāciju par Jūsu uzņēmumu, mērķiem un klientiem. Tad mēs veicam padziļinātu vietnes kvantitatīvo un kvalitatīvo datu analīzes procesu, lai iegūtu pēc iespējas pilnīgāku ainu par Jūsu vietnes apmeklētājiem un to uzvedību. Nepieciešamības gadījumā veicam arī Klientu aptaujas.

Posma viens no mēŗkiem ir identificēt ātri realizējamās lietas, lai pēc iespējas ātrāk tiktu pie pirmajiem pozitīvajiem rezultātiem. Izpētes process turpinās arī pēc katra veiktā A/B testa.

2. Individuāla testu plāna sastādīšana

Veiksmīgas konversijas optimizācijas procesa galvenais stūrakmenis ir testu plāns. Mēs veicam pilnu Jūsu vietnes izpētē iegūto datu heiristiko analīzi, ietverot arī: UX analīzi, validējot to pret UX jaunākajiem pētījumiem, AIDA, ResearchXL un LIFT metodoloģijām, un konkurentu lapām; salīdzinājumu ar pasaules labākajām e-komercijas lapām, balstoties uz Baymard Institute pētījumiem.

Rezultātā tiks definēts izaugsmes iespēju saraksts, kas tiek pārvērsts testu hipotēzēs un tām tiek noteikta prioritāte, pamatojoties uz izmaiņu potenciālu, svarīgumu un īstenošanas vieglumu.

3. Alternatīvo skatu izveide

iMarketings.lv UX/CRO komanda pamatojoties uz testu plānu izstrādā alternatīvos skatu risinājumus testiem — alternatīvam skatam tiek izstrādāti potenciāli efektīvi dizaina un satura varianti, ņemot vērā klienta Brand Book un satura paraugus.

4. A/B testu veikšana

Procesa laikā veicam pēc iespējas vairāk A/B-testus (cik vien atļauj pašreizējais apmeklējuma lielums), lai pēc iespējas ātrāk palielinātu Jūsu ienākumus. Posma laikā veicam testu uzraudzību, kvalitātes vadību, pēctestu datu analīzi, testu dokumentēšanu un gala atskaites.

Konversijas optimizācijas (CRO) programma Jums derēs, ja:

Jūsu vietnes ikmēneša apmeklējums ir vismaz 30 000 unikālu apmeklētāju

Jūsu gada apgrozījums online pārsniedz 1M eiro vai ir liels potenciāls tādu iegūt

Jums ir atklāts prāts attiecībā uz zinātnisku pieeju attīstībai & A/B testēšanu

Jums ir vēlme eksponenciāli attīstīt savu biznesu

!!! Ja programmas laikā mēs nevarēsim veikt uzlabojumus, kas palīdzētu uzlabot Jūsu vietnes konversiju, mēs 100% atgriezīsim Jūsu naudu atpakaļ.

Citi CRO pakalpojumi

Gadījumā, ja vēl neesat sasnieguši A/B testu veikšanai nepieciešamo apmeklējuma daudzumu vai apgrozījumu, tad mums ir vairāki citi CRO pakalpojumi, kas var palīdzēt attīstīt Jūsu biznesu jau šodien. Šie pakalpojumi noderēs arī ja aktīvi domājat par CRO un A/B testiem, taču vēl nevēlaties 100% iesaistīties pirms neredzat atdevi no šī mārketinga instrumenta.

CRO eksperts uz īri

Jums jau ir sava programmētāju, dizaineru un tekstu autoru komanda, bet nevēlaties patstāvīgi algot CRO ekspertu? Piedāvājam iespēju piesaistīt savai izstrādes komandai mūsu ekspertu, kas patstāvīgi novērtēs un palīdzēs Jums veikt CRO procesu atbilstoši labākajai praksei.

Atsevišķa A/B testa izveide

Ja aktīvi domājat par CRO un A/B testiem, taču vēl nevēlaties 100% iesaistīties pirms neredzat atdevi no šī mārketinga instrumenta? Piedāvājam speciāli Jums izstrādāt kāda konkrēta A/B testa piemēru un veikt tā realizāciju Jūsu vietnē.

UX elementu dizaina un satura izstrāde

Ja apmeklējuma daudzums Jums neļauj veikt A/B testēšanu un/vai Jums nav savu UX dizaineru un tekstu autoru, piedāvājam Jums izstrādāt kādu konkrētu UX elementu dizainu, saturu un kodu, ko ieviest vietnē. Šajā gadījumā pēc nepieciešamības varam veikt pēc-ieviešanas datu analīzi, lai notiektu uzlabotā elementa efektivitāti.

Cart un Checkout CRO

Mūsu eksperti ir ar lielu pieredzi pirkuma groza un pirkuma pabeigšanas soļu optimizācijā, tāpēc piedāvājam mini-CRO projektus tieši šai sadaļai. To ietvaros tiek veikta apmeklējumu sesiju novērošana, aizpildāmo formu lauku analīze un pirkuma pabeigšanas soļu analīze, nosakot galvenās problēmas un sniedzot par tām ieteikumus. Vajadzības gadījumā varam arī izstrādāt šo sadaļu uzlabotu dizainu.

Analītikas eksperts uz īri

Ja nevēlaties patstāvīgi algot Analītikas ekspertu, piedāvājam iespēju piesaistīt savai izstrādes komandai mūsu ekspertu, kas palīdzēs Jums izstrādāt labākās datu atskaites un iestatīs nepieciešamos mērījumus pielāgotus tieši Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Pārdošanas tuneļa atskaites

Ja ikdienā vēlaties mērīt pārdošanas tuneli un to kā vietnē veiktās izmaiņas ietekmē tā rezultivitāti, tad piedāvājam izstrādāt pilna pārdošanas tuneļa atskaites izmantojot Google Analytics, Google Tag Manager un Google Data Studio, kas tieši pielāgotas Jūsu uzņēmuma specifikai.

Navigācijas risinājumu analīze

Mūsu eksperti ir ar lielu pieredzi navigācijas risinājumu analīzē, tāpēc piedāvājam mini-Analīzes projektus tieši šai funkcionalitātei. Tās ietvaros tiek veikta navigācijas elementu tagošana un atbilstošu atskaišu izstrāde, nosakot galvenās navigācijas problēmas un sniedzot par tām ieteikumus. Vajadzības gadījumā varam arī izstrādāt šo sadaļu uzlabotu dizainu.

Google rīki (Analytics, GTM, Data Studio, Optimize) un Hotjar

Ja jums nepieciešama palīdzība ar Google analītikas un optimizācijas rīku ieviešanu, pielāgošanu un kļūdu izķeršanu, tad piedāvājam mūsu Google ekspertu palīdzību. Tāpat piedāvājam palīdzību ar kvalitatīvās izpētes rīka Hotjar (vai citu līdzīgu) ieviešanu un pielāgošanu Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Par iMarketings.lv

iMarketings.lv ir pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra, kas savu klientu produktus/pakalpojumus virza vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Google Premier Partner. Google Exporting Partner. Tiek pārvaldīti reklāmas budžeti no 1000 eur/mēn līdz 110 000 eur/mēn. Uzņēmums ir dibināts Latvijā 2012. gadā. iMarketings.lv savas darbības laikā vairākkārt saņēmis apbalvojumus no Google par teicamiem sasniegumiem, pārvaldot reklāmas digitālajā vidē. Uzņēmuma klientu kopējais apgrozījums internetā 2019.gadā sastādīja ap 183.2 milj. Eur (iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Konkursa Labākais interneta veikals Latvijā organizētājs. Online e-grāmatas izdevējs par eksporta veicināšanu, izmantojot digitālo mārketingu.  

iMarketings.lv veikto zinātnisko pētījumu rezultāti tiek prezentēti daudzās starptautiskās zinātniskās konferencēs. Uzņēmuma komanda sešu gadu laikā digitālā mārketinga jomā apmācījusi vairāk nekā tūkstoti dažādu nozaru un līmeņa speciālistus. 

Raksti par CRO iMarketings blogā

CRO procesa rentabilitāte: kad A/B testēšana ir tā vērta?

Kā izveidot efektīvu konversijas optimizācijas procesu?

10 lielākie konversijas optimizācijas mīti

Vai Konversijas optimizācija ir brīnumlīdzeklis?

vai

Aizpildiet zemāk esošo formu un saņemiet 30 min. konsultāciju ar mums – Bezmaksas!