Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Vai jūs zināt, cik nopelnāt par katru ieguldīto eiro?

Google Adwords speciālistiem tagad ir iespēja redzēt atdevi no reklāmas tēriņiem (ROAS) Google Analytics rīkā.

ROAS aizvietos ROI un Margin rādītājus, kas iepriekš bija pieejami Analytics. Atdeve no reklāmas tēriņiem atspoguļo to, cik daudz ir nopelnīts par katru ieguldīto eiro. Analytics rīka norādītie ienākumi balstās uz e-komercijas un/vai mērķa vērtības datiem.

ROAS blog

Reklāmdevēji un Google AdWords speciālisti var izmantot Target ROAS likmes stratēģiju, pārvaldot Google reklāmas kampaņas. Lai izmantotu šo stratēģiju, ir nepieciešams savienot AdWords un Analytics kontus.

ROAS rādītāju Analytics rīkā iespējams atrast Clicks jeb klikšķu atskaitē AdWords sekcijā.

Katrai nozarei un katram uzņēmumam ROAS rādītājs ir individuāls. Līdz ar to šī rādītāja uzlabošanas procesā (optimizācijas darbi) jāvadās pēc uzņēmuma vēsturiskajiem datiem.

ROAS tiek mērīts procentos un norāda to, cik lieli ir reklāmdevēja ienākumi par katru ieguldīto eiro. Piemēram, ja jūsu ROAS veido 500 %, tad par katru ieguldīto eiro jūs esat nopelnījis 5 eiro.

Labprāt palīdzēsim jums paaugstināt ROAS, lai jūs varētu sasniegt labākus pārdošanas rezultātus no reklāmas internetā. Pierakstīties uz bezmaksas konsultāciju iespējams pa e-pastu: sv@imarketings.lv.

Tev varētu interesēt arī: