10 paņēmieni, kā ar Google reklāmas palīdzību sasniegt labākus pārdošanas rezultātus

14. oktobrī Jelgavā notika seminārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Jelgavas nodaļa. Semināra laikā iMarketinga digitālās nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar klātesošajiem dalījās savā pieredzē un aplūkoja 10 paņēmienus, kas var palīdzēt sasniegt labākus pārdošanas rezultātus, izmantojot Google reklāmu.

Jelgava-10-2014-2

Īsumā aprakstīsim šos 10 paņēmienus, lai jūs varētu pilnveidot Google reklāmas kampaņas un paaugstināt to darbības efektivitāti.

1. Jāizvēlas pareizais Google reklāmas risinājums. Google piedāvā vairākus reklāmas produktus: reklāma Google meklētājā, Remarketings, Display tīkls, Gmail Sponsored Promotions, Youtube. Atkarībā no reklāmdevēja izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem ir jāizvēlas atbilstošs reklāmas produkts.

2. Jāveic atslēgvārdu analīze. Izvēloties neatbilstošus atslēgvārdus, reklāmas budžets var tikt izmantots neefektīvi. Šī iemesla dēļ pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas ir nepieciešams veikt rūpīgu atslēgvārdu analīzi.

3. Jāizveido AdWords konta struktūra. Ja pareizi netiek izveidota Google AdWords konta struktūra, reklāmdevējs nevar pretendēt uz zemāku cenu par klikšķu.

4. Google Analytics kontā ir jāizveido mērķi. Mērķu izveidošana nodrošina iespējuveikt reklāmas efektivitātes analīzi vērtīgo darbību griezumā (piemēram, pasūtījuma). Pateicoties tam, ir iespējams sasniegt labākus pārdošanas rādītājus, optimizējot reklāmas kampaņas.

5. Jāizstrādā pārdomāts reklāmas ziņojums. Jāatceras, ka šis elements ir jūsu ieņēmumu pozīcija. Tas nozīmē – jo vairāk uzmanības jūs veltīsiet reklāmas ziņojuma izstrādei, jo vairāk potenciālo klientu piesaistīsiet savai mājas lapai.

6. Jāseko līdzi jūsu Quality Score rādītājam. Šis ir viens no fundamentālajiem Google reklāmas rādītājiem. Ja reklāmdevējam ir zems Quality Score (teiksim 4 no 10), būs ārkārtīgi grūti sasniegt labus reklāmas efektivitātes rādītājus.

7. Jāpievieno negatīvie atslēgvārdi. Ja jūs nevēlaties, lai jūsu reklāma rādītos pēc dažiem konkrētiem atslēgvārdiem, tad tie jāpievieno pie negatīvajiem atslēgvārdiem (piemēram, atslēgvārdi “lēts”, “bezmaksas” utt.). Ja šī darbība nav veikta, jūs saņemsiet nevajadzīgus klikšķus un neefektīvi izmantosiet reklāmas budžetu (tādējādi zaudējot naudu).

8. Jāseko līdzi reklāmas ziņojuma pozīcijai. Atkarībā no izvēlētās stratēģijas reklāma var atrasties dažādās pozīcijās. Ja jūsu mērķis ir savai mājas lapai piesaistīt pēc iespējas lielāku potenciālo klientu skaitu, atcerieties, ka reklāmas ziņojumam ir jāatrodas pirmajās trīs pozīcijās (no pirmās pozīcijas visbiežāk tiek saņemts visvairāk klikšķu).

9. Jāseko līdzi Bounce Rate rādītājam. Šis rādītājs atbild par trafika kvalitāti. Augsts Bounce Rate norāda uz to, ka trafika kvalitāte nav atbilstoša, līdz ar to ir jāveic atslēgvārdu, reklāmas ziņojumu un nolaišanas lapas analīze.

10. Jāveic Google reklāmas pilnveidošanas darbi ar nolūku paaugstināt Conversion Rate rādītāju. Šis rādītājs atbild par jūsu reklāmas efektivitāti. Jo augstāks ir šis rādītājs, jo efektīvāka ir jūsu reklāma un jo lielāku skaitu klientu jūs gūstat.

Labprāt palīdzēsim pilnveidot jūsu Google reklāmas efektivitāti.Pieteikties uz bezmaksas konsultāciju iespējams, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv.