5 individuāli veidoti metriki, kas palīdzēs Meta reklāmu efektivitātes analīzei

Meta reklāmas kontā (ads manager) ir pieejami vairāk nekā 200 dažādi metriki, kas dod iespēju skatīt un analizēt kampaņu, auditoriju un reklāmu sniegumu pēc daudz un dažādiem kritērijiem. Ikvienam ir iespēja sakārtot savu reklāmas kontu pēc biznesam un mērķiem atbilstošiem metrikiem.

meta-metrics

meta-metrics-full

Vai zināji, ka tev ir iespēja veidot savus metrikus? 🤔

meta-custom-metrics

Lai gan Meta piedāvā plašu metriku klāstu, katram uzņēmumam var būt mērķi, kurus nav iespējams izmērīt ar Meta piedāvātajām metrikām. Tāpēc šajā rakstā apskatīsim 5 individuāli veidotus metrikus, kas nav pieejami Meta piedāvātajā sarakstā un var palīdzēt tavu reklāmu analīzei!

#1 AOV (average order value)

AOV (average order value) jeb vidējā pirkuma čeka vērtība. Šis mārketinga rādītājs dod iespēju apskatīt, kādu AOV nodrošina katra kampaņa, auditorija un reklāma.

average-order-value

Kādās situācijās šī metrika var noderēt?

  • Piemēram, lai apskatītu, kāda veida reklāmu tips nodrošina augstāku AOV: baneru, video vai tomēr kataloga kampaņas? Šis noteikti noderēs arī tad, ja reklamē vienu produktu ar dažādiem piedāvājumiem, lai noskaidrotu, kurš piedāvājums nodrošina augstāku AOV.

average-order-value-example

#2 CVR (Conversion rate)

CVR (Conversion rate) jeb konversijas rādītājs. Šis mārketinga rādītājs dod iespēju apskatīt, kura kampaņa, auditorija un reklāma nodrošina augstāku konversijas rādītāju mājaslapā.

Conversion-rate

Kādās situācijās šī metrika var noderēt?

  • Piemēram, ja tiek reklamēts konkrēts produkts, izmantojot vairākas reklāmas (ad) ar dažādiem ziņojumiem. Šis rādītājs var palīdzēt saprast ziņojuma veidu, kurš vislabāk lietotāju sagatavo piezemēšanās lapas piedāvājumam.

Conversion-rate-example

#3 LCQ (link click quality)

LCQ (link click quality) jeb saites klikšķa kvalitāte. Šis mārketinga rādītājs dod iespēju apskatīt to, cik kvalitatīvs ir klikšķis uz mājaslapu – vai tas rezultējas reālā piezemēšanās lapas apmeklējumā (Landing page view).

link-click-quality

Kādās situācijās šī metrika var noderēt?

  • Reizēm reklāma nodrošina fantastisku CPC rādītāju, taču reklāma nenodrošina pirkumus, pieteikumus vai citas vērtīgas darbības mājaslapā. Šādas situācijas notiek tad, ja lietotāji reklāmas baneri vai video nesasaista ar reklāmu. Piemēram, spiež uz reklāmas, lai palielinātu bildi. Tas automātiski lietotāju ved uz mājaslapu, taču lietotājs šo piezemēšanās lapu aizver, jo nav klikšķinājis ar domu pamest Facebook/Instagram lietotni. Izmantojot šo metriku, tev būs iespēja redzēt procentuālo daļu no klikšķiem uz tavas reklāmas, kuri rezultējušies REĀLĀ mājaslapas apmeklētājā.

link-click-quality-example

#4 TSR (thumb stop rate)

TSR (thumb stop rate) jeb video reklāmas uzmanības piesaistes procents. Šis metriks ļauj apskatīt to, kura reklāmas video pirmās 3 sekundes lietotājiem interesē vairāk.

thumb-stop-rate

Kādās situācijās šī metrika var noderēt?

  • Ja bieži izmanto video reklāmas, izmantojot daudz un dažādas uzrunas un citus “trikus”, lai noķertu lietotāju uzmanību. Šis metriks tev parādīs to, kāda veida video vairāk uzrunā lietotājus.

thumb-stop-rate-example

#5 VHR (video hold rate)

VHR (video hold rate) jeb lietotāju interese par video pēc pirmajām 3 sekundēm.

video-hold-rate

Kādās situācijās šī metrika var noderēt?

  • Šis noteikti ir kā turpinājums “TSR (thumb stop rate)”, kad esi atradis “winning” uzrunu savam video, tad nākamais solis ir saglabāt lietotāja interesi par video, testējot pašu video saturu. Ar šo metriku tev būs iespēja analizēt to, vai lietotāji pēc pirmajām 3 sekundēm turpina skatīties video.

video-hold-rate-example

iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas, kā padziļinātāk skatīt un analizēt Meta reklāmas, lai uzlabotu to atdevi. Ja tu meklē uzticamu partneri savu Meta reklāmu pārvaldīšanai, droši sazinies ar mums!

Piesakiet bezmaksas konsultāciju