Kā ar Facebook Lead Form par 84% palielinājām kopējo vērtīgo konversiju skaitu

Situācijas apraksts

Klients ir spa baseinu izplatītājs Latvijā. Tā kā mājaslapā nav izveidota pieteikuma forma, lai veicinātu kopējo vērtīgo konversiju pieaugumu un uzrunātu jaunus potenciālos pircējus, papildus baneru reklāmām palaidām Facebook Lead Form.

Kas ir Facebook Lead Form reklāma?

Tas ir viens no Meta Ads reklāmas risinājumiem, kas atvieglo pieteikumu ģenerēšanas procesu. Ar viena klikšķa palīdzību lietotājam uzreiz atveras pieteikuma forma. Tas nozīmē, ka ir iespēja saņemt pieteikumus pat tad, ja uzņēmumam nav savas mājaslapas vai arī tajā nav pieejama pieteikuma forma.

Kādas ir Facebook Lead Form priekšrocības?


prieksrociba_1

Pieteikuma forma ir īpaši pielāgota mobilajām ierīcēm, tāpēc atvieglo tās aizpildīšanas procesu.

prieksrociba_2

Pieteikuma formas aizpildīšana neaizņem daudz laika, tāpēc ir lielāka iespēja, ka lietotājs to aizpildīs līdz galam. Lielākajā daļā gadījumu Facebook jau pats automātiski aizpilda kontaktinformāciju par lietotāju, tāpēc viņam atliek tikai atbildēt uz pārējiem jautājumiem, ja tādi ir pievienoti.

prieksrociba_3

Laba alternatīva, ja klientam mājaslapā nav pieteikuma formas vai arī tiek novērots liels lietotāju skaits, kas pieteikuma formas mājaslapā neaizpilda līdz galam.

Risinājums

Kā ar Facebok Lead Form palīdzējām klientam palielināt vērtīgo darbību skaitu?

Decembrī klients nolēma ievietot reklāmu arī Facebook kanālā. Pirmajā mēnesī tika palaista baneru reklāma. Lai uzrunātu “siltāku” auditoriju, sākot ar februāri, paralēli baneru reklāmai palaidām jaunu reklāmas risinājumu – Lead form, kur lietotāji, aizpildot formu, varēja pieteikties un 1-2 darba dienu laikā viņiem tika izsūtīts piedāvājums.

Case-study-tabula

Rezultāts

Palielinot budžetu par 25%, vērtīgo konversiju skaits janvārī palielinājās par 84%. Otrs ieguvums no Lead Form reklāmas – par 28% samazinājās izmaksas par vienu saņemto vērtīgo konversiju.

case_study

Take aways

Ko svarīgi ņemt vērā, veidojot Lead Form reklāmu, jeb iMarkertings.lv ekspertu ieteikumi, lai sasniegtu labāko rezultātu:

  • Rūpīgi izvērtējiet, kādus jautājumus vēlaties iekļaut savā pieteikuma formā. Ja pievienosiet pārāk daudz aizpildāmos laukus, pastāv lielāka iespēja, ka lietotājs pametīs lapu, neaizpildījis formu līdz galam.
  • Reklāmas pamattekstā un Lead form ievadtekstā īsi un kodolīgi norādiet galveno vēstījumu, ko vēlaties nodot savai auditorijai. Tādejādi lietotājam būs lielāka skaidrība par jūsu piedāvāto preci vai pakalpojumu.
  • Pēc pieteikuma saņemšanas, savlaicīgi sazinieties ar pieteikuma iesniedzēju. Ja liksiet viņam ilgi gaidīt, pastāv iespēja, ka zaudēsiet potenciālā klienta/pircēja uzticību.
  • Ja tomēr pašu spēkiem netiekat galā, iMarketings.lv eksperti jums vienmēr ir gatavi palīdzēt, piedāvājot tieši jūsu uzņēmumam vislabāko reklāmas risinājumu ne tikai Facebook, bet arī citos vadošajos reklāmdevēju kanālos.