Kā palielināt jauno pircēju iesaisti un samazināt patērēto budžetu, izmantojot Meta Advantage+ Shopping?

Meta turpina attīstīt savu mākslīgo intelektu, lai palīdzētu uzņēmējiem augt un attīstīties. Viens no Meta atjauninājumiem, kas nesen parādījies, ir Advantage+ Shopping campaign, kas ir daļa no Advantage+ products.

Atgādināsim, ka Advantage+ products tika izveidots, lai atvieglotu lietotājiem reklāmas iestatījumus un palīdzētu sasniegt reklāmdevējiem vērtīgāko auditoriju. Par vērtīgāko auditoriju tiek uzskatīta tā, kura ar lielāku varbūtību iepirksies pie reklāmdevējiem.

Advantage+ Shopping campaign ir pirmais Meta optimizācijas atjauninājums, kopš iOS 14.5 sistēmas darbības sākuma. Vai tiešām šī optimizācija ir izveidota tā, lai varētu pārvarēt grūtības, ar kurām šobrīd sastopas katrs reklāmdevējs?

Kā skaidro MetaAdvantage+ SC palīdzēs jums:

  • Ietaupīt laiku uz kampaņas iestatīšanu
  • Izvairīties no vairākiem reklāmas setiem, jo Advantage+ SC apvienos sevī gan jauno pircēju atrašanu, gan arī esošo pircēju atgriešanu vienā reklāmā
  • Samazināt CPA par 12 % un palielināt ROAS par 15 % (pēc Meta testiem)

Izklausās izcili, vai ne?

Advantage+ Shopping campaign palīdz atrast jaunu auditoriju un kāpēc tas ir nepieciešams?

Iepriekš, uzstādot iestatījumos plašu auditoriju, tajā iekrita gan esošie pircēji, gan jūsu potenciālie pircēji. Tā kā Meta cenšas vienmēr parādīt reklāmu tieši tiem cilvēkiem, kuri ar lielāku varbūtību iegādāsies jūsu preces, lielākā budžeta daļa objektīvi tika patērēta uz esošajiem pircējiem. Tieši viņos Meta redzēja lielāku potenciālu jūsu kampaņai.

Proti, ir iespējams no plašas auditorijas izņemt esošos pircējus, bet šādi jūs pilnīgi izslēdzat iespēju parādīt viņiem savas preces.

Advantage+ SC ienes jaunumu – rādiet reklāmu visiem, bet ierobežojiet budžetu “siltajai” auditorijai.

Ar šīs pieejas palīdzību var sasniegt vairāk jaunus potenciālos klientus. Vienlaikus tiks saglabāti arī esošie klienti viena reklāmas budžeta ietvaros. Viens reklāmas budžets, kas aptver gan jaunos, gan esošos klientus.

Vai ir vērts to izmantot?

Tā kā šis atjauninājums ir parādījies nesen, mēs nolēmām uzzināt, kāda bija pieredze ārzemju kolēģiem, izmantojot Advantage+ Shopping campaign, un izpētījām Migros Online uzņēmuma darbu.

Uzņēmums Migros Online, vadošais Šveices online lielveikals, pārbaudīja Advantage+ Shopping campaign darbību.

Kā galvenos mērķus Migros Online izvirzīja:

  • Palielināt ieņēmumus
  • Samazināt CPA cenu
  • Saņemt Meta priekšrocības par to, ka viņi vieni no pirmajiem izmantos jaunumu

Par kādiem rezultātiem viņi paziņoja:

  • Par 37,6 % zemāka maksa par attiecināto pirkumu, izmantojot Advantage+ Shopping kampaņas, nevis parastās Meta kampaņas (salīdzinājums, izmantojot A/B testu)
  • Par 61,8 % augstāks ROAS Advantage+ kampaņām, salīdzinot ar ierastajām reklāmguvumu kampaņām (7 dienu klikšķis, 1 dienas skatījums)

Rezultāti pēc Meta Advantage+ Shopping campaign pieslēgšanas:

meta-advantage-plus-rezultati

Saviem klientiem arī iMarketings.lv piedāvā Meta Advantage+ Shopping campaign reklāmas iespējas. Vēlaties palielināt sava uzņēmuma peļņu? Sazinieties ar mums, lai piemeklētu labāko reklāmas risinājumu tieši jums!

Piesakiet bezmaksas konsultāciju