No 18.03 arī Latvijas uzņēmējiem ir iespēja izmantot YouTube reklāmas vajadzībām

Youtube reklāma, google reklāmaViena no lielākajām kompānijām pasaulē Google atkal apliecina, ka Latvijas tirgus tai ir svarīgs no biznesa perspektīvu viedokļa. Vietējiem uzņēmumiem tā ir iespēja izmantot mūsdienu interneta mārketinga risinājumus klientu efektīvai piesaistīšanai. 18. martā Google ir nākusi klajā Latvijā ar ilgi gaidīto jauninājumu – iespēju izmantot reklāmas iespējas YouTube portālā. Tagad visiem Latvijas reklāmdevējiem, kas izmanto AdWords pakalpojumu, tiek sniegta iespēja uzrunāt 73% no visiem vietējiem interneta lietotājiem (TNS dati, 2014), izmantojot YouTube portālu.

Latvijā šis reklāmas veids ir jauns, kamēr lielākajos tirgos šo iespēju izmanto jau pietiekami ilgi. Tā, piemēram, 53% no aptaujātajiem Amerikas patērētājiem ir norādījuši, ka YouTube video reklāma vismaz vienu reizi ietekmējusi viņu lēmumu par produkta iegādi (avots: Walker Sands). Savukārt digitāla uzņēmuma Animoto pēdējā pētījumā, kā laikā tika aptaujāti 1000 Amerikas iedzīvotāji, tika atklāts, ka 73% respondentiem video reklāma palīdz pieņemt lēmumu par produkta vai pakalpojuma iegādi.

Arī Latvijas uzņēmumiem tagad ir iespēja sasniegt savus potenciālos klientus brīžos, kad tie skatās video, pārlūko You Tube kanālus, vai meklē konkrētu informāciju YouTube platformā.

  • Reklamētāji varēs uzrunāt lietotājus, rādot tiem kvalitatīvu saturu ar TrueView reklāmu formātiem: klipā ievietotām video reklāmām jeb In-Stream un lapā ievietotām videoreklāmām jeb In-Display
  • Videoreklāmas var tikt atskaņotas pirms video, tā laikā vai blakus tam
  • Izmantojot maksa par skatījumu cenu noteikšanas modeli, par klipā ievietotu video reklāmu būs jāmaksā tikai tad, ja lietotājs izvēlas noskatīties jūsu video reklāmu vai noskatās vismaz 30 sekundes no tās, ja reklāma ir garāka.

Youtube reklāma, google reklāma

“Daudzi Latvijas uzņēmēji jau sen izmanto  tādus Google reklāmas produktus kā reklāma Google meklētājā, Remarketing un Banneru reklāma Google partneru mājas lapās. Konkurence aug un reklamdevēji meklē arvien jaunas iespējas, kā uzrunāt un piesaistīt klientus. Šis YouTube jaunums noteikti ir uzmanības vērts.

Pirms izmēģināt šo jaunu reklāmas kanālu iesaku pārliecināties, vai ir veiktas visas nepieciešamās darbības, kas ļauj analizēt reklāmas atdevi. Tas sniegs Jums iespēju objektīvi novertēt rezultātu – pārliecināties, cik efektīvs ir šis jaunievedums jūsu situācijā”, tā Dr.Sergejs Volvenkins, Google Partner Academy loceklis, “iMarketings” Google AdWords un Analytics nodaļas vadītājs.

Ja vēlāties kļūt vieni no pirmajiem, kas izmanto YouTube reklāmas priekšrocības, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju. E-pasts: sv@imarketings.lv