Google Analytics TOP 5 atskaites
23. oktobrī notika seminārs par interneta mārketingu, kuru organizēja Latvijā lielākais tūrisma ziņu portāls www.travelnews.lv. Semināra laikā iMarketinga digitālas nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar klātesošajiem dalījās savā pieredzē un aplūkoja Google Analytics TOP 5 atskaites, pateicoties kurām iespējams gūt vērtīgu analītisku informāciju gan par digitālo komunikācijas kanālu, gan par mājas lapas darbības efektivitāti.
Īsumā aprakstīsim šīs vērtīgās Google Analytics atskaites.
1. All Pages Report. Šī atskaite nodrošina iespēju noteikt, cik liels apmeklētāju īpatsvars pamet mājas lapu no katras sadaļas.
2. Landing Pages Report. Šo atskaiti var izmantot dažādiem nolūkiem. Piemēram, ir iespējams vērtēt SEO darbības efektivitāti, analizējot, cik liels apmeklētāju īpatsvars pamet sadaļas, uz kurām potenciālie klienti nāk no organiskiem meklēšanas rezultātiem.
3. Benchmarking Report. Šī atskaite ļauj salīdzināt savas mājas lapas rādītājus ar nozares vidējiem rādītājiem (pēc kanāliem, ģeogrāfijas un ierīcēm).
4. Funnel Visualization Report. Šī atskaite mājas lapas īpašniekiem dāvā iespēju analizēt apmeklētāju uzvedību stratēģiskajās sadaļās, kā arī noteikt, cik efektīvi strādā mājas lapa.
5. All Traffic Report. Šī atskaite ļauj ātri saņemt vispārīgu priekšstatu par komunikācijas kanālu darbības efektivitāti.
Ja vēlaties noskaidrot, cik efektīvi strādā jūsu reklāma un komunikāciju kanāli, labprāt šajā jautājumā jums palīdzēsim. Pieteikties uz bezmaksas konsultāciju iespējams, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv.