Google Analytics. Jauns instruments reklāmas izdevumu analīzei (Cost Analysis)
Nesen Google Analytics iedarbinājis jaunu instrumentu, kas ļauj analizēt online reklāmas izdevumus – Cost Analysis. Tādā veidā mājas lapu īpašnieki varēs salīdzināt dažādu online komunikāciju kanālu darbības efektivitāti, ieskaitot PPC reklāmu, partneru mājas lapas, e-pasta mārketingu, sociālos tīklus un organiskas meklēšanas rezultātus. Pateicoties jaunajam instrumentam, lietotāji varēs pieņemt pamatotākus lēmumus par investīciju sadalījumu starp dažādiem komunikāciju kanāliem.
Reklāmas izdevumu atskaite parāda mājas lapas apmeklējumu skaitu, izdevumus un ieņēmumus no dažādiem komunikāciju kanāliem. Ar tās palīdzību iespējams veikt salīdzinošo analīzi pēc kampaņām un noskaidrot ROI (Return on Investment) un RPC (Revenue per Click) rādītājus. Tie ļaus jums ātri noteikt, cik efektīva ir katra kampaņa vai komunikāciju kanāls.
Lai saņemtu atskaiti, nepieciešams importēt datus, sadalot tos atbilstoši kanāliem un izdevumiem (izņemot Google AdWords. Jūsu Google AdWords un Google Analytics akauntiem jābūt savienotiem). Piemērs. Atskaite atklās datus par e-pasta mārketinga kampaņu, ja jūs importēsiet attiecīgā kanāla izdevumus. Pirms datu importēšanas nepieciešams veikt linku tagošanu ar URL Builder palīdzību un izveidot jaunu komunikāciju kanālu.
Ja vēlaties saņemt bezmaksas konsultāciju par šī instrumenta ieviešanu, rakstiet uz sv@imarketings.lv. Lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, vēstulē miniet, ka esat izlasījis(-usi) bloga rakstu.