AdWords jaunums: Google piedāvā mērķauditorijas segmentēšanas iespēju pēc pilsētām (geo targeting) Latvijā, Lietuvā un Igaunijā
Ilgi gaidīta segmentēšanas iespēja pēc pilsētām tagad ir pieejama arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šī opcija jau sen bija pieejama lielākajās valstīs. Un beidzot tā ir arī Baltijā. Daudziem uzņēmējiem tas nozīme iespēju precīzāk atlasīt viņu mērķauditoriju, realizējot reklāmas kampaņas Google meklētājā. Proti, SPA salons, kas atrodas Rīgā, var izvēlēties rādīt reklāmu tikai lietotājiem šajā pilsētā. Tas ļaus paaugstināt reklāmas efektivitāti, nerādot to neatbilstošai auditorijai (lieku klikšķu un impresiju būs mazāk).
Ja vēlaties saņemt sīkāku informāciju par jauno iespēju un paaugstināt Jūsu reklāmas kampaņu efektivitāti, piesakieties bezmaksas konsultācijai, rakstos uz sv@imarketings.lv
Geo targeting ir pieejams 10 lielākajās pilsētās katrā valstī.
Latvija | Igaunija | Lietuva |
Rēzekne | Tallina (Tallinn) | Utena (Utena) |
Daugavpils | Mārdu (Maardu) | Viļņa (Vilnius) |
Ogre | Rakvere (Rakvere) | Alīta (Alytus) |
Jēkabpils | Narva (Narva) | Marijampole (Marijampolė) |
Valmiera | Sillamē (Sillamäe) | Klaipēda (Klaipėda) |
Rīga | Kohtla-Jerve (Kohtla-Järve) | Mažeiķi (Mažeikiai) |
Jūrmala | Tartu (Tartu) | Šauļi (Šiauliai) |
Jelgava | Vīlande (Viljandi) | Panevēža (Panevėžys) |
Ventspils | Pērnava (Pärnu) | Jonava (Jonava) |
Liepāja | Kuresāre (Kuressaare) | Kauņa (Kaunas) |
Izmaiņas var veikt reklāmas kampaņas iestatījumos pie atrašanās vietas sadaļas, ievadot pilsētu vai rajonu nosaukumus.
Vēlam veiksmi, izmantojot ģeogrāfisko mērķēšanu!