Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

AdWords jaunums: Google piedāvā mērķauditorijas segmentēšanas iespēju pēc pilsētām (geo targeting) Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

Ilgi gaidīta segmentēšanas iespēja pēc pilsētām tagad ir pieejama arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šī opcija jau sen bija pieejama lielākajās valstīs. Un beidzot tā ir arī Baltijā. Daudziem uzņēmējiem tas nozīme iespēju precīzāk atlasīt viņu mērķauditoriju, realizējot reklāmas kampaņas Google meklētājā. Proti, SPA salons, kas atrodas Rīgā, var izvēlēties rādīt reklāmu tikai lietotājiem šajā pilsētā. Tas ļaus paaugstināt reklāmas efektivitāti, nerādot to neatbilstošai auditorijai (lieku klikšķu un impresiju būs mazāk).

Links ar LV pilsētu sarakstu

Ja vēlaties saņemt sīkāku informāciju par jauno iespēju un paaugstināt Jūsu reklāmas kampaņu efektivitāti, piesakieties bezmaksas konsultācijai, rakstos uz sv@imarketings.lv

Geo targeting ir pieejams 10 lielākajās pilsētās katrā valstī.

Latvija Igaunija Lietuva
Rēzekne Tallina (Tallinn) Utena (Utena)
Daugavpils Mārdu (Maardu) Viļņa (Vilnius)
Ogre Rakvere (Rakvere) Alīta (Alytus)
Jēkabpils Narva (Narva) Marijampole (Marijampolė)
Valmiera Sillamē (Sillamäe) Klaipēda (Klaipėda)
Rīga Kohtla-Jerve (Kohtla-Järve) Mažeiķi (Mažeikiai)
Jūrmala Tartu (Tartu) Šauļi (Šiauliai)
Jelgava Vīlande (Viljandi) Panevēža (Panevėžys)
Ventspils Pērnava (Pärnu) Jonava (Jonava)
Liepāja Kuresāre (Kuressaare) Kauņa (Kaunas)

 

Izmaiņas var veikt reklāmas kampaņas iestatījumos pie atrašanās vietas sadaļas, ievadot pilsētu vai rajonu nosaukumus.

Google-adwords-geotargeting

Vēlam veiksmi, izmantojot ģeogrāfisko mērķēšanu!

Tev varētu interesēt arī: