Apskats: Mākslīgā intelekta reklāmu veidošanas rīks creativio.ai. Plusi un mīnusi
Iepriekšējā bloga rakstā mēs publicējām apskatu par adcreative.ai – mākslīgā intelekta (AI) baneru veidošanas rīku. Šajā rakstā mēs apskatīsim citu AI baneru veidošanas rīku – creativio.ai.
Kā teikts rīka mārketinga materiālos, Creativio ir aprīkots ar mākslīgo intelektu un spēj radīt pārsteidzošus banerus dažu sekunžu laikā.
Paskatīsimies, vai arī šī rīka funkcionalitāte un rezultāti ir līdzīgi mūsu iepriekšējā bloga rakstā aprakstītajam rīkam.
PLUSI
Šis rīks ir daudz elastīgāks nekā adcreative.ai. Tas piedāvā daudz vairāk iespēju, kā izveidot baneri. Jūs varat izvēlēties noskaņu, izvietojumu, krāsas, apgaismojumu un daudz ko citu. Izvēloties šīs opcijas, jūs radāt uzvedni mākslīgajam intelektam, un, pamatojoties uz šo uzvedni, tiek ģenerēti jūsu radošie elementi. Iespēja izveidot uzvednes nodrošina šim rīkam lielu elastību baneru izveidē. Ja pārzināt šo jomu, varat izveidot gandrīz identiskus radošos risinājumus, kādus uzņēmums piedāvā savos reklāmas materiālos.
Jūs varat ietekmēt veidojamo dizainu. Jau atkal mēs atgriežamies pie ieteikumu izveides, un, mūsuprāt, šī ir ļoti spēcīga funkcija. Jūs varat izveidot to, ko vēlaties, nevis to, ko piedāvā sistēma.
MĪNUSI
Kāda problēma rodas, ja ir lielas izvēles iespējas? Ir nepieciešams izprast atšķirības. Kāda ir atšķirība starp “hard light” un “fill light”? Kāda ir atšķirība starp “negative space” un “leading lines”? Jūs vienmēr varat izmēģināt visus variantus, tomēr pastāv gandrīz bezgalīgas iespējas (ja jums labi padodas statistika, varat aprēķināt iespējamo kombināciju skaitu ). Tas nozīmē, ka ir jābūt profesionālim, lai saprastu, kas īsti tiek darīts un kuru pogu nospiest tālāk.
Ja nesaprotat, kā izmantot visas šīs iespējas, un izvēlaties standarta iestatījumus, gala rezultātā iegūsiet zemākas kvalitātes dizainu. Jūsu banera dizains būs tālu no tā, ko redzam reklāmās.
SECINĀJUMI
Ja jums labi padodas veidot banerus un radīt uzvednes, varat izmantot šo rīku, un, mūsuprāt, ir iespējams panākt labu dizainu. Taču, ja jums nav pieredzes dizaina un baneru izveidē, šo rīku būs ļoti sarežģīti izmantot. Tā rezultātā būs izaicinoši iegūt labu dizainu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka atsauksme izveidota 2024. gada janvārī, un kopš tā laika dažas šī rīka funkcijas var būt mainījušās.