Meta ierobežojumi veselības reklāmām: kas reklāmdevējiem jāzina un kā pielāgoties
Sākot ar 2025. gada janvāri, Meta ievieš būtiskas izmaiņas veselības un labsajūtas nozaru reklāmu pārvaldībā. Uzņēmumiem šajās kategorijās vairs nebūs iespējas izmantot tādus notikumu izsekojumus kā “Pirkums” vai “Pievienot grozam” reklāmu optimizācijai. Tā vietā būs jāfokusējas uz citiem notikumiem, piemēram, “Galvenās lapas skatījumi” vai “Iesaistīšanās”.
Kas notiek?
Meta plāno klasificēt tīmekļa vietnes un lietotnes, balstoties uz to piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Veselības un labsajūtas nozare tiks uzskatīta par “jutīgu kategoriju“, liedzot piekļuvi tādiem notikumu izsekojumiem kā “Pirkums” un “Pievienot grozam“. Uzņēmumiem būs jāoptimizē savas kampaņas, izmantojot neierobežotus notikumus, piemēram, “Galvenās lapas skatījumi” vai “Iesaistīšanās”. Lai gan Meta norāda, ka šīs izmaiņas ir vērstas uz lietotāju privātuma aizsardzību, plašās definīcijas var novest pie tā, ka arī uzņēmumi, kas tieši nav saistīti ar šo nozari, var tikt kļūdaini klasificēti.
Kā tas ietekmēs jūs?
Uzņēmumiem, kas darbojas veselības un labsajūtas jomā, šīs izmaiņas var radīt ievērojamas izmaiņas reklāmas stratēģijās. Piekļuves zaudēšana augstas nozīmes notikumiem, piemēram, “Pirkums“, var samazināt reklāmu veiktspēju, īpaši, ja kampaņas ir balstītas uz šiem notikumiem mērķēšanai vai mērīšanai. Meta nepārtrauks jūsu aktīvās kampaņas šo ierobežojumu dēļ, taču jūs saņemsiet paziņojumus ar informāciju par ietekmētajiem reklāmu kopumiem un notikumiem.
Iespējama kļūdaina konta klasifikācija
Meta klasifikācijas process nav ideāls, un algoritms var kļūdaini klasificēt jūsu kontu, radot nevajadzīgus ierobežojumus. Tas nozīmē, ka jūsu kampaņas var tikt ierobežotas, pat ja jūsu uzņēmums neietilpst mērķa kategorijās. Tāpēc ir svarīgi regulāri pārbaudīt savu Notikumu pārvaldnieku, lai konstatētu iespējamās kļūdas, un, ja nepieciešams, ātri pieprasīt pārskatīšanu, lai novērstu nevajadzīgus traucējumus kampaņās.
Kā rīkoties?
Lai pielāgotos šīm izmaiņām un uzturētu kampaņu efektivitāti, ieteicams:
- Pārorientēties uz neierobežotiem notikumiem: Ja jūsu vietne vai lietotne tiek klasificēta kā jutīga kategorija, koncentrējieties uz tādiem notikumiem kā “Galvenās lapas skatījumi”, “Meklēšana”, “Satura skatījums” vai “Lietotnes instalēšana” mērķēšanai un optimizācijai.
- Pārskatīt ierobežotos notikumus: Identificējiet, kuri notikumi jūsu kontā ir ierobežoti, un izpētiet alternatīvus standarta notikumus, kas atbilst jūsu biznesa mērķiem.
- Izvairīties no pielāgotiem risinājumiem: Neveidojiet pielāgotus notikumus, kas imitē ierobežotos, jo tas var pārkāpt Meta politikas un radīt papildu problēmas jūsu kampaņām.
- Novērtēt savu klasifikāciju: Ja uzskatāt, ka jūsu vietne vai lietotne ir kļūdaini klasificēta, iesniedziet pārskatīšanas pieprasījumu caur Notikumu pārvaldnieku.
- Pieprasīt pārskatīšanu, ja nepieciešams: Ja jūsu bizness ir kļūdaini klasificēts, izmantojiet Notikumu pārvaldnieku, lai pieprasītu pārskatīšanu.
Būdami proaktīvi un pielāgojot savu stratēģiju šīm jaunajām vadlīnijām, jūs varat samazināt traucējumus un turpināt efektīvi sasniegt savu auditoriju.
iMarketings.lv komanda vienmēr meklē iespējas, kā padziļinātāk skatīt un analizēt Meta reklāmas, lai uzlabotu to atdevi. Ja tu meklē uzticamu partneri savu Meta reklāmu pārvaldīšanai, droši sazinies ar mums!
Šis raksts ir tulkots un pielāgots no Digital Position bloga raksta “[Meta’s New Restrictions on Health and Wellness Ads: What You Need to Know]” Digital Position Blog, autore: Kaylee Price.
Piesakiet bezmaksas konsultāciju