Izaicinājums
iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem.
Klients
E-komercijas uzņēmums
Valsts
Lietuva
Uzdevums
Panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā
Risinājums
Klienta attīstības, pirkumu skaita un ieņēmumu apjoma palielināšanas procesā tika izstrādāta jauna Display stratēģija, kas:
- ņēma vērā vairāku lietotāju grupu uzvedības paradumus;
- izmantoja mašīnmācīšanās tehnoloģijas;
- izmantoja Product feed, lai precīzāk pielāgotu reklāmas saturu;
- izmantoja advancētas Display solīšanas stratēģijas.
Dažas darbības, ko veicām stratēģijas realizācijas gaitā:
- Produktu kategoriju rezultātu analīze un TOP kategoriju atlase;
- Dinamiskā remārketinga product feed ierobežošana, atlasot tikai produktus no TOP kategorijām;
- Cenu noteikšanas (bidding) stratēģijas maiņa no Target ROAS ar “Pay for Clicks” metodi uz Target CPA ar “Pay forConversions” metodi, kas ir drošs veids kā investēt naudu reklāmā, jo maksāts tiek tikai par konversijām (pirkumiem);
- Product feed pielāgošana;
- Auditorijas analīze un optimālā budžeta noteikšana.
Rezultāts
Pirmajās 6 nedēļās ROI uzlabojās par 83%. Redzot konstantu ROI uzlabojumu, turpinājām darboties pēc šīs stratēģijas un 4 nedēļu laikā sasniedzām pozitīvu ROI.
Veiktās izmaiņas ietekmēja ne tikai ROI, bet arī citus svarīgus rādītājus:
- Viena pirkuma izmaksas samazinājās par 51.7%
- Pirkuma vidējā čeka vērtība palielinājās 2.5x reizes
- Ieņēmumu apjoms palielinājās 2.8x reizes
Vairāk par šo case study lasiet mūsu bloga rakstā: