Google AdWords ievieš ilgi gaidīto “undo” iespēju
Google, pēc vairākiem pieprasījumiem, beidzot ir pievienojusi jaunu opciju Google AdWords rīkā – “undo” pogu/iespēju. Šī opcija ļauj reklāmdevējiem, pēc veiktām izmaiņām atgriezties uz iepriekšējiem AdWords kampaņu uzstādījumiem.
Šis rīks reklāmdevēju dzīvi padarīs daudz vieglāku, lai varētu testēt savas kampaņas, un, ja, pēc izmaiņām konstatē, ka pazeminājies CTR vai CPA, ar vienu pogas klikšķi var atgriezt kampaņu iepriekšējā stāvoklī. Iepriekš, reklāmdevēji varēja “undo” veikt manuāli, kas prasīja krietni vairāk laika salīdzinājumā ar jauno iespēju.
Jaunā opcija ir sasaistīta ar “AdWods Top Movers report”, lai palīdzētu reklāmdevējiem veikt “undo” izmaiņas, ja gadījumā pēc Top Movers atskaites analīzes rezultātiem konstatēts, ka izmaiņas nenodrošināja vēlamos rezultātus. Līdz ar to, nospiežot „undo”, ir iespēja ātri atgriezties pie sākotnējiem uzstādījumiem, kuri veicināja labāku reklāmas kampaņu efektivitāti nekā jaunie uzstādījumi.
Lai aplūkotu veiktās izmaiņas, ienāciet: Tools and Analytics > change history.
Bildē ar sarkano krāsu ir iezīmēta „undo” poga. Lai atgrieztos pie sākotnējiem uzstādījumiem, nospiediet to. Bet vajag atcerēties, ka “undo” darbojas tikai ar keyword changes, budžetu veiktajām izmaiņām un reklāmas ziņojumiem.
Ja Jūsu vēlaties uzlabot AdWords kampaņu rezultātus un piesaistīt vairāk klientu, piesakieties uz bezmaksas konsultāciju. Pieteikumu sūtiet uz e-pastu: sv@imarketings.lv
Ja vēlaties palielināt klientu skaitu, ko saņemat no savas mājas lapas, veiksim mājas lapas auditu un saskaņā ar tā rezultātiem nodrošināsim nepieciešamos uzlabojumus. Piesakieties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu: andis@imarketings.lv
Ja Jūs izmantojat integrētu digitāla mārketinga komunikāciju (vairākus digitālus kanālus vienlaicīgi), esam gatavi pārņemt un vadīt visus digitālus kanālus vienlaicīgi, lai uzlabotu esošus pārdošanas rezultātus. Piesakieties uz mūsu iespēju prezentāciju pa e-pastu: sv@imarketings.lv.