Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google reklāmas jaunumi: 16.septembrī automātiski tiks pamainīts kampaņu tips no Search & Display Networks uz Search with Display select

Tā kā regulāri sekojam līdzi jaunievedumiem interneta mārketinga nozarē, varam piedāvāt klientiem arvien jaunas iespējas un nodrošināt augstvērtīgu servisu.

 

Šajā rakstā stāstīsim par aktuālu jaunievedumu Google reklāmā, kas stāsies spēkā 16. septembrī. Jau pavisam drīz visas Adwords kampaņas, kas vienlaicīgi darbojas gan Search gan Display tīklos, tiks automātiski atjaunotas uz jaunu kampaņas tipu Search with Display select.

Google reklāma (AdWords). Jauns kampaņu tips. Search with Display Select

Salīdzinoši jauns reklāmas tips Search with Display select pēc Google vārdiem ļauj vēl efektīvāk sasniegt reklāmdevēja mērķauditoriju, reklamējoties Display tiklā.

 

Atšķirībā no veca kampaņas tipa reklāmas tiks rādītas selektīvāk, precīzāk, kā aī reklāma tiks rādīta Display tīklā, kad tā ar lielāku iespējamību var iniciēt pirkuma vai kādu citu vērtīgu darbību mājas lapā (pasūtījumu, pieteikumu utt.).

 

Jaunajā kampaņas tipā Max. CPC solīšana tiks automatizēta un uzlabota. Proti, algoritms pats noteiks likmes par klikšķi, lai sasniegtu savu augstākminēto uzdevumu – rādīt reklāmu atbilstošākai mērķauditorijai, kas ar lielāku varbūtību varētu veikt pirkumu.

 

Google norāda, ka, izmantojot jauno reklāmas kampaņas tipu, ir paredzēts Conversion Rate (reklāmas efektivitāte) pieaugums.

 

Pazudīs iespēja mērķauditoriju izvēlēties pēc vecuma, dzimuma un tēmas. Lai arī daudzi šo izmaiņu varētu uzskatīt par negatīvu, Google uzsver, ka tas tiek darīts, lai atvieglotu un optimizētu lietotāja darbu ar kampaņām.

 

Google pētījumi liecina, ka maksa par viena klienta piesaistīšanu jeb pasūtījumu varētu sarukt par 35%, kas nenoliedzami ir ievērojams ieguvums.

 

Realizējot mūsu klientu reklāmas kampaņas ar jauno iespēju, mēs neesam pamanījuši tik būtisku ieguvumu. Turklāt, šim kampaņām ir lielāka maksa par klikšķi Display tiklā salīdzinājumā ar kampaņas tipu Display campaigns. Bet neskatoties uz to, šī ir iedarbīga iespēja, ja klients meklē papildu idejas un kanālus potenciālo klientu piesaistīšanai. Tas nozīme, ka atbilstošā situācijās (produkts, mērķi, budžets), šī iespēja ir labs risinājums jaunu klientu uzrunāšanai un piesaistīšanai.

 

Ja vēlaties paaugstināt Jūsu AdWords reklāmas darbības efektivitāti, aicinām pierakstīties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu sv@imarketings.lv

Tev varētu interesēt arī: