Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google reklāmas jaunumi: paaugstiniet reklāmas efektivitāti ar jaunu reklāmas paplašinājumu – Callouts

Google regulāri ievieš jaunumus, lai palīdzētu reklāmdevējiem saņemt lielāku atdevi. Reklāmdevēji, kuri seko līdzi jauninājumiem un izmanto tos pirmie, parasti “nosmeļ krējumu” un nodrošina efektīvāku reklāmu, nekā to dara konkurenti. Piedāvājam iepazīties ar jaunu Google reklāmas iespēju, lai Jūs jau šodien varētu pilnveidot savas reklāmas.

google-reklāma

 

Pavisam nesen Google ir ieviesis vēl vienu reklāmas paplašinājumu – Callouts (Ad Extensions), kas ir pieejams arī Latvijā. Šī jaunā iespēja ir līdzīga Sitelink paplašinājumiem (Sitelink Extensions), bet Callouts tiek attēloti bez linka (saites) un tiem nevar norādīt aprakstu. Proti, šis ir ļoti labs risinājums, kad jums nepieciešams iekļaut papildu informāciju par produktu/piedāvājumu, kam nepietika vieta reklāmas ziņojuma tekstā. Mēs jau esam ieviesuši Callouts paplašinājumus lielākajai daļai mūsu klientu un izvērtējam, kāds ziņojuma formāts uzrāda vislabākos rezultātus. Uz doto brīdi pārbaudām hipotēzi, ka visizdevīgāk Calloutos norādīt informāciju, kas ir orientēta uz pārdošanu (piemēram, bezmaksas piegāde, 20% atlaide utt.). Šo informāciju līdz šm parasti iekļāva reklāmas ziņojumu tekstos, un tas savukārt neļāva sniegt citu vērtīgu informāciju par produktu. Tagad, pateicoties Callouts, šī problēma varētu būt atrisināta.


Reklāmas paplašinājumi jau kādu laiku ir viena no AdRank sastāvdaļām. Tas nozīme, ka izmantojot Ad Extensions, t.sk. arī Callouts, Jūs varat pretendēt uz zemāku cenu par klikšķi.


Kādi var būt ieguvumi no Callouts izmantošanas?

  • Papildu informācijas un stimula nodošana potenciālajiem klientiem,
  • Reklāmas ziņojums izceļas, jo ir apjomīgāks ir daudz pamanāmāks salīdzinājumā ar citiem reklāmas ziņojumiem, kam tas nav izmantots,
  • Sagaidāms augstāks CTR (cilvēki biežāk klikšķinās uz reklāmas ziņojumu, pateicoties augstākminētajiem faktoriem),
  • Kā ziņo James Harrower, Senior Search Manager, HiltonWorldwide, jau pēc viena mēneša, izmantojot Callouts, ir konstatēts 9% Conversion Rate pieaugums (reklāmas efektivitāte).


Ja vēlaties paaugstināt Google reklāmas (Google AdWords) efektivitāti, izmantojot visas sniegtas iespējas, pierakstieties uz bezmaksas konsultāciju pa e-pastu sv@imarketings.lv 

Tev varētu interesēt arī: