Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Google reklāmas padziļināta analīze. Atskaites par piedāvāto cenu korekcijām Google Analytics

Attīstoties jaunām iespējām interneta mārketingā, arvien vairāk uzmanības tiek pievērsts arī konteksta reklāmai – iespējai reklāmu parādīt tieši tad, kad patērētājs šo ziņu ir gatavs uztvert un reklāmas ziņa ir piemērota un aktuāla situācijai, kā, piemēram, ņemot vērā, kādu ierīci (telefonu, planšeti, datoru) klients konkrētajā laikā izmanto, atrašanās vietu un laiku.

Šogad tika ieviestas uzlabotās kampaņas, kā mērķis ir palīdzēt reklāmdevējiem ērti izmantot jaunas iespējas un pārvaldīt savas reklāmu kampaņas efektīvāk. Piedāvātās iespējas veikt cenu korekcijas atvieglo likmes palielināšanu vai samazināšanu, pamatojoties uz kontekstu (iespēja norādīt, uz kādas ierīces reklāmas tiks rādītas, kādā ģeogrāfiskajā teritorijā atrodošamies klientiem, diennakts laiku, kad reklāmu parādīt).

Lai varētu ērti analizēt un aizvien efektīvāk izmantot šīs iespējas, Google piedāvā izmantot atskaites par piedāvāto cenu korekcijām Google Analytics. Tas ļauj analizēt katras cenu korekcijas nodrošināto efektu atkarībā no ierīces, atrašanas vietas un laika. Jaunā atskaite ir pieejama sadaļā Traffic Sources > Advertising > AdWords un noklikšķinot uz Bid Adjustments saites.

Google AdWords, Google reklāma

Ar jaunas piedāvāto cenu korekciju atskaites palīdzību Jūs varat iegūt svarīgu informāciju, izmantojot visus aktuālus rādītājus, kas ir pieejami Google Analytics, lai optimizētu Jūsu piedāvāto cenu korekcijas. Tas sniedz ieskatu lietotāju uzvedībā un ļauj veikt efektīvāk cenu korekcijas, pamatojoties uz tādiem lietotāju uzvedības datiem kā konversija, atlēcienu rādītājs (bounce rate ) un mājas lapā pavadītais laiks.

Turklāt Google Analytics e-komercijas informācija ir pieejama, arī AdWords kontā un sniedz iespēju izmantot šos datus, lai precīzi regulētu piedāvāto cenu korekcijas, ņemot vērā faktiskus ieņēmumus nevis konversijas. Tas nozīmē, ka Jūs varat optimizēt savu ieguldītos līdzekļus reklāmā investīciju atdeves koeficienta (ROI) nevis cenas par darbību (CPA) mērķu kontekstā.

Jaunā atskaite par piedāvāto cenu korekciju ir pieejama visiem Analytics kontiem, kas ir savienoti ar AdWords. Turklāt tagad savienot Google AdWords un Analytics kontus ir vēl vieglāk. Tāpēc, ja neesat paspējuši vēl to izdarīt, šis ir īstais brīdis, lai to paveiktu.

Uzrakstiet mums uz sv@imarketings.lv, ja vēlāties, lai mēs veicam padziļinātu Jūsu reklāmas kampaņu analīzi ar nolūku paaugstināto to efektivitāti.

Tev varētu interesēt arī: