Mazie un vidējie uzņēmumi par vispopulārāko un sociālo mēdiju ar lielāko nākotnes potenciālu nominē LinkedIn
Wall Srtreat Journal šogad veicis aptauju, lai noskaidrotu kādus sociālos mēdijus visbiežāk izvēlas mazie un vidējie uzņēmumi un kuriem tie redz vislielāko nākotnes potenciālu.
Kā redzams, LinkedIn ar lielu pārsvaru ieņem vadošās pozīcijas, pie tam uzņēmēji to ir atzīmējuši gan kā visbiežāk izmantoto, gan arī sociālo mēdiju ar vislielāko nākotnes potenciālu. LinkedIn, kā uzņēmumu biežāk izmantotais sociālais mēdijs, ievērojami pārspēj konkurentus, tostarp ar ievērojamu atrāvienu arī Facebook.
Jā, visticamāk LinkedIn lielais īpatsvars ir pamatojams ar tā sniegtajām iespējām veidot biznesa kontaktus, tomēr tā visticamāk nav vieta patērētāju iesaistei un komunikācijai ar tiem. Šajā jomā visticamāk nepārspēts paliek Facebook.
No saviem novērojumiem varam bilst, ka Latvijā LinkedIn izmantošana uzņēmumu vajadzībām vēl ir attīstības sākumā. Esam pārliecināti, ka Latvijas uzņēmējiem jāizvērtē iespējas iesaistīties komunikācijā un kontaktu dibināšanā LinkedIn sociālajā tiklā.