3 galvenās izmaiņas jaunajā Facebook Ads Manager versijā

Daudzi no jums, kas ikdienā pārvalda Facebook reklāmas ar Ads Manager palīdzību, noteikti ir pamanījuši izmaiņas, kas skāra šī rīka gan vizuālo, gan arī praktisko pusi. Facebook sāka šo izmaiņu testēšanu jau febuārī, pamazām iepazīstinot ar tām lietotājus atsevišķos pasaules reģionos jau aprīļa sākumā. Jūlijā šīs izmaiņas tika papildinātas un kļuva pieejamas arī Latvijā.

Vai šīs izmaiņas ir būtiskas? Jā!

Pirmais, kas “krīt acīs”, ir izmainītais saskarnes vizuālais izskats, kurš šobrīd izskatās daudz viendabīgāks krāsu ziņā, kā arī visas rīkjoslas ir palikušas “gaisīgākas”. Facebook šo jauno dizainu nodēvējis par “tīrāku”. Mūsuprāt, šī krāsu un formu izvēle negatīvi ietekmē kampaņu rezultātu pārskatāmību.

2019-07-17_1639

Jaunais Facebook Ads Manager dizains. Avots: https://business.facebook.com/adsmanager/

2019-07-17_1640

Vecais Facebook Ads Manager dizains. Avots: https://business.facebook.com/adsmanager/

Otrkārt, izmaiņas ir skārušas arī Ads Manager papildrīku izvietojumu un funkcionalitāti.
Facebook savā paziņojumā izceļ 3 galvenos funkcionālos jauninājumus:

  •         Jaunu navigācijas joslu;
  •         Apvienoto meklēšanas un filtrēšanas joslu;
  •         Ligzdoto kampaņas struktūras skatu.

Avots: https://www.facebook.com/business/news/improving-ads-manager-and-business-manager

Jauna navigācijas josla

Viena no lielākajām atšķirībām no vecā Ads Manager, kas aizņems noteiktu laiku, lai pie tās pierastu, ir navigācijas joslas (Account Overview, Campaign, Ad Set, Ad) pārvietošana uz kreiso sānu. Iepriekš kampaņas struktūras cilnes atradās lapas augšdaļā. Šī josla pēc noklusējuma tiek automātiski slēpta līdz uz to tiek novirzīts kursors, taču, izmantojot apakšā novietoto pogu, rīkjoslu var atstāt atvērtu. Uzreiz var manīt, ka atklātais joslas skats aizsedz kampaņu nosaukums, kas mazliet ierobežo funkcionalitāti.

2019-07-18_1338

Avots: https://business.facebook.com/adsmanager/

Papildus uzreiz var atzīmēt arī šīs joslas jauno struktūras cilni – Creatives, kas atrodas More Tools sadaļā. Šis skats atlasa visas reklāmas, kas ir izveidotas atlasītajā kampaņā vai reklāmas grupā (Ad Set), un sagrupē tās pēc vienādiem “radošajiem” parametriem. Piemēram, ja kampaņā ir 4 reklāmas grupas, un katrā reklāmas grupā ir 3 veidu reklāmas, kurām ir vienādi attēli, bet dažādas tekstu variācijas, tad Facebook akumulēs kopīgos rādītājus no visām 4 grupām katrai reklāmas variācijai, kas palīdzēs efektīvāk izvēlēties reklāmu, kas sniedz augstākos rezultātus.

2019-07-18_1340

Avots: https://business.facebook.com/adsmanager/

Apvienota meklēšanas un filtrēšanas josla

Šis atjauninājums atvieglo un paātrina nepieciešamo vienību atlases procesu. Iepriekš bija nepieciešams kombinēt meklēšanas un filtrēšanas parametrus, lai atrastu vēlamo rezultātu, savukārt, šobrīd meklēšanas josla uzrādīs visas vienības, kas atbilst noteiktajam kritērijam, piemēram, atslēgvārdam “Reach”.

2019-07-18_1357

Avots: https://business.facebook.com/adsmanager/

Papildus atzīmējam arī to, ka Ads Manager automātiski saglabā pēdējos meklēšanas rezultātus.

Ligzdotais kampaņas struktūras skats

Viens no jauninājumiem, kas mūs personīgi iepriecina visvairāk, ir jaunais kampaņu struktūras skats, kas līdzinās Windows File Explorer izmantotajam risinājumam. Jaunajā Ads Manager versijā vairs nav nepieciešams pārvietoties no kampaņas skata uz reklamas kopu skatu, lai apskatītos atsevišķu Ad Set performanci. Uzspiežot uz bultiņas, kas atrodas pirms kampaņas nosaukuma, ir iespējams redzēt kampaņu, reklāmas kopas un reklāmas vienā tabulā, kas atvieglos rezultātu analīzi un optimizāciju.

2019-07-18_1506

Avots: https://business.facebook.com/adsmanager/

Papildu izmaiņas

  • Side-by-side skats ļauj vienlaicīgi analizēt rezultātus galvenajā tabulā un veikt kampaņu, reklāmas kopu vai reklāmu rediģēšanu.
  • Reklāmas konta izvēlne pārnesta uz labo pusi blakus kalendāram.
  • Ir samazināts redzamo rīku skaits, pārējie rīki var tikt apskatīti nolaižamajā izvēlnē.
  • Labā sāna rīkjosla (grafiki, rediģēšana, vēsturiskās izmaiņas) ir iebūvēta rediģēšanas logos.
  • Atskaišu rīki ir pārvietoti uz Export izvēlni.
  • Setup poga ir pārvietota uz Columns izvēlni.

 

Ja nu kāds nespēj pierast pie jaunās Ads Manager versijas, Facebook ir atstājis iespēju atgriezties pie vecā dizaina. Lai to izdarītu, ir nepieciešams uzklikšķināt uz Switch to Previous Version pogu, kas atrodas jaunās navigācijas joslas augšpusē. Jāatzīmē, ka šī iespēja būs pieejama tikai ierobežotu laiku, tāpēc mēs ieteiktu uzreiz sākt izmantot jauno versiju, it īpaši, ņemot vērā jaunās funkcijas.


Izmantotie resursi:

https://www.facebook.com/business/help/182715205255643
https://www.facebook.com/business/news/improving-ads-manager-and-business-manager