Novadītas kārtējās Google AdWords un Yandex Direct individuālās apmācības
Pagājušajā nedēļā tika novadītas Google AdWords un Yandex Direct individuālās apmācības DEAC interneta mārketinga speciālistei Helēnai Hefnerei. Līdz šim Helēnai praktiski nebija pieredzes Google un Yandex reklāmas vadīšanā. Ņemot vērā šo apstākli, apmācību programma tika izstrādāta tādā veidā, lai iepazīstinātu ar divu reklāmas produktu pamatiem, kā arī atspoguļotu analīzes un optimizācijas tehnikas.
Individuālais apmācību kurss ilga piecas dienas, un tajā tika ietverta visa nepieciešamā informācija, lai speciālists varētu patstāvīgi un pilnvērtīgi veikt priekšizpētes darbus, analizēt reklāmas kampaņu rezultātus un nodrošināt optimizāciju jeb reklāmas efektivitātes paaugstināšanu. Kursa laikā Helēna tika iepazīstināta arī ar Google Analytics un Yandex Metrika pamatiem (Analytics/Metrika pielāgošana), kurus nepieciešams zināt, realizējot reklāmas kampaņas AdWords un Direct rīkos.
Individuālo kursu vadīja iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, sertificēts Google treneris Dr.Sergejs Volvenkins.
“Paldies Sergejam par vērtīgu apmācību kursu. Ieguvām saturīgas un praktiskas zināšanas, kā kvalitatīvi gatavot un efektīvi novadīt digitālo kampaņu Eiropas mērogā. Esam ieguvuši vērtīgu informāciju par svarīgiem analīzes rādītājiem, dažādām svarīgām detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Pēc apmācību kursa pārvaldām un ikdienas darbā izmantojam vairākas reklāmas kampaņu optimizācijas tehnikas. Tika izrunātas arī galvenās kļūdas, ko pieļauj reklāmdevēji. Ļoti saturiskas un praktisku piemēru pilnas apmācības, kas turpmāk nodrošinās iespēju iegūtās zināšanas realizēt ikdienas departamenta darbā, sasniegt vēl labākus rezultātus.”
Alīna Žižina
DEAC mārketinga un attīstības departamenta grupas vadītāja