Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

iMarketings.lv pakalpojumu apraksts

Reklāma internetā ļauj piesaistīt vairāk klientu un sasniegt labākus rezultātus. iMarketings.lv eksperti jau vairākus gadus ikdienā strādā ar daudziem digitālajiem kanāliem: Google reklāma, mājas lapas SEO optimizācija, Facebook reklāma, e-pastu mārketings, Youtube, baneru (Display) un Gmail reklāma. Papildus tam mēs veidojam saturu, kā arī ikdienā veicam reklāmas analīzi.

Daudzi uzņēmēji maldīgi uzskata, ka reklāma internetā ir tikai klikšķi. Ņemot vērā šo faktu, bieži vien tiek izvirzīti mērķi, kas daļēji vai pilnībā nesakrīt ar biznesa mērķiem. Proti, uzņēmējs var koncentrēties uz noteikta klikšķu skaita sasniegšanu. Bet klikšķu skaits vēl negarantē klientu iegūšanu.

Lai reklāma internetā būtu rezultatīva, jāskatās krietni plašāk. Klikšķu skaits nav liela vērtība un nav jābūt ļoti kompetentam, lai saņemtu daudz klikšķu par 0.01 EUR. Bet kāds būs rezultāts? Ņemot vērā šo, iMarketings.lv eksperti vienmēr pirms reklāmas kampaņas izvirza konkrētus un sasniedzamus mērķus, definē KPI. Tas ļauj mums koncentrēties uz svarīgiem rādītājiem, ko analizējam.

Orientējoties uz KPI, mēs nepievēršam cenai par klikšķi vai klikšķu skaitam (vai arī citiem sekundāriem rādītājiem) tik lielu uzmanību. Ja mēs zinām, ka klientam ir izdevīgi maksāt par vienu pirkumu 10 EUR, tad mēs pārvaldām mūsu reklāmas kampaņas tādā veidā, lai saņemtu šo pirkumu par 10 EUR vai mazāku summu. Sanāk, ka 10 EUR ir viens no mūsu KPI. Ja redzam, ka nevaram sasniegt šo KPI, tad veicam padziļinātu analīzi ar mērķi noskaidrot iemeslus, kāpēc nav sasniegt KPI.

Reklāma internetā mūsdienās ir visai komplicēta kategorija. Bieži vien sasniegt izvirzītos mērķus gandrīz nav iespējams ar viena komunikācijas kanāla izmantošanu (komunikāciju kanāls ir Google, e-pastu mārketings, Facebook utt.). Šī situācija ir raksturīga uzņēmumiem, kam ir nosprausti ambiciozi, bet sasniedzami mērķi. Piemēram, uzņēmums vēlas saņemt 1000 pirkumus, reklamējoties Google meklētājā.

Veicot analīzi par meklēšanas apjomiem pēc saistošiem atslēgvārdiem, pietiekami ātri var secināt, vai šis mērķis ir sasniedzams tikai ar vienu kanālu. Ja mēs konstatējam, ka šis mērķis ir reāls, bet nav sasniedzams, reklamējoties tikai vienā komunikācijas kanālā, mēs iesakām izmantot papildus citus kanālus. Komunikācijas kanālu izvēle atkarīga no kampaņas mērķiem un arī mērķauditorijas.

Katrs uzņēmums ir individuāls. Katrs produkts ir individuāls un arī katra situācija ir individuāla. Tāpēc iMarketings.lv ekspertiem ir individuāla pieeja katram klientam. Mums nav šablona risinājumu. Tas, kas dod rezultātu vienam uzņēmumam, var nedod rezultātu otram.

Mēs uzskatām, ka ceļš uz panākumiem sākas ar tikšanos. Tikšanās laikā mēs uzdodam daudz jautājumu un uzmanīgi klausāmies. Tāda pieeja garantē, ka izveidosim piemērotāku scenāriju mērķu sasniegšanai.

Ja arī Jūs uzskatāt, ka ir svarīgi orientēties uz rezultātu nevis uz klikšķiem, labprāt izstrādāsim tieši Jums piemērotu KPI sasniegšanas risinājumu. Un nav svarīgi, cik liels vai mazs Jūs esat. Mēs strādājam ar visdažādākajiem budžetiem. Mums ir klienti, kuru mēneša budžets ir piecciparu skaitlis, kā arī tādi klienti, kuru budžets ir 100 EUR mēnesī. Ja vēlaties sasniegt lielāku atdevi no reklāmas, piesakiet iMarketings.lv eksperta konsultāciju.

Lasīt vairāk